Seni Böyle Bırakmayacağım...

11.1K 849 540
                                    

Sabah alarma söve söve kalkmıştım. Zaten her yerim ağrıyordu... Bıkkınca bir nefes bıraktıktan sonra yataktan kalktım ve aynanın önüne geldim. Yüzüm çok kötü görünüyordu. Bu halle okula gidemeyeceğimi anneme söylesem, yine de gönderirdi. Bu yüzden okula gitmemek gibi bir tartana çıkarmayacaktım.

Yüzüme Hye Jin'den çaldığım fondoteni sürdüm. En azından böyle çok belli olmuyordu. Üstümü giyinip - tabiki de dişlerimi fırçalayıp ve yüzümü yıkadıktan sonra yapmıştım bunları - kahvaltıya indim.

Herkes aynı yerinde oturmuş kahvaltı yapıyordu. Baek ve Dan Bi iyi anlaşıyorlardı ve bugünün kahvaltı konusu onlardı.

Yerime geçince Jungkook'a bakmadan sessizce günaydın diye mırıldandım ve önümdekileri yemeye başladım.

Kahvaltı bitince yine Jungkook'a bakmadan ayağa kalktım ve arabaya gittim. Uzun bir yolculuk olacaktı...

☣️

Sınıfa girince Yoongi'yle olan sıramıza geçtim. Her zaman ki gibi uyuya kalmıştı. Çantamı sıranın yan tarafındaki askılığa asıp pencereden dışarıyı izlemeye başladım. Pencere kenarına oturmanın avantajlarından biri de buydu. Sıkıldığın zaman dışarıyı izleyebiliyordun.

Yan tarafımda hareketlilik hissedince kafamı sola çevirip kimin geldiğine baktım. Yoongi bu saate gelmezdi.

" Selam. Jimin." Ah bu orospu Shin'den başkası değildi. " Ne istiyorsun?" " Vayy şimdi de ne istiyorsun mu olduk Jimin?"

Bıkkınca bir nefes verip tamamen ona döndüm ve sol kolumu arka sıraya yasladım. " Evet?" gözlerini devirdi. " Sana bir şey sormaya geldim. "

Başımı bir kere aşağı salladım. " Sor."

" Jungkook gay mi? "

" Bundan sanane? "

" Yani gay? "

Dışarı nefes verdim. Bu kız cidden sıkıyordu beni. Başımı iki yana salladım " Öyle bir şey söylemedim. "

" Ama tüm okul öyle söylüyor. Eğer gay ise benden nasıl hoşlanı-"

" Madem bu kadar çok merak ediyorsun. Gidip kendisine sor! Beni neden rahatsız ediyorsun!"

Ağzı açık bir şekilde bana bakarken kafasını iki yana sallayıp toparladı kendini." Her neyse. Umurumda değil zaten. "

Sıramdan kalkıp giderken arkasından kötü kötü ona bakmaya devam ettim. Madem umurunda değil neden sabah sabah bunaltıyordu beni!

Sınıftan bana hayır gelmeyeceğini anlayınca dışarı çıktım. Koridorda yavaş yavaş yürürken tuvaletten gelen seslerle duvara gizlenip dinlemeye başladım.

" Olum, Jungkook gaymiş lan." " Aynen amk. Aslında şaşırdım baya, sürekli kızlarla konuştuğu için öyle bir ihtimal bile vermezdim." " İbne işte. Aklı iyi çalışır bu konulara."

Elimi yumruk yapıp içeri girecektim ki aklıma dün yaşananlar geldi. Onu umursamayacaktım. Ama bu konuşulanların hepsi benim suçumdu.

Ne yapsam, ne yapsam...

Anlık gelen cesaretle içeri girdim ve işiyormuş taklidi yaptım.

" Demin içeri girerken sizi duydum. Gerçekten Jungkook'un gay olduğunu mu düşünüyorsunuz?"

" Evet. Yoksa değil mi?"

" Kızlarla o kadar çok takılan birinin gay olmasının ihtimali bile olamaz. Shin orospu olduğu için onu öpmedi bence. Bilirsiniz... Shin herkesle öpüştü hemen hemen. "

Stupid Love | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin