6: "GİT" part I

85 7 3
                                    

Uzun bir aradan sonra merhaba arkadaşlar yeni bölüm için aşırı aşırı heyecanlıyım sanırım.

Hemsaye- Fısıltı, dinleyebilirsiniz.

Keyifli okumalar...

***

Çok uzun yıllar önce bir peri masalının sonu değiştirilmişti benim hayatımda, öylece muradına eren bir çift olmamıştı veyahut ailesiyle mutlu bir şekilde yaşamaya devam eden bir kız olmamıştı tüm masallarımın sonu değişmiş o kız ne halde olursa olsun yalnızlıkla cezalandırılmıştı. Dipsiz kuyularda, sonsuz ormanlarda, derin okyanuslarda hep tek başına ölümle pençeleşmişti. Hayatımda uzun süre olmayan insanlar benim sürekli kibirli bir sosyete güzeli olduğumu düşünüyordu onlar için aksini iddia eden bir şey de yapmıyordum öyle görmeleri masalının sonunu değiştirmezdi ve ben yalnızlığımla kök salardım.

Karşımda bana üstü kapalı flört etme eğilimi gösteren Ömer'e bakarken de aklımdan bunlar geçiyordu kaşlarımı fevri bir şekilde çatarak yataktan kalktım ve ne yapacağımı şaşırmış bir şekilde odada voltalamaya başladım.

"Neden bu kadar sert davranıyorsun Ezgin?"

Ona anlamadığımı belli eden bir bakış atarak odanın penceresinden denizi izlemeye başladım.

"Basit bir şekilde sadece takılacağız neden böyle ciddiye alıyorsun ki her şeyi Feray'la çok zıtsınız nasıl anlaşıyorsunuz siz?"

Öfkeyle derin bir nefes alarak ateş saçan gözlerimi tekrardan ona çevirdim, yatakta oturuyordu.

"Ömer Feray'dan ve benden uzak durmanı istiyorum. Gerçekten bir kere olsun gevşeklik yapma ve ikimizden de uzak dur. Lütfen.."

Ömer kaşlarını çatarak yataktan kalktı ve üzerime doğru yavaş adımlarla yürüdü bir adım gerileyerek ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalıştığımda bakışlarıyla dışarıyı gösterdi, onu takip ederek pencereden dışarıyı izledim ve o an sahil kenarında Anıl ile gülüşen Feray dikkatimi çekti. Bana nerdeyse birkaç saat önce Feray ile ilgili tehditler savuran Anıl şu an Feray'la sohbet içindeydi. Şaşkınlığım Ömer'in dikkattini çekmiş olacak ki gülerek ona bakmamı sağladı.

"Feray senin gibi değil, onunla iki konuşup gülüşünce normal yetişkin bir insan gibi ayak uyduruyor."

Bir şey demek için hazırlanıyordum ki düşündüklerimi söylemek yerine daha farklı bir şekilde konuştum.

"Ciddi bir ilişkim var ve senin gibi tiplerle içli dışlı olmak istemiyorum."

Yüzündeki şaşkınlığı fark etmiştim bozuntuya vermeden daha düz bir şekilde gözlerine bakıyordum birkaç saniye sonra hafifçe gülümsedi ve ağır ağır başını salladı.

"Ciddi derken?"

Omuz silkerek içimdeki dağınıklığı dahada toparlanmaz bir hale getirdim tek istediğim kurcalanmayan bir hayatımın olmasaydı.

"Evlenmeyi düşünüyoruz."

Elini ensesine atarak kaşıdı ve arkasını dönerek bavuluna birkaç salise baktıktan sonra odadan çıktı arkasından bakmaya son vererek kendimi yatağa attım. İçimdeki o karmaşa nefesimi sökecek gibiydi ne yapmam gerektiğini bilmiyordum eğer Anıl o para akışının sebebini öğrenirse bir daha asla toparlanamazdım. Gözlerim yavaş yavaş kapanmak üzereyken telefonumun sesiyle irkildim oflayarak çantamın içinden telefonumu çıkardım bakmadan açtım.

"Ezgin konuşmak istiyordun, restoranttayım gel istersen."

Cem'in sesini duyduğumda elimi alnıma atarak yataktan doğruldum ve "geliyorum." diyerek kapattım.

MİMOZA YOLCUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin