26. BÖLÜM

108 18 15
                                    

RM ' den...

Jiminin ağzıma tıktığı elmayla telefon rehberimden V ' nin ismini arıyordum.

" RM ! Çabuk olsana ya ! Bak tuvaletim geldi, girersem bir daha çıkamam ! Sonra bana sövme ! " diye bağırdı Jimin kulağımın dibinde.

" Cırğrlmasana beağğ ! " diye söylendim fakat ağzımdaki elma sayesinde ne dediğim anlaşılmadı.

" Dademin yeni bir dil keşfettiğinin farkındasındır umarım nxnsn " diye sırıttı. Boşuna aptal demiyoruz buna.

Ağzımdaki elmayı çıkarıp Jimine tehdit dolu bakışlarımı attım. Anında sırıtışı yok oldu.

V ' nin ismine geldiğimde görüntülü arama moduna bastım ve kamerayı Jimin ve beni tamamen alacak şekilde önümüzdeki sehbaya yerleştirdim.

" Ahhyy ben altıma yapcam ! Sakın ben gelmeden kapatma ! " dedi ve tuvalete koştu sevgili WC âşığı Jiminimiz.

Gözlerimi devirip V ' nin aramayı cevaplandırmasını bekledim. Nerdeyse birbirimizin yüzünü görmeyeli bir hafta olmuştu. Özlemiştim kerataları. Birbirimizden ilk defa bu kadar uzun süre ayrı kalmıştık ve bu onları daha çok özlememe neden olmuştu.

V, telefonu hâlâ cevaplandırmamıştı. Bir sorun olabilir miydi ? Bilemiyordum çünkü bunların sağları solları belli olmaz.

Aramayı kapatıp tekrar denedim. Jimin hâlâ çıkmamıştı. Çıkmasını da ummuyordum zaten.

Birkaç saniye sonra ekranda V göründü. Fakat gördüğüm görüntü neredeyse kalp krizi geçirmeme neden olacaktı.

V, Kook, Jin ve Hope. Hepsinin gözleri kıpkırmızı ve suratları bilmem kaç parçaya ayrılmıştı. Neler oluyordu ?

" Ne oldu lan size ? Bu suratlar ne ? " diye sordum endişe ile. V, dudaklarını aralasa da soruma cevap veremedi. Cidden ne oluyordu ?

" RM, Jimin yanında değil, değil mi ? " diye sordu Hobi. Bu sorunun nedenini anlamasamda " Hayır " dedim.

" Jimin duymasın, lütfen ... " dedi V.

   Jimin ' den ...

Tanrım neden bu kadar şirin bir suratım var benim. Tamam Miray kadar şirin olamasam da benim de az çok giderim vardır herhalde. Değil mi ?

Aynada suratımı yalamayı bırakıp ellerime sıvı sabun şişesini boşalttım. Sonuşta temizlik imandandır (elhamdülillah jxnsnd)

Saçlarımın uçlarını da hafiften ıslattım. Amaç : Sekşi Boy

Tamam bu sefer çıkıyorum tuvaletten.
Eminim.
Son kararım.
Çıkıyorum.
Çııııkktıı- a a a dur dur. Sifonu çekmedim. RM in bu genç yaşta koku duyusunu kaybetmesini istemem.

Sifonu hızlıcana çekip tekrar ellerime sıvı sabun şişesinin dibini döktüm. Ne demiştiikk ( temizlik imandandır Jimin Hocam) aferim çocuğum. Siz var ya bu yazarı öpüp başınıza koyun. Hey maşAllah zekâ full hd.

Ellerim buruşuncaya kadar yıkadım. En son elim artık şeffaflama seviyesine geldiğinde musluğu kapattım. Islak ellerimi yumuşacık havlunun içine hapsettim. Son kez şirin suratıma bir bakış atıp (içine Hobi kaçtı azcık jxndjbd) tuvaletten çıktım.

BTS'ten KAÇARKEN...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin