O Sıradan Birisi Değil!

9.5K 753 720
                                    

Jungkook odamdan çıktıktan bir süre sonra Yoongi'yi aradım. Şuan beni kendime getirebilecek tek kişi oydu.

"Noldu lan,niye aradın? "

"Bir kere de alo diye açsan ölecen dimi?"

" Uyuyordum olum."

"Geçerli bir sebep değil. Neyse, akşam yemeği için bize gelsene."

" Kesin bir şey oldu."

" Evet."

" Tamam. Saat kaç? Ona göre hazırlanayım."

" 16.48 ama sen şimdi gel. Bu geceyi de bizde geçir. Özledim seni aq"

" He he kesin özlediğindendir amk. Neyse ben hazırlanıp çıkarım şimdi. Hadi bayy."

" Bayyy."

Telefonu kapattıktan sonra tüm günümü geçirdiğim yataktan indim ve mutfağa gittim. " Bugün özel bir misafirim gelecek. Onun için güzel yemekler yapmanızı istiyorum. Şimdiden elinize sağlık. "

Aşçılar beni onayladıktan sonra mutfaktan çıktım ve ön bahçedeki banka oturup Yoongi'nin gelmesini bekledim.

Beklerken biraz kestirmekten zarar gelmezdi sanırım...

☣️

Üstüme dökülen suyla yerimden zıpladım. Kim beni su dökerek uyandırmaya cürret ediyordu!

" Sonunda amk. Bir asırdır uyanmanı bekliyorum."

Yoongi olduğunu görünce rahatlamıştım ama onu rahat bırakmayacaktım. " Gel buraya sen, gel!"

Kaçmaya başlayınca bende arkasından kovalamaya başladım. Yoongi ile kovalamaç oynamak bağımlılık yapmıştı herhalde. Odama girince bende arkasından girdim ve onu korkutmak için kapıyı kilitleyip kilidi tekrar açtım. Böylelikle kapı kilitli olmadığı halde kilitledim zannedecekti.

" Kapıyı niye kilitledin lan."

" Acaba niye~" tek kaşımı havaya kaldırmış seksi olduğunu düşündüğüm bir yürüyüşle ona doğru yaklaşıyordum.

" Olum git Jungkook'un üzerine yürü böyle amk. Benim üzerime niye beni yiyecekmiş gibi geliyorsun!"

" Belki de yerim fena mı? "

Ben yürüdükçe o da geri geri yürüyordu. Sırtı dolaba çarpınca sessiz bir küfür etti. Tek kolumu yanına dayadım ve yüzüne yaklaşmaya başladım." Yoongii ~"

" E-efendim. "

Yüzüne biraz daha yaklaştım." Çıkta üzerime bir şeyler alim salak! Ipıslak oldu üstüm!" avucunu alnına çarptı. " Ah bende şey zannetmiştim."

Ne zannettiğini biliyordum. Hatta bile bile oyun oynamıştım ama anlamamazlıktan gelecektim." Ne zannetmiştin. "

" Şey işte."

" Ney?"

" Off Jimin! Siktir git değiştir üstünü ne diye uğraşıyorsun benimle!"

Piç smile attım ve dolabımdan siyah bir blüz çıkardım. " Tek başıma değiştiremiyorum, yardım eder misin?"

" Tamam." blüzümü yukarı doğru sıyırdı ve sağlam kolumdan çıkardı. Asıl sorun alçılı kolumdan çıkarmaktı zaten." Burdan nasıl çıkarıcaz?"

Alçının boynuma astığım kısmını boynumdan çıkardıktan sonra kolumdan da çıkardım. Şimdi sadece beyaz alçı kısmı kalmıştı." Şimdi çıkarmak daha kolay olur." dedim.

Stupid Love | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin