🌑🌑🌑
Kaldırımda oturmuş, ayakkabılarımı izleyip bir yandan da parmaklarım ile oynuyordum.
Jungkook, Yoongi ile beraberdi ama onun evinde miydi yoksa kendi evinde miydi?
"Hassiktir ya. Bir de atar yapıp çıktım. Nasıl öğreneceğim şimdi?"
Bende öyle bir şanssızlık vardı ki, iki yere de gitmeye karar versem kesin ilk yanlış yere giderdim. Boşuna zaman ve para kaybı benim işimdi.
"Aha, Hoseoka sorayım. Tabi ya!"
Etrafımdan geçen insanlar, her ne kadar beni kaldırımda oturup kendi kendine konuşan bir deli gibi görseler de pek umrumda değildi.
"Alo."
"Söyle sarı kuşum."
"Sarı kuşunu sikeyim."
"Taehyung, o kadar yoklukta mısın be? Kendini sikecek kadar."
"Ağlarım Hoseok, ne olur boş yapma."
"İyi tamam be. Ne istiyorsun söyle."
"Yugyeom nerede biliyor musun?"
"Biliyorum, yanımda."
"Evleri boş muymuş, bir sorsana."
"Taehyung, cidden korkuyorum."
"Ya kes be. Sor işte."
"Pişt Yugi. Eviniz boş mu?"
"Kalbime iniyor bir saniye. Kendini, eve mi attıracaksın yoksa?"
İkisinin boş muhabbetini dinlerken, bacaklarımı sallıyordum. Yollara düşseydim, yolu yarılamıştım.
"Siktir mal. Taehyung soruyor."
"Jungkook nerede bilmiyorum. Evde de olabilir. Demedi bana bir şey."
"Taehyung, Yugyeom bilmiyor. Jungkooka sordurtayım mı?"
"Yok bebeğim, tamam. Neyse, sağol yine de."
Cevap vermesini beklemeden telefonu kapattım.
"Of ya of!"
Bir kaç kişi tırsarak bana bakıyordu. Tertemiz delirmiştim, geçmiş olsun.
"Hayır, yanına gitsem ne diyeceğim? 'Aaa Jungkook, sen benim iki yıldır ağzıma sıçıyorsun. Neredeyse bir yıl da boku bokuna ayrı geçti. Ama siktir et. Ben geri zekalıyım, hemen unuturum.' diyip boynuna mı atlayacağım?"
"Havan sönmüş Taehyung."
Jimin gelip, tepemde dikildi. Sonra da yanıma, kaldırıma oturdu. Nerede olduklarını Yoongiye sorabilirdi.
"Nerede olabileceklerini düşünüyorum."
"Jungkook sızmış Taehyung. Yoongi onu uyandıramıyormuş bile. Gitsen ne yapacaksın ki?"
"Hmm, Jungkooku öpeceğim, sonra bir daha öpeceğim, sonra bir daha, sonra bir daha, son-"
"Uff, tamam sus geri zekalı."
"Bana bir bakışı vardı Jiminin, görsen. Sanki sadece ben acı çekmemişim, o da çok acı çekmiş gibi."
"Kimin yüzünden Taehyung? Kendi geri zekalılığı yüzünden."
"Ama kolay değil ki Jimin. Annesi, çok karşı galiba."
"Bokumu yesin o annesi. Yok Taehyung, ben seni homofobik bir aileye vermem."
"Kardeşinin erkek sevgilisi var. Ve çok seviyor. Fake hesaptan takip ediyorum."
"Kardeşi gibi cesaretli değilmiş. Ne yapalım? Korkak olduğu başından beri belli zaten."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
no way | taekook
FanficGüneşli bir günde, birden yağmaya başlayan yağmur gibi girdin hayatıma. Güneşle birleşen yağmurun oluşturduğu gökkuşağım oldun. Ama sen hayatımı renklendirmedin. Tamamen siyaha boğdun.