Dünden sonra canım hiç okula gitmek istemiyordu. Doğal olarak. Sosyal medyada komedi konusu olmuştum. Bazıları partiye gelmediği için üzülmüş bazıları da gelmeyenlere videoyu atmıştı. Zaten bu olay sadece okul içinde de kalmakla yetmemiş daha geniş kapsamlı bir gündem olmuştu.
Okul yakın olsa da canım üvey babam ben en iyisiyim imajı vermek için bizi okula lüks araçlarından biriyle gönderiyordu. Eh pekte şikayetçi sayılmazdım. Tek kötü tarafı Jungkook'la aynı arabada olmamdı. Çocuğun varlığı bile bana rahatsızlık veriyordu.
Okula varınca derin bir nefes alıp arabadan indim. Uzun bir gün olacak gibiydi. İçeri adımladığım an herkesin bana bakacağını zannederken kimse bana bakmamış herkes kendi halinde takılıyordu. Bu işte bir terslik var deyip sınıfa gittim.
Yoongi her zamanki köşemizde oturmuş sol bacağını titretirken aynı zamanda da tırnaklarını yiyordu. Beni görünce ilk başta tepki vermedi ve dondu kaldı.
Gözlerimi kısarak yavaşça ona doğru yürürken birden ayaklandı. " Jimin... Bunu görmen lazım." gözlerimi Yoongi'nin telefonuna çevirdim. Benim adımı YouTube'a yazdı ve hiçbir sonuç çıkmamıştı. " Bu ne demek oluyor şimdi?" " Tüm videoların kaldırılmış. Sadece buradan da değil tüm sosyal medyadan."
" A-ama daha sabah vardı hepsi. " kimsenin neden bana bakmadığı anlaşılıyordu şimdi. Aslında mutlu olmuştum. Videoların kaldırılması iyi bir şeydi ama bunu kim yapmıştı?
" Evet. Birisi tüm videoları sildirtmiş." o da benim gibi düşüncelere dalarken omzuma konan elle korksam da belli etmemeye çalışarak arkama döndüm.
" Merhaba Jimin."
" Merhaba."
" Tüm videolarının silindiğinin farkında olduğunu düşünüyorum."
" Evet-"
" Ben yaptım. Hepsini ben sildirttim. "
" Nede-"
" Birkaç gündür sizi izliyorum ama ne yazık ki ikinizde beni fark etmediniz. Dikkatinizi çekmek için böyle bir şey yaptım. Sizinle arkadaş olmak istiyorum. "
Bu çocuk fazlasıyla garipti. Ama yüzündeki masum gülümseme ile çok samimi görünüyordu. " Böyle bir şey yapmana gerek yoktu direk yanımıza da gelebilirdin. "
" Geri yükletmemi istiyorsun sanırım?"
" Ah hayır öyle bir şey demedim. Neyse. Adın ne? "
Gülümsemesi büyümüştü. İçinde kötülük yok gibi görünüyordu. Bunların hepsini nasıl sildirttiğini merak etsemde sonra sormak için ağzımı kapalı tutmuştum." Adım Hoseok. Jung Hoseok. "
" Ben de ah şey zaten bizi tanıyorsundur. " kafasını aşağı yukarı salladıktan sonra Yoongi'ye baktı. Yoongi neden hiç konuşmuyordu gerçi. " Iıı ben gitsem iyi olacak öğle arası kafeteryada buluşalım."
İkimizde kafamızla onu onayladıktan sonra Hoseok sınıftan çıktı." Sen neden hiç konuşmadın lan." gözlerini benimkilere sabitleyince derin bir nefes aldı. " Sanırım buna Tae'den daha çok tutuldum..."
☣️
Öğle arasına 13 dakika kalmıştı. Bende hocayı dinleyip zamanımı çöp edeceğim yere uyumayı seçmiştim. Anlattığı yerleri ezbere bildiğim için dinlememe gerek yoktu zaten.
Güzelce uyurken dürtüklenerek zorla uyandırılmıştım." Lan! Kalksana gevşek öğle arası oldu." gözlerimi aralayıp esnedikten sonra kafamı sıradan kaldırdım ve Yoongi'ye bir tane geçirdim. " Lan aptal düzgünce uyandırsana. Kolumda delik oluştu amk."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stupid Love | Jikook
Hayran KurguSize zorbalık yapan bir 'üvey' kardeş hayal edin... _ (1) #bxb 18/10/2020