Obudziłam się, zobaczyłam jak Luke słodko śpi. Nie wiem czy wypali jego plan ale warto spróbować. Leżałam z 20 min i patrzyłam się na mojego chłopaka. Wstałam żeby się ubrać i zrobić dla nas śniadanie. Zrobiłam naleśniki, bo wiem, że Luke uwielbia naleśniki.
Pov Luke
Obudził mnie znajomy zapach. Czy to naleśniki ? Boże jak ja kocham tą dziewczynę. Zeszłem na dół ale zanim to zrobiłem to poszedłem się ubrać. Zobaczyłem jak Elena tańczy i robi naleśniki. Wyglądała uroczo w białej bluzce i czarnych spodenkach. Podeszłam do niej i przytuliłem ją od tylu. Zobaczyłem uśmiech na jej twarzy i pocałowałem ją w policzek.
- Widzę, że robisz naleśniki. - powiedziałem
- No dobrze widzisz.
Zjedliśmy pyszne naleśniki i zaczęliśmy oglądać „ The kissing booth „
Pov Elena
Oglądaliśmy „ The kissing booth „ ale nie mogłam się skupić na filmie tylko na tym żeby się spotkać z Simonem. Boje się jak zareaguje czy będzie zły czy smutny, czy już obojętny. Nie wiem czy dobrze robię z Lukiem żeby się spotkać. Po 2 h skończyliśmy oglądać film.
- Luke... - powiedziałam
- Tak ?
- Dobrze robimy ?
- Z czym ?
- No z naszym planem...
- Ale co z nim nie tak ?
- Nie ważne
- Eleno słuchaj, uda nam się
- To za godzinę pójdę do niego
- Będziesz gotowa ?
- Tak myśle
Minęła godzina na ten czas rozmawiałam z Lukiem. Była 13:00 więc poszłam do Simona. Po 15 min byłam na miejscu i zastanawiałam się czy dobrze robię ale ja Luka kocham i chce mieć pewność, że nie ma dziecka z Lily, bo jakby miał to bym mu nie wybaczyła i bym nie chciała być z chłopakiem, który ma dziecko i zostawi je dla mnie. Zapukałam do drzwi, zobaczyłam Simona.
- Cześć Simon
- Elena ?
- We własnej osobie
- Po co tu przyszłaś ?
- Możemy pogadać ?
- Nie ma o czym
- Jest. Proszę
- No dobra, wchodź.
Weszłam do jego domu i poszliśmy do pokoju gościnnego.
- Więc o czym chcesz porozmawiać ? - Było widać z jego twarzy, że nie jest zadowolony ale chce żeby plan się udał. Wszystko w moich rękach.
- Przepraszam. - Naprawdę nie wiem dlaczego ja przepraszam ale okej.
- Za co ?
Serio ? Muszę coś wymyślić. Szybko !!!
- No za tamto...
- ....że odeszłaś ode mnie
- Tak właśnie tak - że co kurwa ? Ja od niego nie odeszłam tylko on ode mnie ale dobra skłamie.
- To wybaczam
- Bo poznałam Luka i No....
- Dobra skończ
- Czemu ?
- Nie chce słyszeć tego imienia
- No dobrze
CZYTASZ
Szkolna miłość
RomansElena lat 16. Wyprowadziła się z rodzicami do innego miastaJak pójdzie jej w nowej szkole ? Czy poradzi sobie z chłopakami, koleżankami albo z przemocą ojca ? Zapraszam do czytania 😘