38 | Catfight

338 7 0
                                    

Jag tar på mig mina svarta spets stringtrosor och en svart push-up bh innan jag tar på min mina ljusblåa jeans tillsammans med min svarta Adidas hoodie. Och tar med mig min väska och mobil såklart, sedan går jag ut till hallen.

~~

Jag sitter på bussen påväg till skolan när min mobil plingar till, ett sms från Olle.

Messages

Från Olle;) Kl 07:01
"Hur mår min älskling idag?"

Till Olle;) Kl 07:02
"Man kan väl må bättre?"
"Vart tog du vägen imorse? Schyst att du bara lämnade mig där!"

Från Olle;) Kl 07:04
"Förlåt älskling, men jag var tvungen att gå.."

Till Olle;) Kl 07:05
"Vad är det som är viktigare än mig när jag mår som sämst?"

Från Olle;) Kl 07:07
"Ingetting.. bara släpp det snälla"

Döljer han något för mig?
Jag känner hur förbannad jag börjar bli av att han ber mig att bara släppa det! Fan va spydig han är då!
Jag skrev inte något tillbaka.

~~
Skolan

Gåendes mot skolan så känner jag hur allas blickar bränner sig in i min nacke. Alla bitchblickar, alla dessa äckliga blickar som både tjejerna och killarna ger mig som om allt jag var bara är smuts. Ingeting mer värt.

Jag går fram till mitt skåp och går förbi flera tjejer och killar som stöter in sina armbågar i mig med mening. Jag vet att dom gör det med flit. Vad fan är respekten tänker jag för mig själv.

Jag kastar in mina saker i skåpet och tar fram min engelska pärm. Preisc då hör jag klockorna ringa. Fan då har ju alla redan gått in!!
Jag springer fram till klassrumsdörren och ser att Gunilla som är vår engelska lärare presic ska stänga dörren. Jag sätter min fot emallan och hon kollar argt upp mot mig.

- Jaha, så Victoria du har äntligen bestämt dig för att komma till skolan eller? Sa hon spydigt med en äcklad blick mot mig

- Aa, visst är det fantastisk! Sa jag ironiskt och gick in i klassrummet.

Jag sätter mig längst bak där fanns det en plats ledig bredvid ingen mindre än Erica..

- Åå är det inte du från nakenbilderna? Sa hon och log

Jag bara kollade på henne i någon sekund innan jag kollade ner i boken igen.

- Är du trög eller? Sa hon igen

- Hallå är du så trög att du inte ens kan svara? Sa hon spydigt

Jag packade ihop mina saker och ställde mig upp och kollade på henne.

- Aa, det var jag! Men vet du ens sak, ingen här tycker om dig, alla är bara din vän för att du har pengar. Och Girl du har alldeles för mycket smink hur tror du att en kille kommer reagera när du tar av dig allt det där 20kg sminket och ser ditt riktiga jag? Jag tror han kommer spy på dig! Röt jag spydigt åt henne och gav henne en bitchslap.

Hennes huvud åkte åt vänster och hon tog sin högra hand och höll på kinden som jag slog henne på.

- DIN JÄVLA FITTA!! Skrek hon på mig och ställde sig upp

Hon drog i mitt hår och jag drog i hennes hår. Vi trillade ner på golvet och rullade runt där säkert ett väldigt bra tag innan jag hamnade ovanpå henne. Jag slungade med mina knytnävslag i hennes ansikte och hon försökte skydda sig med sina händer och samtidigt skrek hon som en liten gris.

- SLUTA NU!! Skrek någon

Plötsligt drog någon bort mig från Erica och någon drog bort henne till ett hörn.

- DIN JÄVEL, JAG SKA FAN DÖDA DIG!! Skrek jag åt henne och kollade argt på henne när hon satt där och grinade

Haha där fick hon tänker jag för mig själv och små ler av tanken.

- Vi måste gå till skolsköterskan med henne! Sa dom och bar iväg henne ut genom klassrummet.

Alla andra elever i klassrummet bara stod där helt chockade tills dom vaknade till och kollade på mig.

- Vad fan glor ni på? Röt jag till.

Jag drog mig loss från personen som höll fast mig och tog snabbt upp mina saker innan jag sprang ut ur klassrummet Och bort till mitt skåp. På väg till mitt skåp blir jag stoppad utav två polismän.

Killarnas fuckgirlDonde viven las historias. Descúbrelo ahora