Herkese merhaba arkadaşlar Tanıtım videosunu hem sesli hem de yazılı atalım dedik. Medyada ki video da tanıtım videosudur.
Islak bir imzanın üzerine konan mürekkep ruhunu soğutarak akıyordu beyaz yüzeye. Karanlık gecenin ayından damlayan gözyaşlarını bulutlar sahiplenerek büyülüyordu yeryüzünü. Toprağın buruk kokusu sakin bir şekilde yol alıyordu etrafta. Şafağın atması yakında olsa güneş doğmadan gün ışımazdı bazı insanların ruhunda.
Acımasız bir iblis sızıyordu gecenin koynunda ve hızla yaklaşıyordu kurban seçtiği insanoğluna. Soğuğun da bir iblis kılığına girerek ilerlediği zaman da bir hıçkırık koptu genç bir kadından. Gözlerinden damlayan her yaşın bir günahı vardı belki de. Bedeni sarsılarak korkunç bir görüntü sunarken "Çok özür dilerim" diye inledi. Eliyle bedenine vurarak tepki vermesini bekledi.
"Seni seviyorum ve çok özür dilerim. "
Tepki alamadı. Ağlaması daha da şiddetlendiğinde gözlerini yumarak acısını bastırmak istedi. Dingin bir okyanus gibi köşeye çekilen kadının aksine adam çıldırmak üzereydi. Gözlerinin içerisine dolan ışıltılar hafif sönük bir şekilde devam ediyordu. Yağmur damlaları saçlarına tutunarak alnına doğru intihar ettiğinde adam da gecenin boşluğuna doğru fısıldadı.
"Seni seviyorum ve bunun için özür dilemeyeceğim."
Genç kadının soluksuz kaldığı zamanlardan birinde ve genç adamın sigarasını yavaş bir hareketle yakışının birinde bir feryat ediliyor gibiydi. Belki de ruhları yaramaz çocuk olan kadın ve erkek bir çiçeğe basıyordu.
Ve genç kadına annesi şöyle derdi: "Çiçeklere basma kızım,onlar seni rahat bırakmayanlardandır ve bir mimozayı asla es geçme o gücünün gölgesidir."
***
İnstagram sayfamız @miimozayolcusu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİMOZA YOLCUSU
ChickLit"Sürekli kalbinin etrafını örüyorsun," diye konuştu acı çekercesine. Karşısında kendisine bakan kadın belki de son nefesine kadar bakmak istediği tek kadındı. "Etrafını örecek bir kalbim yok benim," Ucu zehirli kelimlerle yaralanan adamın azmiydi...