Jag knyter repet så att det passar mitt huvud. Jag var påväg att sätta fast det runt min nacke men då kommer jag ihåg en sak, brevet!!
————————————————————————
Jag tar fram brevet och lägger det på mitt skrivbord, jag hör ännu en till gång hur min mobil ligger på sängen och piper, plingar till flera gånger.- Amen vafaan!! Suckade jag och gick sakta fram till mobilen.
Flera sms från Olle, flera missade samtal från Olle.
Jag måste återvända annars är allting försent. Plötsligt känner jag hur jag blir omfamnad utav ett par mjuka, varma händer.
- Sschh, allting är okej. Viskar en bekant röst i mitt öra.
Jag bryter ihop igen.
Jag vänder mig om och där ser är Olle som omfamnar mig.- Hur kom du in? Snyftar jag
Han kollar ner på mig.
- Jag har mina sätt älskling. Sa han och kysste mig på pannan
- Kom sätt dig på sängen. Sa han och reste sig upp och räckte upp handen till mig.
Jag gick och satte mig i sängen och Olle tog ner repet från taket och slängde ner det på marken. Han gick mot mig och la sig i sängen. Jag lutade mig ner mot honom och vilade mitt huvud på hans bröstkorg.
Där låg vi ett bra tag och jag pratade äntligen ut. Olle hjälpte mig, han sa så fina saker om mig och varför han älskade mig. Men en sak som jag inte berättade var att Tristan våldtog mig, vill inte att någon ska få reda på det.
Vi båda somnade tillsammans.
~~
Nästa morgon
Jag vaknade upp av att min väcka klickar ringde. Jag öppnade sakta ögonen och kollade vad klockan var. Kl var 06:20 på morgonen. Fan också det är ju skola idag tänkte jag för mig själv och suckade.
Jag hasade mig upp ur sängen och kom presic på att Olle var ju här igår kväll? Jag vände mig om men han var inte där.
Vart fan tog han vägen?
Aja jag har inte tid måste fixa mig för skolan idag.Efter att jag hade ätit frukost gick jag in till badrummet och tvättade mitt ansikte innan jag gick in i mitt rum igen och började sminka mig lätt, bara lite foundation, eyeliner, gjorde mina ögonbryn, mascara, highliter.
Jag gick mot min garderob och nu det svåraste valet på hela dagen! Vad man ska ha på sig! Super viktigt! Jag känner mig nere så vet inte vad jag ska ha på mig?!
(Här får ni ett val, skriv i kommentarsfältet vad Victoria ska ha på sig idag😙)
ska jag ta ett par ljusblåa jeans tillsammans med en svart Adidas Hoodie?
-
Eller ska jag ta ett par mörkblåa jeans tillsammans med en grå Gant hoodie?
-
Och till det sista valet, Svarta Levis jeans tillsammans med ett vitt (ganska genomskinligt) linne med en vit hoodie över det?
CZYTASZ
Killarnas fuckgirl
Dla nastolatkówVictoria är 16 år och är tillsammans med Isac. Hon lever i nuet och inser inte hur dåligt hon egentligen mår, utan försöker bara trycka undan det. Hon har haft sex med dom flesta på skolan, och nu är hon och Jack (Skolans populäraste & snyggaste ki...