capitolul 7

148 3 5
                                    


     Ii trimise un mesaj lui Junmyeon si ii dadu adresa unde locuia. Se ridica si se imbraca lejer, cu niste blugi taiati si o bluza larga. Iesi din camera si le spuse si celorlalte doua fete ca in acea seara nu avea sa manance acasa, deoarece fusese invitata la cina de catre noii ei colegi de munca. Laura si Ana erau foarte bucuroase pentru prietena lor, si abia asteptau sa le povesteasca mai multe despre baieti. Nu apuca sa isi incalte bine pantofii ca primi un mesaj de la Junmyeon, care ii spunea ca o asteapta afara. Iesi si inchise poarta in urma ei, si il vazu pe baiat care statea rezemat de masina. Cand o vazu ii zambi si ii deschise portiera, pentru a urca in locul din dreapta lui.

- Iarta-ma ca te-am sunat asa tarziu, ii spuse el din nou. Am vrut sa iti propun de astazi sa mergi cu noi insa...ai disparut inainte sa iti zic ceva.

- Hahaha, da scuze. Voi va tot certati, asa ca am plecat cu cine s-a retras primul.

- Mda, nu intelegeam noi unde a disparut si el. Nu am facut legatura ca disparuserati amandoi brusc asa. Ne-am dat de fapt seama doar seama cand s-a intors apoi acasa si ne-a spus ca te-a dus el pentru ca se saturase sa ne vada ca ne ciondaneam. Scuze, nu era cazul sa facem asta din prima zi, mormai baiatul.

- E ok, stai linistit.

- Banuiesc ca ti-a spus domnul Lee sa ai grija cu noi pentru ca suntem putin nebuni, nu? As vrea sa subliniez si eu acest lucru. Sper sa te adaptezi bine, si sa nu ne urasti prea tare.

- E ok, stai linistit. Da, mi-a spus, si mi-a spus si sora mea acelasi lucru. Dar nu m-ati speriat, desi inteleg ca aveti potential mai mare decat ati aratat astazi.

- Am ajuns, ii zambi el, oprind masina intr-o curte mare.

- Unde anume? Nu vad nimic aici, e bezna.

- La noi acasa.

- Poftim? Cum adica la voi acasa?? zise ea socata. La care voi?

- La EXO. Scuze, uitasem sa iti zic ca aici venim. Cand suntem impreuna mancam rar afara din cauza fanilor si a celor care ne urmaresc. De cele mai multe ori gatim acasa, ca si in seara asta.

- Pai stai o secunda, ca nu am inteles, si macar sa nu ma fac de ras in fata celorlalti. Locuiti impreuna??

- Da, in mare parte din timp pentru ca mereu suntem ocupati cu promotiile sau alte chestii, si atunci ramanem impreuna, nu mai merge fiecare la familia lui.

- Deci casa asta imensa e a voastra? Si doar voi 12 locuiti aici?

- Da, doar noi.

- Ooook, multumesc pentru explicatii. Si scuze ca am pus intrebarile astea, ar fi trebuit sa stiu macar cateva lucruri de baza despre voi, mormai ea.

- E ok, hai sa mergem.


      Ceilalti 11 baieti fura bucurosi cand o vazura pe Miyoung ca intra pe usa casei insotita de liderul lor. Erau cu totii nerabdatori sa petreaca mai mult timp impreuna cu ea. Junmyeon ii intreba daca au terminat de gatit, insa Kyungsoo raspunse ca tocmai vroia sa se apuce de asta pentru ca decisesera sa astepte si venirea fetei pentru a vedea ce vroia si ea sa manance. Fata ii raspunse ca nu avea mare importanta, pentru ca mancarea pregatita in casa era mereu buna, si se oferi sa il ajute.

- Hey, ce tot vorbesti, esti invitata noastra, nu trebuie sa faci tu nimic.

- Ha ha, nu aveti incredere in mine?

- Ba eu zic sa avem, spuse Kris. Mai ales daca te muti cu noi.

- Ce sa faaaaaac??

Life in KoreaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum