4 |Festen

1.8K 13 0
                                    

Han puttade in mig i väggen, nu stod han där rakt framför mig med sitt huvud mitt öra och sina händer vid mitt huvud, Han gjorde sig beredd för att kyssa mig.
————————————————————————

Men precis när våra läppar nuddade varandra så kände jag bara att jag föll ner på marken. Jag kollar upp och ser Jack som står och glor på William med en arg blick och han har sina knytnävlar ihop knytna.

- Vafan Jack? sa jag lite argt till honom, jag ville ju inte göra honom för arg liksom

- Vadå?

- Jävligt dumt att knuffa ner mig på marken din idiot! sa jag med en irriterad röst

Han gick närmare mig och sträckte fram sin arm för att hjälpa mig upp, först tänkte jag inte ta den men vafan han var så underbar och snäll. Han hjälpte mig upp och tog sin hand runt min midja och började gå mot sitt gäng med mig. Jag vände mitt huvud om mot William som stod där helt chockad och det verade som om han inte fattade ett skit om vad det var som hade hänt presic haha, men jag blinkade åt honom och log lite försiktigt så att inte Jack skulle se det. Även fast jag och Jack inte dirket är tillsammans så är vi ganska nära varandra för att vara KK, när vi först blev det så var jag fortfarande ihop med Isac och det pågick ett bra tag aa innan allt det som hände för 2 dagar sedan ju. Efter det har Isac knappt pratat med mig.

Nu står jag med Jack och hans gäng runt ett litet runt bord i uppehållsrummet i skolan och alla det andra sitter och snackar om en massa brudar och hur många det har knullat, fyfan vad dom sitter där och skryter asså det är helt sjukt. Jag sitter dock bara och kollar åt Williams håll innan han ska mot sin sista lektion och han kollar på mig med ett leende.

- Victoria? sa någon

Jag vaknade till från mitt dagdrömmade och kom tillbaka till verkligheten.

- Va aa vad är det? sa jag förvirrad

- Lyssnade du på vad vi snackade om eller? Du satt nästan och dräglade ju. Frågade Noah

Noah är en utav Jacks närmaste barndoms vänner ungefär det har alltid hållit ihop sedan det var typ bebisar har Jack sagt till mig, inte för att jag dirket bryr mig om deras relationship.

- Ja såklart ni alla satt och skröt om hur många ni har knullat och snackade om en massa brudar som ni tycker är snygga. svarade jag kaxigt tillbaka

- Hahah då ska vi väll inte snacka om att vi skryter om hur många vi har knullat? Du har ju säkert knullat med flera tusen människor din lilla hora. svarade han tillbaks med en kaxig röst innan han skrattade

- Jag ska fucking mörda dig!! ÄR LYCKLIG ATT JAG INTE HAR KNULLAT MED DIG FÖR DIN FUCKING KUK ÄR SÅ JÄVLA LITEN SÅ INGEN TJEJ FÅR EN ORGASM NÄR DE KNULLAR MED DIG!! WALLA JAG SPOTTAR PÅ DIG!! Skrek jag åt honom samtidigt som jag reste mig från Jacks knä och började slå slag mot Noahs ansikte som satt framför mig.

Jag hann bara slå några slag mot hans äckliga face innan Jack och några andra lyckades få bort mig från han.

- EEEYY CHILLA!! JACK DIN BRUD ÄR HELT JÄVLA DUM I HUVUDET!! skrek han åt mig och Jack

- Mannen du skulle inte ha sagt så till henne, du gjorde ju så att allt startades!! Halv skrek han åt Noah

Jack höll fast mig runt min midja men kollade sedan ner mot mitt ansikte och jag kollade upp mot honom och log.

- Förlåt Noah men du är en sån jävla idiot som ens sa så till mig, du förtjänar det. Sa jag med en lugn ton till Noah

Han kollade upp på mig och man kunde se att han hade fått några slag i ansiktet för han var lite röd på några ställen.

- Mmm.. Förlåt då svarade han tillbaka med en liten tjurig röst

Jack tog ett hårt grepp om min käke och höll upp mitt huvud så att jag kunde se hans ansikte och så började han kyssa mig, vilket senare övergick till grov hångel. Jack stod med ryggen mot väggen medans vi hånglade och tafsade på varandra. Jag hade ena armen runt hans nacke och den andra var innan för han t-shirt som granskade hans magmuskler medans hans händer var på min röv och på mina bröst. Jag förde ner min hand från hans magmuskler ner till hans byxor och knäppte upp dom lite försiktigt så att det inte skulle bli så synligt och Jack kollade ner på mig och log.

Jag stoppade ner ena handen innanför hans byxor och kalsonger, jag började smeka hans kuk som först kändes som en jävla mjuk spaghetti. Som vanligt ska alltid någon störa vårat moment och vi blev tvugna att avbryta.

- Kan vi gå och köpa cigg nu? Frågade jag snällt medans jag kollade upp mot Jacks fina ansikte

- Visst, Grabbar hänger ni med? Frågade han och alla nickade

--senare på kvällen--

Jag var hemma hos Jack och man kan nästan säga att jag typ bor där eftersom jag har alla mina kläder hos honom och är det typ 24/7. Vi hade precis duschat klart och höll just nu på med att göra oss klara för att gå eftersom vi skulle på en fest som var idag och vi skulle gå dit med Jacks kompisar.
Jag stod och sminkade mig i ett par svarta spets stringtrosor och en svart push up bh medans vatten droppade ner från min rygg pågrund av att mitt hår fortfarand var blött efter duschen. När Jack kom ut ur duschen hade han bara en vit handduk som satt väldigt långt ner på midjan och hans hår helt blött och rufsigt och det droppade vatten från hans ansikte, vilket jag tycker är det sexigaste som finns och att granska han parti för parti😍 Herregud man kan bli tagen på sängen rätt där och då!

~ Ca. 50 minuter senare ~
Musiken dunkade så högt så att det kändes som om hela huset skakade. Jag stod mitt i vardagsrummet och dansade för fullt medans jag hade en röd plastmugg i min andra hand som innehöll ren vodka, jag var nästan full men det bryr man sig om i den stunden när man är omringad bland fler sexiga killar på en fest. Min klänning var svart och ganska kort den slutade precis under min röv så när jag dansade för fullt och twerkade mot andra killar så gick den upp lite och de fick säkert en liten smygtitt under min klänning. Om Jack skulle varit där vid dom stunderna skulle han säkert blivit rasande.

Mitt i allt festande så ser jag någon som kommer igenom ytterdörren och jag försöker få en klarare bild utav vem det är som kommer in eller ser jag fel? Det ser ut som om det där två styckna som kommer in, jag ser iallafall att det absolut inte är 2 tjejer och då måste det vara 2 killar. Men människorna dansade för fullt och jag blev tillbaka knuffad in i folkmassan och säg inte vilka det var.

Jag gick ut till köket för att ta mer sprit i min plats mugg eller kanske vodka om jag kan hitta? Jag är såpass full så jag nästan snubblar fram.
Väl i köket försöker jag hälla upp den spriten som jag hittade men då känner jag hur någon ställer sig bakom mig och hjälper mig. Jag vänder mig om för att se vem det är och där står Isac!!!

Killarnas fuckgirlDonde viven las historias. Descúbrelo ahora