Pierwszy dzień

521 20 0
                                    

Mam na imię Elena. Mam 16 lat. Jestem blondynkom o niebieskich oczach. Wyprowadziłam się wraz z rodzicami do innego miasta, ponieważ rodzice dostali lepszą płatną prace. Jutro mój pierwszy dzień w szkole więc muszę się wyspać.

Następnego dnia obudziłam się o 6:00 rano. Poszłam do łazienki umyłam się. Później pomalowałam się i zeszłam na dół na śniadanie. Rodziców nie było wiecie praca. Zjadłam śniadanie poszłam do mojego pokoju po plecak i wyszłam z domu. Do szkoły mam 15 min drogi. Gdy weszłam do szkoły wszyscy spojrzeli się na mnie, było trochę niezręcznie ale miałam to gdzieś i poszłam poszukać gabinet dyrektora a tam zobaczyłam starszego pana, który miał już siwe włosy oraz niebieskie oczy. Był ubrany w koszule khaki oraz czarne spodnie.

- Dzień dobry - Powiedziałam z uśmiechem na twarzy.

- Dzień dobry - Siadaj pogadamy. Powiedział również z uśmiechem na twarzy. Usiadłam i spojrzałam się na dyrektora.

- Mam na imię Stefan Moon i jestem twoim dyrektorem. Wcześniej zobaczyłem oceny z twojej poprzedniej szkoły i są zadowalające. Jesteś bardzo mądrą osobą.

- Dziękuje. A w jakiej będę klasie ?

- A no właśnie zapomniałem ci powiedzieć. Będziesz w klasie C. Teraz mają matematykę z panem Mateuszem w klasie 104. Możesz już iść.

- Okej dziękuje - Poszłam do klasy. Otworzyłam drzwi. Wszyscy spojrzeli się na mnie.

- Dzień dobry jestem tu nowa.

- A tak coś pan Stefan mówił. Siadaj później dostaniesz książki - Kiwnęłam głową i popatrzyłam gdzie jest wolna ławka. Zobaczyłam dziewczynę, która jest brunetką o brązowych oczach. Podeszłam do niej i spytałam się czy mogę usiąść a ona przytaknęła.

- Hej mam na imię Elena a ty ?

- Mia. Miło mi.

- Co mamy po tej lekcji ?

- Wychowawczą po drugiej stronie szkoły.

- A dzięki.

- Dasz radę ?

- Jakoś sobie dam.

Zadzwonił dzwonek na przerwę. Mia poszła gdzieś z koleżankami a ja zostałam sama i poszłam szukać klasy. Gdy szłam szukać klasy coś mnie uderzyło, że upadłam. Spojrzałam w górę a tu chłopak...
————————————————————
Ten rozdział krótki, ponieważ chce zobaczyć czy wam się spodoba.

Szkolna miłośćOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz