15 cz. 2

2.4K 151 1
                                    

Na dole ważna notka!!!

MARINETTE

Siedzę na przeciwko Adriena i go obserwuje. Jest załamany... Z jego opowieści wynika, że Lila zdradziła go i sama się do tego przyznała. Ja miałam podobną sytuację. Oby dwoje byliśmy ofiarami tej dwójki.

Szkoda mi go. Adrien jest tajemniczym mężczyzną, na pewno ma jakieś sekrety z dzieciństwa. Jestem ciekawa co z jego matką?
Ale nie powinno mnie to obchodzić....

Chociaż ja mu wszystko mówię....

- Marinette, skąd wiesz, że Lila jest jego dziewczyną?- zapytał z rozczarowaniem.

- Sam mi to powiedział...

- Co?! Kiedy?!

- Wczoraj jak byłeś u tego biznesmena to mnie... Odwiedził...- spuściłam wzrok.

Poczułam, że mnie złapał za rękę i zaczął kręcić kciukiem koła.

- Marinette...- nadal patrzyłam na kolana.- Marinette spójrz na mnie...-
Powoli podniosłam wzrok na niego.

Miałam łzy w oczach. Patrzę na niego a on na mnie z współczuciem i troską...

- Spokojnie... Jestem tu z tobą....

Wstał i podszedł do mnie i mnie przytulił oczywiście zwracając na siebie uwagę wszystkich ludzi...

Wstaliśmy i wyszliśmy z kawiarni. Poszliśmy do auta i pojechaliśmy do domu... Nie do firmy, ale do domu...

...

Hejooo!

Tak wiem, krótkie no, ale to tylko dokończenie rozdziału.

W następnych będzie myślę, że ciekawiej...

Parę osób myśli, że zgapiłam opowiadanie o tej samej tematyce. Od razu mówię, że nie zgapiłam tylko się INSPIROWAŁAM... Historię sama wymyślałam... Jedynie co jest podobne to jedynie tematykę.
Ale myśląc logicznie jest tysiące opowiadań o bardzo podobnych tematach.
Nie mam pretensji oczywiście, że zwróciliście mi uwagę 😘 liczyłam się z tym 😄
Oczywiście dalej będę kontynuować historię bo się strasznie wykręciłam...

Mogę oficjalnie powiedzieć, że... Będzie druga część! 😄😄

Cieszycie się?! Bo ja bardzooo!!!

Pamiętajcie o zadawaniu pytań do bohaterów!

Kosiam 💗

Gwiazdka? Komentarz? Głos?

Małżeństwo na rok /❤️ ADRIENETTE ❤️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz