30 | Spara vatten, Duscha tillsammans

550 9 1
                                    

Sovrums dörren öppnas med ett knarrande ljud och gåendes kommer Jonte, gäspandes.

- Här är jag! Ropar jag från köket

Jag står lutad mot fönsterkarmen och stöter till cigaretten lite så att askan åker ner i marken. Ett knarrande ljud hörs från dörröppningen och ingåendes kommer Jonte, i bara underkläder.

Jag släcker cigarett glöden och andas ut den sista röken och påväg att vända mig om mot Jonte, men hans händer omfamnar mig runt min midja och vilar sitt huvud på min axel.

- Jonte. Gnällde jag och försökte dra mig ur hans grepp

Han tog ett hårdare tag om hans grepp.
Hans händer började tafsa på mig.

- Jonte.. Nej asså vi kan inte!! Sa jag irriterat

Han började kyssa min nacke

- Shh, Varför skulle vi inte kunna? Viskade han

- För att jag är -. Hann jag bara säga innan Jonte avbröt mig

- Jag kommer inte säga något. Viskade han och jag får rysningar

Jag vände mig om och framför mig stod nu Jonte. Vi börjar hångla direkt och jag hoppar upp i hans famn.
Vi lägger oss ner i min säng och kläderna åkte snabbt av.

- Sexig Girl! Viskar han sexigt i mitt öra

Jag började massera hans innerlår med min ena han.

- Ta nu fram din kuk och smek den så får jag se. Sa jag bestämt

Han gjorde som jag sa och han drog ner sina boxershorts och började runka i vanlig takt.
Jag kunde inte släppa blicken från hans kuk och efter några minuter tog jag min högerhand och började sakta smeka hans kulor.
Jag kollade upp mot Jontes ansikte och såg att han var fruktansvärt upphetsad.
Jag böjde mig över och började sakta slicka ollonet med min tungspets. Efter ett tag tog jag min vänsterhand och började runka av honom med ett ganska hårt grepp. Till slut var halva Jontes kuk i min mun.

Jontes POV
Jag kände nu att jag kunde spruta när som helst. Victoria märkte nog detta och slutade runka av min kuk. Istället tog hon av sig sina mjukisbyxor och började lätt och sensuellt strippa framför mig. Jag var så kåt att jag inte kunde låta bli att fortsätta runka sakta i etapper så jag inte skulle komma. Till slut hade hon bara stringtrosorna kvar och när dessa åkte av satte hon sig mittemot mig på sängen. Hon började nu smeka sig själv innan hon började masserade sin fitta framför mig. Man märkte att hon njöt. Efter ett tag böjde hon sig ner för att ta min kuk i munnen. Jag kände hur jag var påväg att komma och min andning blev tyngre och tyngre. Jag började munknulla henne och då sprutade jag. Det kom en rejäl sats i hennes mun. Hon drog ut sin tunga och visade all sperma innan hon stängde munnen igen och svalde det.

- Du säger väl ingeting om detta till någon va? Frågade hon bekymrat

- Nejdå, det blir bara en hemlis mellan dig och mig. Svarade jag tillbaka och log

~~~

Jontes POV
Solen sken igenom Victorias fönster och in i hennes rum. Victoria sov fortfarande, hon låg med ena benet över mig och täcket vart halvt nere så vaknade jag med utsikten över hennes halvt nakna kropp, enbart iklädd sina stringtrosor. Jag kände att jag blev upphetsad och direkt fick jag stånd. Situationen kändes obekväm, jag visste ju inte hur Victoria skulle reagera när hon vakande, med tanken på vad som hände igår och allt. Jag smög försiktigt upp ur sängen, utan att väcka henne och gick sakta till duschen.

Väl inne i badrummet tog jag ett stort glas vatten och hoppade i duschen. Jag tog mig en riktigt kalldusch, för att försöka få ner ståndet och för att jag skulle kunna vakna till lite mer.
Plötsligt knackade det lätt på den halvt genomskinliga dusch dörren. Jag öppnade lite lätt och där stod Victoria , nu helt naken och smålog.

- Får jag komma in? Jag känner mig något smutsig. Sa hon och blinkade väldigt sexigt med sitt vänstra öga.

- Såklart du får. Sa jag och öppnade dörrent helt och flyttade mig lätt åt sidan.

Väl inne i duschen hoppade Victoria till när hon ställde sig under vatten strålen , det var ju mer eller mindre iskallt vatten jag stod i. Jag såg att hennes bröstvårtor blev styva och hårda. Jag förklarade att jag behövde vakna till och hon bara skrattade och började smeka sin kropp med hotellets duschtvål. Och jag blev mer upphetsad av att se henne stå där i duschen och smeka sig själv. Hon märkte att jag stirrade på henne och såg säkert att jag hade stånd. Hon smålog samtidigt som hon kommenterade om igår.

- Den var jävligt skön att ha i munnen. Sa hon och smekte insidan av mina lår med sin vänsterhand.

- Du kanske borde lätta på trycket igen? Frågade hon sedan och sneglade ner på min kuk.

- Eller så kan jag göra det till dig? Lade hon till.

Mitt hjärta slog nu på högvarv och jag hade svårt att säga något. Därför tog istället Victoria ett hårt tag om min kuk med sin högerhand och började sakta runka av mig samtidigt som hon lätt smekte min kropp med naglarna från sin vänsterhand. Hon tittade mig intensivt i ögonen, slickade sig runt munnen och började sedan runka min kuk snabbare och snabbare. Hon flyttade nu sin västerhand och tog ett ganska stadigt grepp runt mina kulor. Sedan masserade hon dom, väldigt mjukt, samtidigt som hennes andra hand fortfarande var över hela min kuk. Hon vänder sig om och la sin vänsterhand mot hennes fitta. Hon smekte varsamt sin klitoris och förde sedan in ett finger i hennes fitta. Hon klämmer lite lätt på min kuk emedans hon fortsätter att runka av den, fortfarande väldigt hastigt. Jag bestämmer mig för att ta min högerhand och pulla henne. Jag sticker in ett finger och masserar lätt hennes klitoris.

Jag var så vrålkåt att allt jag bara ville var att vända henne om och knulla henne bakifrån. Att sakta penetrera hennes våta, rakade fitta och ganska dominant hålla om hennes midja. Under dessa tankarna var det svårt att hålla ifrån min utlösning och så småningom sprutade jag en stor sats rakt i hennes hand. Min kuk pulserade och ollonet var uppsvällt. Victoria såg belåten ut, gav mig en kyss på kinden och klev sakta ut ur duschen. Jag följde hennes gång och hennes underbart vackra nakna röv. Jag måste bara knulla denna tjejen innan jag åker hem, tänkte jag och stängde av vattnet.

Efter den välbehagliga duschen. Jag funderar på om jag ska berätta vad som hänt igår kväll men beslutade mig för att hålla käften pågrund av Olle. Der blir nog bäst så tänkte jag.

Killarnas fuckgirlWhere stories live. Discover now