5 |Känslorna förstörda?

1.4K 10 0
                                    


Väl i köket försöker jag hälla upp den spriten som jag hittade men då känner jag hur någon ställer sig bakom mig och hjälper mig. Jag vänder mig om för att se vem det är och där står Isac!!!
————————————————————————

- Hej bby. sa han med en fylleröst

- Isac snälla gå bort du är full! svarade jag tillbaks

Han började gå ännu mer närmare mig. Men jag slår han på käften och knuffar ner han på marken och springer ut till Jack som står på dansgolvet och får en lapdans av en annan tjej. mina känslor går från 100-0 och jag blir helt tom inombords. Jag tar mina ytterklder och går iväg från festen.

Efter att jag har gått en bit tar jag upp ciggpaket jag hade i min jackficka och stoppar in ciggen mellan mina fylliga läppar och tänder den medans jag drar in röker. Här går jag ensam med mitt ciggpaket mitt i natten Great medans Jack sitter och får en fucking landande av en annan tjej. Han ska ej gå runt och bestämma över mig mer!!

Det är mitt i natten och helt mörkt.
Jag går ensam nu på stan med en vodka flaska i handen som jag köpte med hjälp av en äldre kille. Jag snubblar igenom stan tills jag kommer till Max, Jag öppnar dörren men möts av 3 killar som verkar vara i samma ålder som mig, de stod i dörröppningen och var säkert på väg ut. Jag stannar upp och håller min vodka flaska i den andra handen och säger stödigt

- Fff.lyttaa påå een jävla slynaa! Säger jag argt

Nu står dom och skrattar för sig själva lite tyst i några sekunder tills de börjar glor på mig med en konstig blick!

- Vad heter du då? Frågade en utav killarna

- Victoria. sa jag tyst

- Hmm, låter som jag har hört de namnet innan! sa en utav dom

- Victoria? Sa någon med en bekant röst

Jag kollade runt och plötsligt ser jag i en suddig bild, hur en man eller en äldre kille som är ganska lång stå en bit ifrån mig med en vit hoodie och svarta byxor.

- Victoria! Sa han

Och personen som jag stod och glodde på lite längre borta började gå närmare och närmare mig.

- Kom hit nu! Sa han

När han bara står några centimeter ifrån mig så ser jag lite mer klarare att det är Jack!

Jag struntar i helt i Jack och går fram mot killen som står i mitten och lägger mina armar runt hans hals och han lägger sina runt min midja, och han kysser mig framför Jack!Det känns så bra att kyssa han + plus han var jävligt bra på att kyssas. Våra kyssar övergick till hångel och han började tafsa på mig och det blev bara mer tafsande under hela tiden vi hånglade. I ögonvrån ser jag hur Jacks huvud sänks ner och han vänder sig om och går iväg från mig..

Killarnas fuckgirlWhere stories live. Discover now