capitolul 5

87 3 0
                                    

- Cum adica de ce ne uitam asa la tine?? tipa Laura.

- Pai va holbati de parca ar trebui sa stiu cine e, se apara fata.

- Serios Mi? o dojeni sora ei. Chiar nimic nu ai retinut zilele astea cat ai stat aici si te-ai mai uitat cu noi la kpop?

- Aaaaa, adica e cantaret?

- Ana, ma tii sau o bat? bombani Lia. Tocmai s-a intalnit cu Chanyeol, si ea e linistita precum o floare.

- Hai, gata, deja ma enervati. E un om oarecare, normal si cumsecade. Nu vreau sa stiu mai multe despre el sau colegii lui, o sa ii cunosc poate maine, si as vrea sa ma comport normal cu ei.


      O ajuta pe gazda lor sa spele vasele, desi batrana refuza de fiecare data, iar apoi se retrase in camera ei. Curiozitatea ii spuna sa caute pe internet numele baiatului pe care il intalnise in parc, insa desi era tentata sa se abtina, hotara totusi sa isi deschida laptopul. Deschise browserul si fu uimita sa vada ca desi abia incepuse sa ii tasteze numele, acesta deja ii aparea la sugestii. Apasa tasta enter si imediat ii aparu un link catre pagina de Wikipedia a trupei din care facea parte. Se gandi ca numele i se parea familiar, si isi aduse aminte ca erau una dintre trupele pe care le ascultau fetele si pe care i le aratasera si ei pe durata drumului lor pana in Coreea. Nu fu impresionata de ceea ce citi despre ei, si hotara sa inchida laptopul si sa se gandeasca in schimb la cum ar putea decurge interviul de maine, si la care ar fi sarcinile ei daca ar obtine acel post. Dupa reactiile fetelor intelegea ca era totusi vorba de ceva foarte important. Adormi gandindu-se la zambetul frumos pe care il avea Chanyeol si la gropitele lui.

      A doua zi se trezi devreme, inaintea celorlalte fete. Isi facu un dus rapid, se machie usor si se imbraca lejer insa putin elegant. Manca ceva si apoi pleca catre adresa indicata pe biletul pe care il avea. Incepea sa aiba emotii, deoarece nu avea idee cum decurg interviurile in aceasta tara, si cam la ce sa se atepte. Ajunsa in apropierea cladirii indicate hotara sa il sune totusi pe Chanyeol deoarece nu stia cum sa faca sa intre inauntru avand in vedere ca in gata erau adunate cateva fete care probabil asteptau ceva vedete. Citise despre acest lucru pe internet, insa inca se mira cum de puteau fi atat de disperate incat sa stea ore in sir in fata unei cladiri pentru a vedea in idol de la departare. Chanyeol ii raspunse imediat la telefon si ii spuse ca a anuntat deja paza de vizita ei. Putea sa intre in cladire linistita, avea sa coboare si el imediat ca sa o conduca in biroul directorului companiei. Fata isi facu curaj si intra, in timp ce cateva dintre fetele adunate acolo incepura sa tipe atunci cand observara ca paznicul o lasa.

      Se opri pe holul elegant de la intrare. Baiatul aparu in doua minute, iar ea il intreba uimita de ce era atata lume stransa in fata cladirii, iar el ii spuse ca inauntru se aflau multe celebritati pe care cei de afara sperau sa le poata vedea. O conduse apoi in biroul sefului lor cel mare. Batu la usa si ii spuse barbatului ca fata despre care ii vorbise cu o zi in urma venise, iar el o pofti sa intre. Facu apoi o plecaciune in fata ei, si ii intinse mana prezentandu-se. O invita sa se aseze pe scanul din fata biroului lui, iar el se aseza la locul lui. O intreba cate ceva despre munca ei din trecut si despre cat de mult lucrase cu limbile straine. Ii dadu apoi cateva fraze de tradus, si fu uimit cand fata le traduse perfect si rapid, desi angajatii lui ii spusera ca erau destul de greu de tradus. Ii placu foarte mult faptul ca fata nu avu nici o reactie atunci and vazu micile teste la care era supusa. Trecu peste toate cu brio. Decise sa mute conversatia in limba engleza, insa renunta dupa nici 5 minute, deoarece se convinsese deja ca fata vorbea perfect limba. Multumit fiind de aceasta fata pe care i-o adusese Chanyeol, se intoarse la limba lui nativa si o ruga sa ii povesteasca ceva despre ea.

Life in KoreaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum