6 |Jack

1.3K 10 0
                                    

  I ögonvrån ser jag hur Jacks huvud sänks ner och han vänder sig om och går iväg från mig..
————————————————————————
Jag vaknar av att jag har migrän och sätter mig upp men jag är inte hemma.
Vart fan är jag någon stans?!

- Så du är vaken nu?

Jag vänder mig om och ser killen som jag hånglade med igår kväll när Jack såg på.

- Aaa, vad hände igår?

- Du började hångla med mig för fullt, och jag tog med dig hit till min lägenhet. Och vi gav varandra sugmärken men du var så full så jag gjorde inget annat så du vet.

- Eee okej, sorry för igår kväll då.

- Nej asså det gör inget, du det är helt okej!

jag reste mig upp från sängen och ser att jag bara har på mig mina svarta stringtrosor och ingen bh, och letar efter mina kläder.

- Vart är mina kläder?

- De är nog ute i hallen.

Jag går ut mot hallen och ser att både mina och hans kläder ligger utsprida över hela golvet i hallen. Jag tar på mig min bh och sedan min svarta klänning innan jag går in i hans sovrum igen.

- Förlåt för allt men jag måste gå.

Han hann inte ens säga något innan jag stack därifrån, och nu måste jag bara ta mig hem och ta en alvedon innan jag går och lägger mig igen för att min migrän dödar mig snart.

- 2 Timmar senare -

Jag sitter i sängen och kollar på mobilen. Jack spammar smsar mig och ringer mig men jag ignorerar det just nu orkar inte med honom asså. Visst jag har inga känslor för honom men ändå han är så fin.

- Victoria du har besök. skrek mamma

- Jag orkar fan inte mamma, säg till dom att sticka!

Jag ser hur min dörr försiktigt öppnas och där står Jack.. Såklart vem annars skulle komma hem till mig liksom?

- Jack vafan vill du? Asså du har fan spammat livet ur min mobil asså.

- Jag ville bara se hur du mådde och om du skulle kunna förklara för mig vad som hände igår kväll på festen?

- Nej jag bryr mig inte ett skit Jack.

- Det är ju jag som vill ha svar, varför stack du bara ifrån festen utan att säga något och sen när jag går ut och letar efter dig och förösker nå dig så ser jag att du står och hånglar med en annan kille?

Han går fram till min säng och sätter sig på sängkanten och kollar på mig medans han väntar på ett svar från mig.

Men jag tänker fan inte ge honom ett svar asså idiot är han.

Han flyttar sig närmare mig och drar sin hand igenom mitt hår

- Victoria du är så jävla vacker.

- Du säger bara det för att vi knullar

- Nej det gör jag inte, sen 7an har jag alltid kollat in dig om du bara visste asså..

- Jack, asså jag gillar dig så himla mycket..

- Men jag kan inte vara tillsammans med dig, vi är fan inte bra för varandra.

Jag hinner inte säga något mer förens Jack börjar kyssa mig, han drar mig upp i hans famn och jag virar mina ben runt honom och besvarar kyssen.

- Vad var det du sa babe?

- Shut up!

Han lägger mig ner i sängen och lägger sig brevid mig och kysser mig innan han slutar och kollar på mitt ansikte igen.

- Du vet att jag an förbättra mig för dig skull va.

- Ja det vet jag, men jag vet inte om jag kan det.

- Jag vet att du kan det. svarade han

- Va inte så säker på det du. svarade jag tillbaks

Killarnas fuckgirlOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz