Hazar ve Mira çizgi film izlerken bende mutfağa geçip kendime meyveli salata yaptıktan sonra çocuklara'da meyve tabağı hazırlayıp içeri girdim ."teşekkür ederiz annecim "
"Afiyet olsun canlarım " bilgisayarımı alıp the 100 dördüncü sezonunu izlemeye başladım . O sıra telefonuma gelen mesajla baktım.
"Ada çocuklarla vakit geçirmek istiyorum seninle de "
"Benimle asla Ömer ama çocuklarınla geçir"
"Bizimkiler çocukları görmek çok istiyor"
"Geldiklerinde görürler "
"Affetmicek misin beni "
"Affetmicem affedemem Ömer seni çok canımı yaktın anladın'mı beni "
"Tamam sakinleş "
"Ozaman konuşma benimle" telefonu bırakıp dizimi izlemeye devam ettim . Yarım saat sonra Ömer gelince çocukları alıp gitti bende kendime makarna yapıp dizi izlemeye devam ettim .
"Babacım ben sizin babanızım ve sizinle zaman geçirmek istiyorum"
"Biz istemiyoruz anneme götür "
"Anneniz gelirse dururmusunuz benimle"
"Evet" tamam hemen adayı arayıp durumu açıklayıp çocukları yemek için ısrar etmeye başladım . "Annem gelince yiyicem ben "
"Bende "
"Anne yolda hadi yiyin aç durmak olmaz "
"Annemiii istiyorummmmm"
"Geldim annem " diyip çocuklarımı öpüp masaya oturdum . "Annecim bakın o sizin babanız ve ona bir şans vermelisiniz herkes hata yapar ama babanız sizi çok seviyor"
"Sende şans ver anne ozaman "
"Canlarım babanızla biz birbirimizi çok üzdük ve sizler üzilmiyin diye ayrıldık"
"Sende affet anne babamı "
"Lütfen böyle yapmayın annecim"
"Tamam sen üzülme annem" yemekler bitince kahveler geldi çocuklar oyun yerinde oyun oynarken bende kahvemi içmeye başladım . "Biz nasıl bu hale geldik "
"Senin yüzünden beni dövmicektin Ömer seni asla affetmem buyüzden "
"Bir şans ver "
"Sen beni dövmeden önce konuşma şansı verdin'mi "
"Dinlemezdin beni "
"Olsun ama böyle daha kötü oldu"
"Haklısın ama kendimi affettiricem "
"Sen beni bırak artık çocuklarınla ilgilen"
"Sen benim kaderimsin ada "
"Hayır değilim herkes kaderini kendisi çizer "
"Seviyorum seni bu hiç anlam etmiyormu senin için "
"Eskiden olsa ederdi ama şimdi bir gram bile anlamı yok benim için " olmazmı senin bana seni seviyorum demeni çok özlemişim seninle konuşmayı seninle herşeyi ama olmaz yapamam geçmişi unutamıyorum olmuyor "annee gidelim artık"
"Babacım daha gezicez "
"Biz her yeri biliyoruz sen olmadığın için bilmiyorsun "
"Çocuklar o sizin babanız lütfen"
"Ya anne bize belli etmesende senin ne kadar acı çektiğini gördük " demesiyle Ömer bana baktı "çocuklar gerçekten çok özür dilerim ama sizi çok seviyorum "
"Annem senin yüzünden ağladı "
"Anne eve gidelim"
"Peki " çocuklarla Ömer'in yanından ayrılıp eve geldik . Şöminenin yanına oturup sıcak çikolatalarımızı içmeye başladık. "Anne nasıl affet dersin bize "
"Bakın o sizin babanız ve sizi çok seviyor bizim sorunlarımız oldu evet ama geçmişte iyi kötü bir mutluluğumuz oldu ama bitti şimdi sadece babanıza bir şans tanıyın "
"Ya anne ozaman ayrılmasaydın babamdan ozaman böyle olmazdı babamla olurduk "
"Hazar yapma "
"Ne doğru belkide senin yüzünden babama böyleyiz anne evli olsaydınız yine ne olurduki "
"Hazar bak " derken hazar ve mira koşarak odalarına çıktığı an ağlamaya başladım . Gitmeseydim gerçekten dahamı iyi olucaktı ama Ömer beni dövdüğünü görmesinler diye gittim , ben onları babasız bırakmamın belkide biraz sebebide benim ama ben böyle olsun istemedim istemedimmm . Sabaha kadar hazarın dediklerini düşündüm haklımıydı benim oğlum kendimi onun yerine koyuyorum'da hemde çok haklı onları babasız bırakmamalıydım bütün gece çok düşündüm çocuklarımın mutluluğu benim için daha önemli , çocuklar gelince kahvaltıya başladık. "Hadi yiyin "
"Aç değilim "
"Bende "
"Ama olmaz böyle çocuklar"
"Mutlu değiliz biz anne değiliz "
"Annem yapmayın"
"Herkes ailesiyle ama biz değiliz senin yüzünden anne senin "
"Biz babama gidicez gezdiricek bizi "
"Tamam arararım babanızı" Hazar ve Mira odasına gidince hemen Ömer'i aradım ve yakın yerde olduğu için hemen geldi ve olanları anlattım , "Ada çocuk onlar üzme kendini "
"Biraz suçta bende Ömer ama ben böyle olsun istemedim çocuklarım dayak yiyen annelerini görsün istemedim"
"Seni dövmemeliydim çok hatam var biliyorum "
"Beni bu saatten sonra sadece çocuklarımın mutluluğu ilgilendiriyor bütün gece çok düşündüm böyle mutlu değiller ve bir karar aldım çocuklarım için bunu yapıcam"
"Nedir o Ada"
"Şey"
"Evet söyle "
"Ömer ben "
Evet yeni bölüm geldiiii
Hadi bakalım 😊 sizce ada ne karar verdi çocukları için ben biliyorum 😂😂😂
Herkese iyi okumalar
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar ♥️😊♥️😊
Kelime sayısı : 632
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yangın yeri
Fiksi RemajaBEN 17 YAŞIMDA GELİN OLDUM DAYIMIN İŞLERİNDEN KAZANDIĞI PARA ARTIK AZDI SONRA KALENDEROĞLU ŞİRKET İLE ANLAŞMA YAPTI O GÜN BİZE YEMEK YEMEĞE GELMİŞLERDİ ORDA ÖMER BENİ GÖRMÜŞTÜ . EĞER BEN ÖMER İLE EVLENİRSEM DAYIM DAHA ÇOK KAZANICAKTI PARA YANİ BENİM...