🌑🌑🌑
Üniversiteye başladığımdan beri doğru düzgün uykumu aldığımı söyleyemezdim. Her gece neredeyse saat başı uyanır ve kesik kesik uyurdum. Bu yüzden de bütün gün uyuşuk uyuşuk gezerim.
Nedenini bilmiyorum. Evden uzak olduğum için olabilir. Hala alışamamış olabilirim. Yıllar geçse bile.
Yanımdan gelen küçük çaplı bir çığlık ile gözümü açtım. Gece hiç uyanmamış, uzun bir süreden sonra ilk defa mükemmel uyumuştum.
Çığlığın kaynağına bakmak için hafifçe gözümü araladım.
Siktir.
Hala uyuyor muydum? Rüyada mıydım? Yoksa Jimini, Jungkook gibi mi görmeye başlamıştım?
"Sapık mısın sen? Benim yanımda ne işin var?"
Jungkook örtüyü iyice üstüne çekmiş kendini benden koruyordu.
"Jungkook sen gerçek misin?"
"Yok sahteyim."
İşaret parmağım ile Jungkookun omzuna dokundum. Elimi hemen geri ittirdi.
"Niye dokunuyorsun ya?"
Olayın gerçekliğini anladığım zaman, gözlerimi kocaman açtım ve yataktan kalkmaya çalışırken, örtüye takılıp yere düştüm. Jungkookun üstündeki örtü de belime dolanarak yere düşmüştü.
"Ah! Belim." diye yerde inlerken içeriden Jiminin çığlığını duydum.
Jungkook ile birbirimize baktıktan sonra hızla ayağa kalkıp odadan çıktık. Bir yan odamıza girdik.
Oha bir saniye, burası Namjoonun odasıymış. Şimdi bunu nasıl açıklayacaktım ben?
"Taehyung. Namusum gitti Taehyung."
Jimin ağlayarak ayağa kalktı ve bana sarıldı.
"Bu şerefsiz bana elledi."
Yoongiyi göstererek küfürler ediyordu.
"Abart çirkin kuş. Biraz daha abart."
"Senin benimle aynı yatakta ne işin var be?"
Jimin sinirle Yoonginin üstüne yürüdü.
"Ya ne bileyim? Gece karanlıktı. Diğer odaya gittim iki kişi vardı yatakta. Ben de seni Jungkook sandım."
"Yalana bak yalana."
"He sana çok meraklıyım zaten çirkin kuş."
"Ne oluyor burada ya?"
Jin beni ittirip -neredeyse Jungkookun üstüne düşüyordum- odaya girdi ve Yoongiye tip tip bakmaya başladı.
"Koltuğumu yaktığın yetmiyor gibi bir de sorun mu çıkarıyorsun sen?"
"Ya ben bir şey yapmadım ki ama."
"Sus cevap verme. Seni gece kapının önüne koyacaktım asıl."
"Ya siz hayırdır ya? Benim arkadaşımı sahipsiz mi sandınız?"
Jungkook artık dayanamadı ve araya girdi.
"Senin arkadaşın, sigara bile içmeyi beceremeyip benim koltuğumu yaktı."
Jungkook, Yoongiye 'yapma be' der gibi bakıyordu.
"Tamam onda suçluyum. Özür de diledim zaten. Ama bu konuda kesinlikle suçlu değilim." dedi Yoongi.
"Bu konuda da sizin arkadaşınız Taehyung suçlu. Gelmiş benim yanıma yatmış."
Jungkook konuştuğunda topu bana atmıştı ama ben ne diyeceğimi bilmiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
no way | taekook
FanfictionGüneşli bir günde, birden yağmaya başlayan yağmur gibi girdin hayatıma. Güneşle birleşen yağmurun oluşturduğu gökkuşağım oldun. Ama sen hayatımı renklendirmedin. Tamamen siyaha boğdun.