🌑🌑🌑
Aşık olmak kadar bu dünyada saçma sapan bir şey yoktu. Bir insan canını bu kadar yakan, kalbini bu kadar acıtan bir insana neden değer verirdi ki?
Her zaman bunu düşünüyorum. Belki Jungkook ile konuşma fırsatım olsa ondan soğuyacağım, belki bana göre biri olmadığına inandıracağım kendimi, belki de daha çok aşık olacağım.
"Of, bunlar okul nedir bilmezdi. Şimdi de okuldan ayrılmıyorlar ya."
Jimin, iki masa çaprazımızdaki Jungkookların masasına bakarak konuştu.
"Ders dinleyecekleri tutmuş işte Jimin. Aman ne bakıyorsun dön önüne." dedi Jin umursamazca onların masaya bakarak. Bu sefer yanlarında Namjoon da vardı.
Namjoon ortak arkadaşımızdı. Ben eğer saçma sapan bir fake hesap açıp, Jungkooka ondan hoşlandığımı söylemeseydim belki de Jungkook ile yakınlaşabilirdik.
Ama ben salaklık yaptım, her şeyde olduğu gibi bunda da salaklık yaptım. Bunun pişmanlığı o kadar çok içime işledi ki artık kendime kızamıyordum bile.
"Yoongi geri zekalısından nefret ediyorum." dedi Jimin.
"Ben de Jungkook geri zekalısından."
"Ben de Namjoondan."
Jimin ile ikimiz Jine döndük.
"Namjoon ne alaka be?" diye sordum.
"Kavga ettiğimiz çocuklarla oturup sohbet ediyor, görmüyor musunuz?"
"E ama onun arkadaşları kanka. Ne yapacak konuşmayacak mı?" dedim. Benim yüzümden kimsenin hayatının etkilenmesini istemiyordum.
"Biz de liseden beri arkadaşız Taehyung. O gün kavga ettiğimizde sesini bile çıkarmadı. Evde de pek konuşmuyoruz zaten."
"Oha, bunlar Namjoonu ele geçirmeye çalışmasın. Öyle de tipleri var zaten. Hele şu Yoongi, pislik şey."
Jimin, yüzünü buruşturarak Yoongiye baktı. Ben kafamı çevirip Jungkooka bakamıyordum. Aklım hala Jungkookun attığı fotoğraftaydı. Her ne kadar Jimin, tesadüftür dese de pozlarımıza kadar her şey nasıl aynı olabilirdi?
Bunu denemek için bir tane daha fotoğraf attım. Ama Jinin, Namjoon ile arası bozuktu. Nasıl fotoğraflarına bakacaktık ki?
"Fotoğrafını kaç kişi beğenmiş Tae?" diye konuyu değiştirdi Jin.
"Bilmem, dur bi bakayım."
°°°
77 beğenme
Taetae: ILY
17 yorumun hepsini gör
Pjimmin: Fotoğraf karanlık ama sen parlıyorsun wtf
Hosunshine: Beni öldürmeye mi çalışıyorsun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
no way | taekook
FanfictionGüneşli bir günde, birden yağmaya başlayan yağmur gibi girdin hayatıma. Güneşle birleşen yağmurun oluşturduğu gökkuşağım oldun. Ama sen hayatımı renklendirmedin. Tamamen siyaha boğdun.