İstediğin Kadar Öpebilirsin, Umurumda Değil...

11.5K 857 520
                                    

"Park Jimin seni öldüreceğim!!!"

Her şey Jungkook'un o odadan çıkmasıyla başlamıştı...

Flashback

Jungkook'un arkamdan anahtar alıp odadan çıkmasıyla şaşkına dönmüştüm. Odama gittim ve plan yapmaya başladım.

Beni fazlasıyla aşağılamıştı ve artık bir dersi hakediyordu. Ona hayatında hiç göremeyeceği bir şey yaşatacaktım.

Sabaha kadar ona en çok nasıl acı vereceğimi düşündüm, en çok nasıl utanıp aşağılanacağını... Ve aklıma gelen planla gülümseyip her şeyi hayata dökmeye başladım...


☣️

Arabadayken, camdan dışarı bakıyor ve planımın mükemmelliği hakkında düşünüyordum. Sahi... İlk defa birine böyle bir şey yapacaktım. Ne kadar hakediyor tartışılır. Ama bana bulaşmaması gerektiğini anlaması lazımdı.

Okula gelince arabadan indim ve büyük adımlarla sınıfa ilerledim. Hedefim sınıfın orospusu olan Shin Hye'ydi ama biz kısaca Shin diyelim.

Sınıfa girince her zamanki gibi orta sıranın en orta sırasındaki yerinde oturduğunu gördüm ve yüzüme yapmacık bir gülümseme ekleyip yanına gittim.

" Günaydın Shin."

Bana dönüp aynı yapmacık gülümsemeyi ekledi. "Günaydın Jimin."

Karşısındaki sıraya oturdum ve yüzümü kulağına doğru yaklaştırdım. Ses tonunu cezbedici bir hale getirip konuşmaya başladım. " Shin... duyduğuma göre, Jungkook, senden hoşlanıyormuş..."

Planımın ilk kısmını gerçekleştirmiştim. Kızın adı tüm okula yayıldığı için onun hakkında dedikodu çıksa bile bir şey olmazdı. Ki çıksa bile Shin'in hoşuna gideceğine eminim.

Cevap vermesini beklemeden sınıftan çıktım. Derse girmeyecektim. Çünkü yapmam gereken daha çok şey vardı...


☣️


Kafeteryaya oturdum ve telefonumu elime alıp okulun sitesine girdim. Öğrenciler hileyle sitenin gizli bir bölümüne sadece öğrencilerin girebileceği bir dedikodu sayfası açmışlardı. Sayfaya girebilmek için şifre gerekiyordu ve bu şifreyi Seokjin'den öğrenecektim.

Seokjin okulun popüler ve teknoloji ile arası iyi olan çocuğuydu. Bu sayfayıda o ve Namjoon denen bir çocuk açmıştı zaten.

Öncelikle Seokjin'in numarasını bulmam lazımdı çünkü bir kod için onunla yüz yüze görüşmem saçma olurdu. Bu yüzden Yoongi'den de yardım alacaktım.

Jiminpark:
Seokjin'in numarası sende var mı

Yoongimin:
Seokjin'in numarasını ne yapacaksın

Jiminpark:
Var mı yok mu sen onu söyle

Yoongimin:
Var

Seokjin okul: *** *** ****

Jiminpark:
Tamam sağol

Seokjin'in numarasını kaydettikten sonra bu sefer de ona mesaj attım.

( Bilinmeyen) *** *** ****
Merhaba Seokjin

Stupid Love | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin