Jag gör exakt som Olle gjorde och böjer mig fram innan jag snortar in det min ena näsborre. Det kändes som värsta adrenalin kicken först men sen blev kände jag hur lugn jag blev i hela min kropp och mitt tal blev slöare. Mer än det kommer jag inte ihåg från den kvällen.
~~
Jag vaknade upp nästa dag av en liten lätt huvudvärk. Jag låg i soffan vid vardagsrummet, nästan helt avklädd bara min bh och svarta string på mig. Jag kollar runt mig och ser Olle liggandes på golvet i bara underkläder också. Han sover fortfarande.
Jag reser mig upp och snubblar till men tar mig till köket och jag känner hur äcklig jag är. Helt svettig och huvudvärk värsta känslan enligt mig då. Jag tar en alvedon och klungar ner det med ett glas som står på diskhon och antar att det är vatten. Jag stoppar in alvedon i munnen och tar upp glaset och dricker då inser jag att detta är inte vatten!! Det är ren jävla vodka. Usssh. Jag hostar och spottar.
- FYFAN VA ÄCKLIGT! Skriker jag utan att tänka mig för
Jag står där helt knäpp tyst för att se om Olle vaknade.
Jag vet inte hur länge jag stod där men han verkar nog inte ha vaknat, så jag går in till badrummet och stängdes dörren försiktigt och drar av mig mina underkläder. Och hoppar in i duschen.
Jag tar tag i duschhandtaget och sätter på vattnet. De varma vattnet åker ner för min kropp och på marken. Det blir alldeles immig på väggar och speglar. Där står jag en stund och bara njuter av livet haha.
När jag har duschat klart så går jag ut och virar en handduk omkring min nakna blöta kropp. Precis när jag går ut ur duschen så ser jag Tristan. Han stängdes badrumsdörren och låser dörren och börjar sakta gå närmare mig.
- Tristan gå här ifrån!! Röt jag
- Schhh Victoria tyst nu, du vill väll inte väcka din lilla pojkvän där ute? Viskade han och var farligt nära mig.
- Vad gö-" Mer än det hann jag inte säga pågrund av chocken
Tristan puttade hårt in mig i väggen och försökte slita av mig min handduk som jag hade runt om min kropp, jag försökte dra tillbaka den men jag var inte lika stark som honom.
- Så det är det här alla snackar om hela tiden va?
Jag vet inte riktigt om han frågade mig eller vad? Ska jag svara honom?
- Va? Vad snackar alla om hela tiden? Mumlade jag försiktigt
Han stod där och bara kollade på mig. Plötsligt han slog mig i min mage och jag tappade andan och kände smärtan från hans slag.
- HHAHAHAH!! Skrattade han
Jag glider ner på marken gråtandes. Jag hör hur han fifflar med sitt skarp och när han äntligen får upp det så slänger han det på marken och hans byxor åker ner. Han tar tag i min arm och lufter mig upp och sätter sin hand för min mun.
Det kändes som om jag stod där med hans hand mot munnen i timmar innan han började ta på mina bröst. Jag kände hur tårarna började rinna. Medans jag stod där funderade jag på varför det här hände mig. När jag känner att hans hand glider längre och längre ner. Han trycker in sina fingrar i mig så försökte jag återigen skrika men det gick inte. Han tog av sina egna och tog över hela min kropp.
När han väl var klar med mig så puttade han bara ner mig på marken och spottade på mig.
- Detta är allt du är värd. Äckliga hora!
YOU ARE READING
Killarnas fuckgirl
Teen FictionVictoria är 16 år och är tillsammans med Isac. Hon lever i nuet och inser inte hur dåligt hon egentligen mår, utan försöker bara trycka undan det. Hon har haft sex med dom flesta på skolan, och nu är hon och Jack (Skolans populäraste & snyggaste ki...