Allting blev svart.
————————————————————————
Jacks POV- JÄVLA ÄCKLIGA FITTA, KOLLAR PÅ DU PÅ HENNE EN ÄNDA GÅNG IGEN SÅ SKA JAG DÖDA DIG!!! Skrek jag irriterat och sparkade på Isac
- FATTAR DU!!! Skrek jag irriterat
Jag sparkar en sista gång på honom.
Innan jag tog up Victoria i min famn och går ut till min bil. Jag placerar henne i passagerare sätet och spänner fast henne innan jag stänger dörren och kör iväg.
Jag bär upp henne till mitt rum och lägger ner henne så försiktigt som jag kan i min säng.
Jag bäddar ner henne. Och pussar henne försiktigt på pannan innan jag går ut till soffan och lägger mig.
- Morgon dagen -
Jag vaknade upp med huvudvärk och bakis. Jag kollar runt och ser att detta inte är mitt rum?
Mitt huvud dunkar av smärta och jag råkade släppa ifrån mig ett stön.
Dörrhandtaget rycks ner och in kommer Jack.
- Godmorgon säger han med ett leende på läpparna
- Aj Godmorgon, varför är jag hemma hos dig? Frågar jag och lägger ena handen på mitt huvud
- För jag tog hem dig till mig efter att Isac slog dig, ganska mycket igår kväll på festen.
- Jag har inget minne utav det. Svarade jag
- Nej kan förstå det. Vänta här så ska jag bara hämta lite vatten och en Ipren till dig.
Sa han och gick ut ur rummet igen. Innan han kom tillbaka med ett glas vatten och en Ipren.
- Tack va snäll du är Jack. Sa jag och log
- Allting för dig min sköna. Svarade han
tillbaka innan han stängde dörren och gick ut igen.
Och jag väntade tills tabletten hade börjat värka lite mer så att jag kunde sova lite mer.
- 2 timmar senare -
Jag vaknade till och kollade på klockan som var 15:45 på eftermiddagen.
Jag kände att jag mådde lite bättre iallafall. Jag reser mig försiktig upp och letar fram ett par mjukisbyxor som jag kan ha på mig.
Och efter en stunds letande hittade jag ett par utav Jacks mjukisbyxor de var i färgen svart. Jag orkade inte ta på mig någon tröja så jag sket i vilket, han har ändå sätt mig naken tänker jag för mig själv och går ut till Jack.
Jag hör att TV är igång så jag går sakta till tv rummet och väl där så sitter han och kollar på tv.
- Hej. Säger jag och går närmare
- Hej, känner du dig bättre nu? Frågar han och klappar med sina händer i knäet.
- Aa faktiskt, tack! Svarade jag tillbaka och satte mig i hans knä.
- Så vill du se på en film? Frågade han och log
- Visst. Svara jag tillbaka och ler
Han går in på Netflix på sin Apple TV och där finns det en massa olika filmer. Vi sitter där och bläddrar igenom flera olika sorters filmer för att hitta en som vi båda skulle kunna tänka oss. Och efter ca 10 minuters letandes så hittade vi en. Vi valde Fifty Shades Freed
Vi satte på filmen och det är en film med en massa hånglade och sex. Vi låg där och myste med varandra samtidigt som vi kollade på filmen och Jack lekte med mitt hår lite då och då.
Sen helt plötsligt låg jag där över honom. Han hade jeans på sig men det kunde inte dölja hans lilla bula. Jag tog in min hand igenom byxorna och kallsongerna.
Jag tog på den underbara kuken och han började stöna lågt. Jag drog av han alla kläder och sen drog han försiktigt av hans mjukisbyxor som jag hade på mig. Nu låg vi där i hans soffa nästan helt nakna förutom jag då som låg där i bh och string.
Sen frågade han om jag verkligen ville och de är väl klart att jag vill? Jag började suga av honom. Och han började stöna mer och mer.
Efter en stund tryckte han ner mitt huvud djupare så jag drog ut hans kuk ur min mun, och Jack flyttade på mig så att jag hamnade på ryggen. Han började pulla mig. Först med ett finger och det gick ganska snabbt sedan åkte ett till finger in och jag stönade högt.
- Mm.. stönade jag
- Aahh.. Jack
Han förde försiktig in sin kuk i mig och började köra in och ut. Han kysste min nacke och gav mig sugmärken.
Plötsligt fick vi båda idén att vi skulle gå in o sätta på ett bad. Sen när vi satte oss i badet så satte jag mig så han kunde massera min fitta det var underbart.
Sen tog han upp mina ben och la dom på hans axlar o började slicka mig runt klitoris.
Jag blev så jävla kåt så jag började skrika.Vi gick upp och torkade oss innan vi gick in till Jacks rum och la oss nakna i sängen och hånglade lite i sängen. Innan vi somnade tät intill varandra.
ESTÁS LEYENDO
Killarnas fuckgirl
Novela JuvenilVictoria är 16 år och är tillsammans med Isac. Hon lever i nuet och inser inte hur dåligt hon egentligen mår, utan försöker bara trycka undan det. Hon har haft sex med dom flesta på skolan, och nu är hon och Jack (Skolans populäraste & snyggaste ki...