" Sana hiçbir şeyi göstereceğim Jimin."
Daha sonra beni yatağa itekledi ve çok şaşıracağım bir şey yaptı...
...
Sertçe çenemden tutup kafamı yatağa bastırdı ve üzerime çıktı.
"Sana kendimi açıkladım Jimin! Hastalığım var dedim. Ama sen beni dinlemedin!"
Ellerini ittirmeye çalıştım. O kadar sert tutuyordu ki bırak elini ittirmeyi yerinden bir milim bile oynatamazdım.
" Jungkook. Bırak beni."
" O güzel çeneni kırmak istiyorum Jimin. Böylece senden daha iyi görünebilirim."
" Jungkook hayır, sakın! " ellerini tuttum ve eklem kısımlarını okşamaya başladım. " Birlikte olursak bir şey olmayacağını söylemiştin. Sevgili olalım Jungkook. Seni seviyorum... "
Elleri gevşemişti. Fırsat bilip ellerini bırakmadan yerimde doğruldum." Seni seviyorum Jungkook. "
" Jimin, anlamıyorsun -"
" Neyi anlamıyorum? Lanet olsun, neyi anlamıyorum? Hastalığın var ve beraber olursak hiçbir şey olmayacak. Anlamayacak neyi var Jungkook!"
" Seni sevmiyorum. Seni sevmiyorum Jimin..."
Yataktan kalktı ve kapının kilidini açıp odadan çıktı. Ama hayır, hemen pes etmeyecektim. Bu iş bugün hallolucaktı. Yataktan inip arkasından gittim ve merdivenlerden inmek üzereyken kolunu tuttum.
" Sevdiğin kişi yüzünden mi? Onun yüzünden mi beraber olamayız?"
Olduğu yerde durdu. Hareket etmiyordu, konuşmuyordu. Sadece duruyordu.
" Bir şey söyle Jungkook. Söyle neden böylesin!"
" Seni sevmediğimi daha kaç defa duymak istiyorsun?"
"Beni seviyorsun."
"Sevmiyorum."
Önüne geçtim ve kolunu bıraktım. " Seviyorsun. Sevmesen-"
Ayağım boşluğa düşünce bedenim de arka tarafa, boşluğa doğru düşmeye başladı.
" Jimin!"
Kollarını uzattı ama beni yakalayamadı. Ben hep boşluğa sürüklenen taraf oluyordum. Sürekli kırılıp incinen ve birilerinin peşinden koşan taraf. Gözlerimi kapattım ve bedenimin merdivende yuvarlanmaya başlamasına göz yumdum.
Belime dolanan kollara kapanan gözlerimi açtım. Jungkook'un gülümseyen yüzünü görünce bende ona gülümsedim ve beraber merdivenden yuvarlanmaya başladık...
⚫
"Jimin! Jimin iyi misin?"
Gözlerimi birkaç kere kırpıştırdıktan sonra nihayet kendime gelebilmiştim.
" İ-iyiyim Jungkook. Sen iyi misin? N-neden sen de atladın?"
Sağ elini ensesine götürdü. " Benimde ayağım kaydı."
Başımı aşağı yukarı salladıktan sonra yerden kalktık ve koltuğa oturduk. Merdivenler uzun ve sert yapıda olduğu için her ne kadar canım acısa da belli etmedim. Üstelik alçım yeni çıkmıştı...
" İyi olduğuna emin misin? Canın acıyor gibi görünüyor. "
" Hayır iyiyim."
Koltuktan kalktı ve merdivenlere doğru yürümeye başladı. " Ben yatıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stupid Love | Jikook
FanfictionSize zorbalık yapan bir 'üvey' kardeş hayal edin... _ (1) #bxb 18/10/2020