15 | Krossad

684 6 0
                                    

- Jag vill att du ger mig en avsugning!

--------------------------------------------------------------

Jag reser mig upp från Tristans knä och ställer mig med ansiktet mot hans kropp.

- Är du dum i huvudet eller? sa jag argt

- Nej, de är jag inte. svarade Tristan

- Tristan, det kommer aldrig hända. sa jag

Han reste sig upp poch gick närmare mig innan han la sina armar runt min midja och drog mig in närmare honom.

Plötsligt känner jag hur hans läppar trycks mot mina läppar och jag försöker dra mig ifrån honom men han drar in mig igen och håller ett hårdare grepp om min midja och jag kan inte dra mig ur.

Jag får känslan av att någon glor på mig, jag försöker kolla bakom mig med Tristan hindrar mig och jag hinner inte se om det var någon som kollade på mig förrens känslan har försvunnit igen.

Fan dig Tristan! tänker jag för mig själv.

Jacks Pov

Jag står och väntar på bussen vid Stora Torg påväg hem från ett träningspass när jag ser Victoria.
Hon sitter i knäet på en äldre kille ser det ut som och med 3 st andra killar brevid. Hon sitter där och röker.
Hon har börjat dricka och röka mycket mer nu efter händelsen med Isac.

jag undrar om jag ska gå fram till henne? jag kollar på tidtabbelen när min buss skulle komma och ser att den kommer om 3 min.

Jag kollar upp igen och min blick söker efter Victoria och det r då jag ser henne stå och hångla med en annan kille.

Jag blir faktsikt ganska krossad inombords. Den ända lyckan i mitt liv står och hånglar med en annan kille.

Vafan tänkte jag egentligen från början? att jag och Victoria skulle gå bra tillsammans? Nu när jag tänker efter så låter allt så löjligt, hur fan kunde jag tro att detta skulle gå bra till?

Fan jag är så himla korkad ibland asså. Jag klarar inte av att se henne med en annan kille. Jag kollar på tidstabellen igen och min buss går om 1 min.

Där kommer den, jag ser den en bit bort och gör mig berädd att gå på den.

jag sätter mig på vänster sida utav bussen vid ett stort fönster och tar upp mobilen och tar ett kort på dom.

Killarnas fuckgirlWhere stories live. Discover now