24. Filmim olur musun?

9.5K 818 902
                                    

🌑🌑🌑

"Yer yüzüne düşen ilk geri zekalı tanesi benim. Ben doğduğumda doktor, anneme 'Tebrikler, oğlunuz bu dünyadaki en geri zekalı ilk insan.' demiş hatta."

"Götüne vurdular ve ağladın. Nerden anlamış geri zekalı olduğunu?"

Jimine ne kadar geri zekalı olduğumu ispat etmeye çalışıyordum. Hemen de kabul etmişti zaten ama şimdi şerefsizlik yapıyordu.

"Kaç yıl okuyor o doktorlar sen biliyor musun? Anlayacak tabi."

"Taehyung, bak son sene. Arkadaşlığımızı bitirmek istemiyorum. Ne olur sus."

"Bu arkadaşlığı sadece ben bitirebilirim. O da imkansız. Şimdi kes."

"Duygulandım."

"Jimin."

Yoongi, yanımıza gelip selam verdi. Beni pek takmıyordu. Okul bitmişti ama biz Jimin ile geri zekalı gibi hala kantinde oturuyorduk.

"Yoongi, sen gitmedin mi daha?"

"Hayır gitmedim. Seni görünce de beraber gideriz diye geleyim dedim."

"Bizim Jimin ile işimiz var." dedim.

"Yoo yok öyle bir şey. Hadi gidelim Yoongi."

"Bir yerlere otururuz. Olur mu Jimin? Taehyung, sen de gelsene."

"Taehyung, yurda gider ya. O pek sevmiyor gezmeyi."

"Gayet de çok seviyorum. Olur Yoongi kanka. Hadi gidelim."

İlk ayağa kalkan ben olmuştum. Jimin ikisini baş başa bırakacağımı sanıyorsa yanılmıştı.

Okuldan çıkıp durağa doğru yürürken salak saçma şeyler konuşup gülüşüyorlardı. Biri bana Yoongiyi böyle gülerken göreceksin dese inanmazdım. Hayat işte.

Otobüse binip yarım saat kadar gittikten sonra indik.

"Şey Taehyung, şuraya ders kitaplarını sorup gelir misin? Ucuzsa alalım."

"Peki neden ben?"

"Biz de şuraya soracağız. Hepimiz mi girelim?"

"İyi tamam. Burada buluşalım."

Kitapçıya girip kitapları incelemeye başladım. Böyle ararsam tabiki de bulamazdım ama biraz gezip kitap kokusunu içime çekmek istedim.

"Kitapları incelerken bile bu kadar kusursuz görüneceğini tahmin etmemiştim."

Arkamdan gelen, kulağımın duymak istediği tek ses ile arkamı döndüm.

"Burada ne işin var?"

"Yoongi beraber olduğunuzu yazdı ve ben de seni görmek için geldim."

"Daha yeni gördün zaten. Eskiden iki haftada bir görürdün."

"Eskiden seni görmemem lazımdı. Ama şimdi görmem gerek."

"Ders kitaplarını sorup çıkacağım. Yarın görüşürüz."

Jungkookun yanından geçeceğim sırada beni omuzlarımdan tutup kitap raflarına yasladı.

"Taehyung. Bugün beraber bir şeyler yapalım. Lütfen."

Dediğine şaşırsam da tepki vermemeye çalışıyordum. Tabi o sırada da Jungkook dibime giriyordu.

"Yoongi ve Jimin beni bekler."

"Cidden beklediklerine inanıyor musun? Yoongi ayarladı hepsini. Jimini de ikna edermiş, öyle dedi."

no way | taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin