16. Keşke kız olsaydın

9.6K 858 848
                                    

🌑🌑🌑





687 beğenme

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

687 beğenme

Jjeon: Yeni başlangıçlar is loading...

333 yorumun tümünü gör

Minyg: Off be gideceğin aklıma geldikçe şimdiden özlüyorum

Yugicik: Sen gidince kim evde güzel vücudu ile cıbıldak cıbıldak dolaşacak ühühühü

Njoon: Yeni başlangıçların umarım kötü bitişlere yol açmaz


○○○○○




"Taehyung, artık sınavlar yaklaşıyor. Kendini yine kaptırıyorsun. Geçen dönem ortalaman Jungkook yüzünden düştü zaten. Yine aynı şeyi yapma."

Sınavlar başlamadan önce Jin, Jimin ve ben bir kafeye gelmiş oturuyorduk. Jin kendime gelmem hakkında bir şeyler zırvalıyordu.

"Çocuk yeni başlangıç demiş, defolup gidiyor. Neden kendi yoluna bakmıyorsun?"

"Derslerimi aksatmıyorum. Çalışmaya da başladım. Neden bu kadar üstüme geliyorsunuz? Zaten çok yoruldum, bir de siz böyle yaparsanız nasıl yaşayayım ben?"

"Seni sevdiğimiz ve düşündüğümüzden bunları diyoruz Taehyung."

Jimin konuştuğunda, Jin tekrar araya girdi.

"Jungkook duygularını bilmeyen, umursamaz piçin teki. Bir gün öyle davranıyor bir gün böyle davranıyor. O bir ruh hastası."

"Yoongi bir şeyler söyledi. Kendince sebepleri varmış."

"Kendince sebepleri olması sana böyle acı çektireceği anlamına gelmiyor."

"Biliyorum. Ben sadece... ben sadece onu biraz daha tanımak istiyorum. Belki tanıdıkça soğuyacağım, belki daha çok aşık olacağım ama yine de tanımak istiyorum."

Dediklerimin saçmalığını idrak ederken, bunları çocuklara söylemenin ne kadar doğru olduğu da beynime dolaşmaya başlamıştı.

"Jungkook gidiyor Taehyung. Onu durdurabilir misin? Ona gitme diyebilir misin? Gitme desen de seni dinler mi? Bunları seni üzmek için söylemiyorum ama gerçekler bunlar."

"Tamam haklısınız. Bir şey demiyorum zaten, sonuna kadar haklısınız. Neyse, bu konu fazla uzadı. Neden benim aşk hayatımı konuşuyoruz? Azıcık seninle Yoongiyi konuşalım Jimin."

"Benimle Yoongi diye bir şey yok. Olamaz da."

"Çok büyük konuşuyorsun."

"Bana acımadan domates atan bir insanla ay pardon insan dedim, bir varlıkla aşk hayatımın olacağını falan mı sanıyorsun?"

"İntikamını yeterince aldığını düşünüyorum açıkçası. Fazla fazla."

Jimin bir şey diyemezken, sıcak çikolatamdan bir yudum aldım. Sonra da konuşmaya devam ettim.

no way | taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin