Vad som än hände sedan så ville jag bara att det skulle vara vi två. Men jag vet innerst inne att det aldrig kommer fungera.
———————————————————————Jack omfamnade mig och myste lite extra med mig innan vi båda två somnade.
- 2 Dagar senare -
(Måndag)Idag var det skola igen då.. Ush jag orkar verkligen inte med skolan, och apropå att gå till skolan så betyder det också att jag kommer träffa Isac.
Jag försöker förtränga tankarna och gör mig klar för att sticka till skolan.
Jag sminkar mig som vanligt men efter att Isac slog mig i ansiktet på festen i fredags så är hah tvungen att se om det går att dölja med mer smink.
Jag har stått i ca 20 minuter och försökt dölja blåmärkena jag har fått i ansiktet men även med mycket smink så ser man det ändå.
- Fitta!! Skriker jag och börjar gråta
Fan nu rinner all mascara också. Jag går in till badrummet och tvättar bort allt smink som nu är förstört innan jag går in till mitt rum igen och försöker göra en lättare sminkning.
Väl inne på mitt rum igen så väljer jag att bara fylla i mina ögonbryn och ta på mina lösögonfransar och lite highlighter.
Jag skiter i vad andra kommer tycka om mitt ansikte idag!
Jag börjar att välja ut lite kläder som skulle passa mig idag.Idag valde jag en beige tjocktröja som nästan är som en magtröja och till det tog jag på mig mina tajta svarta jeans som har hål vid knäna och tillslag ett par vanliga svarta kängor. Och jag tar på mig en för stor hoodie ovanpå det så att jag kan täcka mitt ansikte med luvan.
Jag tog fram mitt busskort och började gå till bussen.
~~~~~
(Om ni vill så kan ni sätta på musik video där uppe, Play Hard. I denna scenen)
Nu står jag utanför skolans dörrar och nervös som fan asså. Jag sätter in mina hörlurar och sätter på min musik "David Guetta - Play Hard" och skruvade upp till högsta volymen innan jag gick in till mitt skåp. Och drar på luvan över mitt huvud.För första gången någonsin typ så går mitt skåp faktiskt upp.
Jag hör inte vad de andra säger ock skiter i om någon hör min musik just nu.
Jag kollar på mitt schema och det står att jag ska ha matte kl 08:45.Jag tar upp mobilen och kollar hur mycket klockan är och den är just nu 08:25, då har jag ungefär 20 minuter på mig att röka tänker jag för mig själv.
Jag tar med mina matte saker och stänger skåpet med en stor smäll och går ut igen till min rökplast.- Hej, Victoria. Hör jag lite svagt och kollar upp medans jag tar ut ena hörluren ut mitt öra
- Va?! Skriker jag nästan
Då ser jag att det är Noah, Kevin, Alexander och Oliver från Jacks gäng som står framför mig.
- Uhh.. Vad vill ni nudå? Frågar jag irriterat
- Vi undrade bara om vi kunde få en varsin cigg? För vi glömde våra hemma. Sa Noah
- Visst. Svarade jag och räckte fram dom mitt cigarettpak.
Dom tog en varsin cigg från mig och placerade den mellan sina läppar.- Behöver ni en tändare också eller? Frågade jag och kollade på dom
- Aa. Sa Noah igen
- Här då. Svarade jag och räckte fram dom min tändare.
Jag ser hur dom fortfarande står och stirrar på mig när Noah först tänder sin cigg. Dom stirrar på mitt ansikte..
- Kan fucking sluta stirra på mitt ansikte eller? Skrek jag åt dom och stack snabbt där ifrån
Jag gick in till mitt skåp igen och där ser jag Isac, han står bara 4 skåp ifrån mitt skåp! Jag kokar. Jag orkar inte med allas blickar på mitt ansikte pågrund av att Isac fucking misshandlade mig på festen.
Fan Victoria du skulle ha anmält det tänker jag för mig själv. Jag ska alltid gö dåliga val!!
Jag går fram till Isac och stänger en annans tjejs skåp som har sitt bredvid Isac med en stor smäll så att han till och med hoppar till.
- Nemen hejsan Isac! Sa jag irriterat
- Hej slampan, ser att ditt ansikte inte är lika fint längre. Sa han och skrattade
Det han inte vet är att jag tog med mig en liten fickkniv imorse och har den i min bakficka. Jag började att dra bak min hand för att kunna nå fickkniven men blir träffad av ett slag mot ansiktet och trillar bakåt.
Det var Isac.
Jag hör hur ett metal objekt dras på golvet och ser att det är min fickkniv som har trillat ut ur min backfickan och ut på marken. Samtidigt som jag kollar på den så ser jag hur Isac också har fått syn på den.
STAI LEGGENDO
Killarnas fuckgirl
Teen FictionVictoria är 16 år och är tillsammans med Isac. Hon lever i nuet och inser inte hur dåligt hon egentligen mår, utan försöker bara trycka undan det. Hon har haft sex med dom flesta på skolan, och nu är hon och Jack (Skolans populäraste & snyggaste ki...