bölüm 4

1.6K 50 18
                                    

(MULTI-ASYA)
-
Gözlerimi ondan ayırdığımda Suat kafayı bulmuştu,buraya geldiğime lanet ediyordum.
  Suat teker teker içkileri kafasına dikerken,onu engellemeye çalışsam da izin vermiyordu.
  Üstümdeki gözleri hissettiğimde kafamı karşıya çevirdim,Arat arkadaşlarınla karışımızda oturuyordu.
  İçkisinden içerken gözleri Suatın üzerindeydi,hep utanılacak durumlarda da onunla karşılaşmam işin cabasıydı doğrusu.
  Suat en sonunda deli gibi sarhoş olduğunda,bana döndü.
  "Sen neden içmiyosun,iç" dediğinde eline bir bardağı aldı ve zorla bana içirmeye çalıştı.Ben onu iterken içki hafifçe üstüme dökülüyordu. Aratı karşımda görmemle gözlerim açıldı,Suatı omzundan tuttu ve üstümden çekti.
   "Sen kim oluyosun da aramıza giriyosun?"
Suatın bu sorusuna karşı gözleri bana döndü,yine aynı utançla ona bakarken gözlerim dolmuştu. 
    "Gitsen iyi olucak"
Dediğinde suat alayla güldü.
    "Hadi ya,Sen kim oluyorsun da bana gitmemi söylüyorsun?Çok istiyorsan gideriz"
   Dedi ve kolumu tutup beni çekiştirmeye başladı,ben onu iterken Arat Suatı üstümden çekti.
  Eli ani bir hareketin karşısında Yumruk şeklinde duruyordu ve çok korkunç gözüküyordu.Suatın aklı varsa hemen burdan giderdik.
  "Dışarı çık"
Aratın sessiz ama korkunç sesine karşı şaşkınca ona bakıyordum,gözleri üstümdeydi.
  "Arat Bey,Sorun yok.Suat fazla içti sadece,biz gidelim"
  Dediğimde suat yine alayla güldü.
  "Bencede canım,gidelim"
Dedi ve tekrar Arata döndü,aratın gözleri ateş saçarken Suat Aratı omzundan itti. 
  "Dediğini duymadın mı?Biz gidiyoruz"
Arat bu sefer gözlerindeki ateşi dışarı çıkarmıştı,Suatın suratına yumruğu geçirmesinle suat yere yığıldı.Yüzüne üst üste yumruğunu geçirirken Üstünden kalktı,elini saçlarının arasından geçirip bana döndü.
   Burnu bile kanamamıştı,Suat yerde baygın bir şekilde yatarken korkarak ayağa kalktım.
  Üç tane adam Aratın yanına geldi.
"Arat Bey Bir sorun mu var?Yardım edelim"
Arat gözlerini benden ayırıp adama döndü.
"Bir daha buraya girerse cezasını size keserim"
Söylediği cümleyle ben bile ürperirken adamlar da hemen Suatı alıp çıkardı.
  Çantamı alıp masadan kalktım,çıkış kapısına giderken Ona döndüm.
  "Teşekkür ederim"
Dediğimde yine düşünceli gibiydi,kafasının içindekileri merak ediyordum.
Gömleğini hafifçe düzeltti.
  "Bir daha bu adamı şirketimde veya çevremde görürsem,bu kadar kolay kurtulamaz"
Dedi ve tek kelime etmeden gitti,anında bu yerden çıktım.
   Dakikalar sonra gelen taksiye bindim,adresi söyleyip kafamı cama yasladım.
İnsanların bana asosyal demesi,aslında umrumda olmamalıydı.En iyisi buydu sanırım,Aklıma Arat gelince bir an düşüncelerim dağıldı.
   Çok soğuk kanlı birisiydi,hareketlerini kestiremiyordum.Gördüğüm insanlara karşı,oldukça farklıydı ve ilgimi çekiyordu.
   Evin önüne geldiğimizde hala dalgındım.
"Abla,geldik"
Sesle irkilip "Affedersiniz" dedim ve parayı verip eve girdim.
  Selen odasında telefonunla oynuyordu,beni görünce anında ayağa kalktı.
  "Nerelerdesin noldu sana?"
Dediğinde yanından geçip yatağa uzandım,o da yanıma oturdu.
  "Noldu diyorum Kızım deli etme ya anlat çatlıycam"
   Derin bir nefes alıp anlatmaya başladım.
"Suatlaydım,o kadar içti ki bi ara bana bile saldırmasından korktum."
  Selen şaşkınca bana bakarken gözlerimi ona diktim.
  "Arat bey de ordaydı,onun sayesinde başımdan attım.İnanabiliyor musun?Cidden saldırmaya kalktı"
Selen sırıtarak bana bakarken ne var anlamında kafamı salladım.
  "Bu arat beyle aranda bir şey mi var senin?"
Cidden saçmalıyordu,yataktan kalktım.
  "Sana adam az kalsın saldırıcaktı diyorum,aranızda bir şey mi var diyosun?İyi geceler"
  Dedim ve odama girip kapıyı kapattım,canım soğuk bir duş almak isteyince üstümdekileri kirliye atıp duşa girdim.
  Aklıma babam gelince duştan çıkıp onu aramak aklıma geldi.
  Duşun ardından havluyu vücuduma sarıp babamı aradım.
  "Alo,Babacım Napıyorsun?"
  "İyiyim baba,seni merak ettim.Yarın gidiyosun ya"
  "Kızım sana veda etme fırsatı bulamadım,yarın uçağım erken bir saatte.Üzgünüm"
Cidden üzülmüştüm,babam her gün gelmiyordu sonuçta.
  "Baba yarın işe gitmem,ben seni bırakıyım"
  "Olmaz babacım stajın daha yeni başladı,ben seni görmeye yine gelicem"
   "Peki baba,iyi geceler"
   "İyi geceler kızım"
Pijamalarımı giyip saçlarımı taradım,Üzgünce yatağa yattım,babamı özlüyordum.
Cama dönüp dışarıyı izlemeye başladım,aklımdan Aratın yüzü silinmiyordu.
Fazla karanlık biriydi,gözlerinin arkasında farklı birisi var gibiydi.
Bunları neden düşünüyordum,saçmaladığımı fark edip uykuya dalmaya çalıştım.
-
Alarmın sesinle beraber uyandım,uykum olsa da umursamadım.
Altıma dizlerime kadar gelen,hafif dar eteğimi giydim.
Üstüme de beyaz bir gömlek giydim,saçlarımı da sıkıca topladıktan sonra hazırdım.
Babetlerimi alıp çıktığımda selen üstümü kontrol etti.
"Şu babetleri bırak artık,bende sana uygun bir ayakkabı var"
"Selen yürüyemediğimi biliyorsun,babetlerim gayet güzel"
"Al şunları"
Diyip mat siyah topuklu ayakkabıları uzattı.
"Selen ısr-"
"Asya iş yerine gidiyorsun,abartma istersen"
Sıkılarak ayakkabıları giydim,rahat gözükse de yürüyebileceğimi pek sanmıyordum.
Geç kalıcam korkusuyla hızlıca evden hızlıca çıktım,rahat gibiydiler.
Adresi söyleyip şirkete gitmeye başlamıştık bile.
  Geldiğimde hızlıca inip şirkete girdim,odama çıkarken Arat beyin odası bomboştu.
  Odama geçip işleri halletmeye başladım,stajyer olduğum için üstüme fazla iş yüklüyorlardı.
  Telefonum çalmaya başladığı zaman açıp baktım,Selendi.
  "Alo,Bitanem nasılsın?"
  "İyiyim selen sen?"
  "Bende iyiyim birtanem,Ben birkaç haftalığına yokum"
  Gözlerim boşluktayken merakla ayağa kalktım.
   "Neden?Nereye gidiyosun"
   "Sorma,Üniversiteye başlayacağım ama kuzenimin düğününe de gitmek zorundayım"
  Yalnız kalmaktan korkmasam da,evde birisinin olması güven vericiydi.
  "Peki,Ne zaman gidiyosun?"
  "Eşyalarımı topluyorum"
Kapımın dışında birçok kişi toplanmıştı,merakla dışarı çıktığımda Arat ve daha birçok adam bağırarak tartışıyordu.
  Selen hala konuşurken onu dinlemiyordum,Adam Arata bir şey söyledi.Duyamamıştım,Sekreterler de toplanırken Arat adamın yakasına yapışıp duvara itti.
  Adam korkuyla ona bakarken yakasından itip yere düşmesini sağladı ve kükremeyi andıran bir şekilde bağırdı.
  "Bu adamın buraya girmesine bir daha kim izin verirse cezasını çok ağır bir şekilde keserim!Bir daha hiçbir yerde iş bulamaz!"
  Dedi ve kalabalığı arkasında bıraktı,tam odasına giricekken göz göze geldik.
  Gözünde aynı anda yorgunluk,öfke ve daha birçok duyguyu görmüştüm.
  Bakışları devam ederken odama girdim,ne olduğunu tam anlayamamıştım.
  İşlerime devam ederken ilk geldiğim gün bana yardımcı kız olan geldi,Adı Azraydı.
  "Yemek yiyelim istersen"
  "Olur" dedim ve gülümseyip yanına geçtim,acıkmıştım.
Aşağı inip kendime birkaç bir şey aldım,yanıma da kahve alıp bir masaya oturduk.
   Bir süre kendimizden bahsettikten ve sohpet ettikten sonra işlerimizin başına geri döndük.
  İşlerime devam ederken Arat beyin sekreteri geldi.
  "Arat Bey seni çağırıyor"
Oldum olası sevecen insanlara iyi davranmışımdır,ama bu kız fazla suratsızdı.
Yerimden hızlıca kalkıp kısa bir teşekkür ettim ve kapıyı çaldım.
"Gir" sesini duyup içeri girdim,odası baya büyüktü.Bilgisayarına odaklanmıştı,beni görünce kısaca inceledikten sonra arkasına yaslandı.
  "Otur" diyip karşısındaki koltuğu gösterdi,oturup ona bakmaya başladım.
  "Bundan sonra dosyalarımla senin ilgilenmeni istiyorum"
Şaşırmıştım,daha stajyerdim ve bi anda görevimi değiştirmesi tuhaftı.
"Ben daha stajyerim"
Dediğimde yüzünü biraz daha bana yaklaştırdı,aramızda mesafe olsa da sanki birbirimize ilettiğimiz bir elektrik vardı.
  Gözleri dudaklarıma kaydığında,yine aynı şey olacağını anladım.
  Adem elması yavaşça hareket ettiğinde beni incelemeye başladı.
  "Çok tuhafsın Asya,Ve bu ilgimi çekiyor"
Dediğinde bi an şaşkınlıkla ona baksam da o gözlerini benden ayırdı ve bilgisayara yönlendirdi.
  "Yarın benden dosyaları al"
  "Tamam,başka isteğiniz yoksa çıkabilir miyim?"
Gözlerini bilgisayardan ayırıp tekrar bana dikti.
   "Dün geceki çocukla tekrardan konuştun mu?"
Bu anlamsız soruyla sessiz kalırken şaşkındım.
  "Hayır,Sizden tekrar özür dilemem gerekiyor.Bir daha yemin ederim böyle bir şey olmayacak."
  Sıkıntıyla arkasına yaslandı.
  "Benden sürekli özür dilemene gerek yok Asya,Sadece kendine dikkat et" 
  Gözleri bilgisayara dönerken şaşkındım.
  Bir şey demeden çıktım.
Kapıyı kapattığımda bir süre orda durdum,Bu neydi?
  Çok tuhaf biriydi,Aynı şeyleri o da benim için düşünüyordu demek ki.
  Odama ilerledim,son kalan işlerimi de hallettikten sonra nihayet çıkış saati gelmişti.
  Sessizce eşyalarımı topladım,asansöre geldiğimde içeride Arat bey vardı.
Telefonunla uğraşıyordu,içeri girdiğimde beni fark edip bir süre inceledi sonra telefonuna bakmaya başladı.
Ortam sessizken arada bakışlarını üstümde hissediyordum,Bu adamda bir tuhaflık vardı.
Nedenini bilemediğim bir tuhaflıktı hem de.
"İyi geceler" dedim ve asansörden inip hızlıca çıkışa gittim,arkamdan geldiğini hissettiğimde ona döndüm.
Arabasına ilerledi,yolda taksi beklerken birçok arabanın feneri gözlerimi alıyordu.
Önümde siyah,camı filmle kaplı bir araba durdu.
Yavaşça camları açıldı.
"Bu saatte taksi bulman zor,bin"
Arat beyin sesinle şaşırmıştım,buna gerek yoktu.
"Teşekkürler Arat Bey,Beklerim"
Derin bir nefes aldı ve tekrar bana döndü,sinirlenmiş gibi gözüküyordu.
"Sürekli karşı çıkmamayı öğrenmelisin,bin"
Dediğinde tereddütte kalıp arabaya bindim,parfüm kokusu burnuma dolarken arabayı çalıştırdı.

🌹y e n i🌹
Umarım beğenirsiniz...
Seviliyorsunuz💋

ARAFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin