Gdy spojrzałam w górę ujrzałam wysokiego bruneta z brązowymi oczami.
- Przepraszam - powiedział z uśmiechem na twarzy. Podał mi dłoń a ja spojrzałam się na nią lecz nie skorzystałam z jego pomocy i wstałam sama. Spojrzałam się na chłopaka i się odwróciłam od niego i zaczęłam iść gdy nagle.
- Ej czekaj.
- Czego chcesz - ryknęłam
- Nie widziałem cię tu wcześniej.
- Wiesz jestem nowa.
- Właśnie widzę. Jak masz na imię ?
- Elena a ty ?
- Simon.
Zadzwonił dzwonek na lekcje.
- Muszę już iść - powiedziałam.
- Ja tez.
Popatrzyliśmy sobie w oczy, ocknęłam się po paru minutach i poszłam do klasy. Skończyły się lekcje już szłam do domu.
- Ej czekaj.
Oby nie on powiedziałam w myślach. Odwróciłam się a tam Simon.
- Czego chcesz.
- Razem ze znajomymi jedziemy nad jezioro przyłączysz się ?
- Zastanowię się.
- Okej. To do zobaczenia.
- Ale jeszcze nie podjęłam decyzji.
Udawał, że mnie nie słyszy ale widziałam u niego uśmiech. Przyszłam do domu, przywitałam się z mamą, bo taty oczywiście nie ma.
- Hej mamo.
- Cześć. Siadaj zrobiłam obiad.
- Mamo mam pytanie.
- Jakie ?
- Czy mogę wyjść ze znajomymi nad jezioro ?
- Jasne ale wiesz uważaj na siebie.
- Wiem, wiem.
Zjadłam obiad, poszłam do pokoju, przeglądam fb a tu zaproszenie od Simona, potwierdziłam zaproszenie od razu dostałam wiadomość od chłopaka.
Simon:Hej, przyjadę o 18:00.
Była 16:00 miałam dwie godziny żeby się naszykować, szybko poszłam poszukać jakiś ładnych ubrań. Wybrałam białą bluzkę z czarnym napisem Adidas oraz krótkie, czarne spodenki. Poszłam do łazienki się pomalować nagle ktoś zatrąbił pod domem to na pewno Simon, szybko wybiegłam z domu. Nie było mamy, ponieważ pojechała do pracy. Zobaczyłam Simona, wsiadłam do auta.
- Hej - powiedział
- Hej
- Wszyscy są już nad jeziorem.
- Okej.
Jechaliśmy w ciszy tak z 15 min nagle dojechaliśmy nad jezioro. Przywitaliśmy się z ludźmi, usiadłam na trawie i patrzyłam jak ludzie pływają w jeziorze. Gdy nagle ktoś mnie wziął na ręce....
CZYTASZ
Szkolna miłość
RomanceElena lat 16. Wyprowadziła się z rodzicami do innego miastaJak pójdzie jej w nowej szkole ? Czy poradzi sobie z chłopakami, koleżankami albo z przemocą ojca ? Zapraszam do czytania 😘