3 |Svartsjuk

1.8K 11 0
                                    


Så Jack lyfter upp mig i hans famn och bär mig ut mot ytterdörren.
————————————————————————

Jack släpper ner mig bredvid honom och öppnar dörren till hans lägenhet, och vi går in.

Jag hann knappt ta av mig mina ytterkläder förens Jack var på mig igen.

- Jack, snälla. sa jag

- Vad är det? Frågade han med en bekymrad blick

- Jag känner inte för det idag. Svarade jag

- Bby, kom igen du är alltid "In the mood" ju! Sa Jack

- Ja vet men inte dag sa jag ju!! Röt jag åt honom innan jag tog på mig mina skor igen och gick där ifrån.

  Jag äger min sexualitet och min kropp. Jag tycker inte att jag är ful - inte ens lite. Jag dricker också mycket, gör ingen ursäkta om att pröva trender (jag bär just nu en suspender kjol och Birkenstocks) och gör vanligtvis bara vad jag vill om det mår bra och jag vill göra det. Jag skiter fullständig i vad andra tycker om mig. 

—Dagen efter—

Jag sitter inne i klassrummet och det är den näst sista lektionen innan vi slutar för idag. Jag sitter bara 1 bord ifrån Isac och han har inte snackat med mig sedan han såg mig strula med Jack igår.
"Herregud Victoria! Ska jag verkligen bry mig vad Isac tycker? Skärp dig för fan" tänkte jag för mig själv

Skolklockan ringde och nu har vi rast.

Jag går mot mitt skåp och som vanligt så går det fan aldrig upp så jag sparkar flera gånger på mitt skåp innan det äntligen öppnas och jag stoppar in mina böcker och stänger det.
Längre bort i hallen ser jag Jack som står i en konstig formad cirkel typ med sitt så kallade "gäng" och jag ser hur han inspekterar mig med sin blick.

För att ge honom en liten teaser så går jag förbi dom och svänger lite extra på mina höfter och min vältränade röv och jag känner hans blickar i min nacke, Jag börjar närma mig William

William Brown, han är inte lika populär som Jack men han är en Badboy.

William är en bit ifrån mig och han kollar in mig, Jag lutar mig mot en stolpe. Jag stoppar in mina händer i backfickan på mina jeans och han går sakta emot mig.

Nu står vi face to face och han drar bak en hårslinga från mitt ansikte och sätter den bakom mitt öra

- Gud vad du är fin Victoria. Sade William

- Du är så snygg William. Svarade jag tillbaka och blinkade åt honom

Han puttade in mig i väggen, nu stod han där rakt framför mig med sitt huvud mitt öra och sina händer vid mitt huvud, Han gjorde sig beredd för att kyssa mig.

Killarnas fuckgirlWhere stories live. Discover now