14 | Slagsmål

775 8 0
                                    

Samtidigt som jag kollar på den så ser jag hur Isac också har fått syn på den.
————————————————————————

Isac sitter ovanpå mig och jag försöker nå fickkniven men Isac har redan fått tag på den.
Han håller den i handen och riktar kniven mot mig.
- Jaha, så lilla Victoria hade tänkt använda denna mot mig? Säger han och skrattar

Jag spottar han i ansiktet.

- Slyna. Skriker han till mig och drar bort mitt spott från hans ansikte med hans hand

Han satte fickkniven mot mitt ansikte och hotade mig att han skulle skära sönder mig.

Och jag hör syrener tjuta och sekunder senare hör jag flera poliser

- SLÄPP VAPNET!! Skrek dom

Isac svarade inget och tryckte bara kniven hårdare mot mitt ansikte.

- SLÄPP VAPNET ANNARS SKJUTER JAG!! Skrek dom igen

Jag hinner inte reagera förens jag inser att Isac ligger på marken framför mig och skadad. Det piper i mina öron.

- Det var det ända jag minns. Säger jag till poliserna som förhör mig på sjukhuset

- Okej Tack så mycket för denna information. Sa dom och gick ut igen.

Blivit förhörd i över 1 timme är inte kul ska jag säga er. 
Klockan är 21:30 på kvällen och allt detta har gjort mig så himla trött, jag känner hur mina ögon börjar bli tyngre och tyngre och tillslut somnar jag.

~~~~~

1 Månad senare

Jag sitter hemma i min säng och läser artikeln om och om igen.

Jag känner mig jätte skyldig till det mesta här för om inte jag skulle ha börjat lega med Jack så hade förmodligen ingenting av detta ens hänt.

Dessutom så var ju Isac väldigt arg på mig när han fick reda på det och att jag hade gått bakom hans rygg.

Jag får svårt att andas, jag känner hur paniken stiger. Panikattack. Jag slänger ner datorskärmen snabbt och går snabbt upp ur sängen och försöker trassla upp fönster för att få in luft.

Jag drar ut fönster så mycket som det går och känner vindpustarna komma mot mitt ansikte. Jag blir lugnare.

Jag har inte varit i skolan sedan händelsen. Men jag ska tillbaka om 1 vecka.
Min mamma har varit hemma under hela tiden för att se till att jag är trygg och inte gör något dumt.

Hon brukar oftast inte bry sig så mycket om vad jag gör och så eftersom hon knappt är hemma. Men för en gångskull känns det ganska skönt.

Jag går ut till köket där mamma står och lagar pannkakor. Jag går närmare henne och kramar om henne, tårarna bara rinner ner.

- Tack Mamma, för att du bryr dig om mig. Sa jag gråtandes

Hon kramar om mig hårt.

- Gumman det ä väl så klart att jag bryr mig om dig, det ska du alltid veta att jag gör även fast jag inte är hemma så ofta! Sa hon och kramade om mig ännu hårdare

- 3 Dagar Senare -

Jag tar på mig mina gråa mjukisbyxor och en vit magtröja som är genomskinlig så att man ser min bh.

Jag går ut till hallen och tar på mig mina skor och går hemifrån. Gåendes på trottoaren påväg till bussen och in till stan.

Väl inne i stan så möter jag upp några utav mina vänner, Simon, Olle, Kalle och Tristan.
Simon och Olle är bara 1 år äldre än mig, alltså är dom 18 år medans Kalle och Tristan är 2 år äldre än mig alltså 19 år är dom.

Jag har känt dom sedan vi var små, dom är som mina bröder. Vi fanns alltid för varandra när vi var små men ju äldre vi blev desto mindre träffades vi.

Men vi träffas lite då och då när vi har tid liksom.

- Hej killar! Säger jag glatt och kramar om alla

- Tjenare Victoria. Säger dom

- Jag har saknat min lilla party Queen! Säger Tristan och kysser mig på pannan

- Och jag har saknar er alla lika mycket. Svara jag

- Du Tristan kan du va snäll och köpa ut cigg till mig? Frågar jag snäll med valpögon

- Allt för min lilla Victoria. Vänta här säger han

Jag ger honom pengarna och han går in på en liten butik som ligger bredvid Max.
Det tar inte långtid innan Tristan är ute igen och viftar med cigarettpaketet framför mina ögon.

- Vad får jag för detta då? Sa han för att retas

- Pengar din idiot! Svarade jag och försökte ryka åt mig cigarettpaketet men Tristan höjer bara sin arm ännu högre upp.

- Fine vad vill du ha då? Frågade jag irriterat

- Hm.. låt mig tänka..

- Kan du tänka medans jag tar en cigg eller!!Skrek jag åt honom

Han sänkte ner sin arm och gav mig cigarettpaketet.
Vi alla gick till en bänk som var mitt i Centrum och satte oss där. Jag satte mig i Tristans knä och öppnade det nya och fräscha paketet och drog upp en cigarett.
Jag placerade den mellan mina krävande läppar medans jag tog upp min tändare och tände ciggen.

- Så har du bestämt dig eller? Frågade jag igen lite små irriterad

- Ja det har jag! Svarade han och log lite äckligt mot mig

- Aa vad är det då! Sa jag

- Ge mig en avsugning. Sa han kortfattat och log

- Skojar du eller? Bror aldrig i livet att jag gör det. Sa jag och reste mig från hans knä och ställde mig framför honom

Han lägger sina händer runt min midja och ställer sig upp.

Han går närmare mig och raderar de lilla mellanrummet vi hade kvar.

Han kysste mig!! Han FUCKING kysste mig!!
Jag försöker dra mig bort men han håller ett hårt grepp om mig.

Killarnas fuckgirlWhere stories live. Discover now