Anla Artık!

10.9K 828 481
                                    


Dedim ki canım okuyucularıma bir sürpriz yapam. Bir günde üst üste iki bölüm atam. Çıldırtam. Falan filan neyse işte. Çok tutmayim sizi hadi kdkxkdkfkkfkckl.

☯️

Jungkook'la en son dört gün önce konuşmuştuk. Beni dövdüğü günden sonra tatil olması benim için şanstı ama pazartesi günü bile canım hala yanıyordu. Gerçi pazartesi günüde başkası onun canını yakmıştı ya neyse.

Bugün cumartesi olduğu için eve Hoseok hyung ve Yoongi'yi çağırdım. İkisiyle okulun ilk haftasından itibaren iyi anlaşıyordum.

Kapının sesini duyunca tavana bakarak düşündüğüm yatağımdan kalktım ve kapıya kadar koştum.

" Selam Jiminieee."

Hoseok hyungla sarıldıktan sonra Yoongi'ye de sarılacaktım ama o çoktan koltuklara yayılmıştı bile. Gözlerimi devirip Hoseok hyungun belinden tuttum ve içeriye doğru sürükledim. Hoseok hyung ilk defa geldiği için utangaç davranıyordu biraz.

" Eee ne yapıcaz?"

Tekrar gözlerimi deviridikten sonra konuştum. " Yoongi. Sence üç erkek evde ne yapabiliriz?"

" Fesat şeyler düşünmemi sağlıyorsun Jimin, bakma öyle."

Offlayarak tek kişilik koltuğa oturdum. " Film izleyeceğiz Yoongi. Film."

" Heağağğğğ tamam o zaman. "

İçimden salak bu çocuk ya diye geçirdikten sonra Hoseok hyunga döndüm." Hyung ayakta kalma otursana. "

Yoongi'nin yanını işaret ederek söylemiştim. Eee onları sevgili yapma gibi planlarım vardı ehehehehe.

Yoongi tip tip bana bakarken ayağa kalktı." Jimin atıştırmalık getirelim mi seninle? Sade sade tadı çıkmaz filmin, hm! "

Kıs kıs gülerken başımı aşağı yukarı salladım. Ben önden o da arkamdan geliyordu. Mutfağa varınca kapıyı kapattı. " Olum derdin ne senin? Yapma şöyle şeyler."

Hala gülmeye devam ederken zorla konuştum." Sizi yapıcam kanka. Alıştır kendini. "

Yoongi, ben gülmeyi arttırdığım, sesli kahkahalara kadar çıktığım anda beni kapıyla kendisi arasına aldı. " Sen bu işe karışma Jimin. Severse sever zaten. Kendi başıma yapmak istiyorum."

Gülüşüm suratımda sokarken benden uzaklaştı ve dolaptan atıştırmalık bir şeyler çıkarmaya başladı. " Bu kadar abartacağını bilsem yapmazdım."

" Abartmadım ve kızmadım sana. Sadece... Bilmiyorum off... "

Yanına gittim ve sımsıkı sarıldım arkadaşıma." Sen emin olana kadar bir şey yapmayacağım."

Kafamı omzuna sürttüm ve geri çekilip bardaklara içecek bir şeyler doldurup tepsiye koydum." Cipsleri al da gel hadi. "

☣️

Hoseok hyung korku filmi açmıştı. Korku filmlerini seviyordum ve şansımıza bu tayfadaki herkes seviyordu. Yani ota boka korkan ve ortamı bozan birisi yoktu. O kişileri hiç sevmemişimdir zaten. Hatta çoğu kişinin sadece dikkatleri üzerine toplamak için numaradan korktuğuna bile eminim.

Filmin yarısına kadar geldiğimiz esnada kapı sesi duyuldu. Hepimiz korkuyla sıçrarken birisinin gelip gelmediğine bakıyorduk.

" Jimin, ev sahibi sensin. Gidip ne olduğuna bak."

" Ama, ama..."

" Uzatma Jimin. Git hadi."

Yoongi'ye göz deviridikten sonra girişe gittim. Gelen birisi yoktu. Muhtemelen rüzgardan dolayı üst kattaki kapılardan biri kapanmıştı. Tekrar salona geçip yerime oturdum.

Stupid Love | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin