Şerefsiz Piçin Tekisin!

13K 921 1.4K
                                    

Yeni okul günü tüm sinirlerimi altüst etmeye devam ediyordu. Dün akşam üvey babam odamdan çıktıktan sonra yanıma annem gelmiş yaralarıma pansuman yapmıştı. Ayrıca Hye Jin'e de haddini bildirememiştim.

Sinirle kafamı sıraya iyice gömdükten sonra öğretmenin cırtlak sesini duymuştum. " Jimin. Bu soruyu sen yap."

Matematik dersindeydik. Hoca mal mal gülerken yapamayacağımı düşünüyor olmalıydı. Ama bilmiyordu ki eski okulumda okul birincisiydim.

Önceden de dediğim gibi babam ailemi mutlu etmemi istemişti son sözlerinde, bu yüzden gece gündüz demeden çalışıp duruyordum. Buraya taşındığımızdan beri biraz daha az çalışıyor olabilirim ama hiç bir gerilemem yoktu.

Sakince sıramdan kalkıp hocanın elindeki kalemi alıp soruyu çözdüm. Soruyu çözdükten sonra hocaya piç smile atıp yerime geçtim. Tüm sınıf beni alkışlarken kadın tahtaya bakakalmıştı.

Kafamı yeniden sıraya gömecekken bu seferde Yoongi konuşmaya başladı. " Dün neler oldu lan. Son iki ders girmedin. Benimki beni konuşmaya tuttuğu için kantine de gelemedim."

Derin bir nefes alıp verdikten sonra tüm olanları - Jungkook ile olan kavgamız ve evde olanlar dışında - tek tek Yoongi'ye anlattım. Tek arkadaşım o'ydu ve onu kaybetmek istemiyordum. Anlattıklarım karşısında pek de şaşırmışa benzemiyordu. Dediğim gibi okulun ilk haftası olmasına rağmen birçok kez kavga etmiştim.

Teneffüs zili çalınca Yoongi ile beraber bahçeye çıktık. Temiz hava iyi gelmişti doğrusu...

☣️

Jungkook :

Teneffüs zili çalınca bizimkilerle beraber bahçeye indik. Ders çok bunaltmıştı ve temiz havaya ihtiyacım vardı.

Bir banka oturup bahçedekiler hakkında konuşmaya başladık.  " Lan Jungkook. O senin kardeşin değil mi?" Namjoon'un gösterdiği yere baktım. Aptal Jimin'i gösteriyordu. " O benim kardeşim falan değil!"

" Pekala bu kadar çıkıştığına göre o kişi gerçekten Jimin. Neden onu sevmiyorsun tatlı birine benziyor." sen ciddi misin amk bakışlarımla Namjoon'a bakarken Taehyung konuşmaya başladı " Akşamki partiye çağırsana onu." aynı bakışla Taehyung'a baktım. Ne sikim saçmalıyordu bunlar.

" Madem onu sevmiyorsun onu rezil edecek bir şeyler yapabiliriz. Hem eğlence çıkar biraz."

Söyledikleriyle beraber dudaklarım kıvrılmaya başlamıştı. " Ama şöyle bir sıkıntı var. Ona benimle muhattap olmamasını söylemiştim. Geleceğini zannetmiyorum. Üstelik cezalı. "

" Cezalı mı? "

" Evet. Uzun hikaye. "

" Sen o işi bana bırak ben ikna ederim onu."

Bakışlarımı Jimin'e çevirince buraya baktığını gördüm. Ona kötü gülümsemelerimden birini atıp ezikmişçesine izlemeye başladım. Yutkunduktan sonra kafasını çevirmiş arkadaşıyla konuşmaya devam ediyordu.

Bu çocuk gerçekten sinirimi bozmaya devam ediyordu. Onu öyle bir rezil edecektim ki!!

☣️

Jimin:

Jungkook'un aşağılayıcı bakışlarına dayanamadığım için Yoongi'yi koluma takıp banktan kalktım ve içeriye girdik. Jungkook'la onun istediği gibi muhattap olmayacaktım. Zaten o demese de onunla muhattap olmuyorum ama neyse.

Sınıfa girecekken kolumun birisi tarafından çekilmesiyle içeriye giremedim. Yoongi ile beraber karşımızdaki kumral saçlı ela gözlü esmer tenli çocuğu süzmeye başlamıştık.

Stupid Love | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin