capitolul 9

135 3 3
                                    

      Miyoung ranji, si ii facu vant sa intre in sala.

- Stii, e frumos in general sa zici buna ziua, ii sopti ea in romana.

- D-da, doar...ca...el....adica...e...nu...

- Acum nu mai ai curaj si pana sa venim in Coreea nu mai taceai din gura, ah? Scuze, zise ea revenind la limba coreeana. Fotografa voastra de azi e putin timida cred, ranji ea catre baiatul din fata ei.

- Buna, zambi el catre fata care inca il privea cu ochi mari. Eu sunt Luhan, iar tu esti Ana, nu?

- D-da, eu sunt Ana, zise ea incet, recapatandu-si putin vocea. Ma bucur sa te cunosc, continua ea strangandu-i mana baiatului. Cred ca cineva a omis sa imi spuna ca va voi cunoaste pe voi, mormai ea uitandu-se urat la Miyoung.

- Stii ca te iubesc, nu? Asta e pentru cat m-ati chinuit si voi bagandu-mi pe gat melodii kpop! rase prietena ei luand-o de umeri. Lu, ea e una dintre cele 3 scorpii care m-au chinuit! Intelegi?

- Haide, gata, las-o in pace macar acum, e destul de socata. Vino Ana, iti prezint si restul colegilor, zise el zambind si intinzandu-i mana fetei.

      Ii prezenta restul baietilor si dupa ce rasera impreuna cateva minute auzind povestea despre intalnirea lor de la usa, Ana reveni la partea serioasa a personalitatii ei, si le aduse tuturor aminte ca se aflau acolo pentru o sedinta foto. Se bucura ca avea ocazia sa isi pozeze grupul preferat, si ca putea sa isi puna in practica cele cateva idei pe care le avea in minte de ceva timp. Sperase ca intr-o buna zi sa isi poata poza grupul preferat, insa nu s-ar fi asteptat niciodata ca acesta sa fie primul ei task la noul job gasit in Coreea. Era emotionata datorita faptului ca ii cunoscuse, insa ii trecuse teama legata de faptul ca nu stia care avea sa fie misiunea ei in acea zi, sau ca nu avea sa se descurce. Avea incredere in vointa si ambitia ei, care de altfel o ajutasera sa isi construiasca un CV bun, cu care reusise apoi sa gaseasca acest post departe de casa. In timp ce isi pregatea aparatul si obiectivele, se gandi ca totul avea sa fie mai usor pentru ca se simtea inspirata de persoanele din fata ei.

      Ii aduna pe cei 12 si pe Miyoung si le povesti cateva dintre ideile pe care le avea, iar ei fura foarte incantati de ceea ce auzeau. Le placu faptul ca, spre deosebire de alti fotografi cu care mai lucrasera, Ana le cerea parerea si vroia sa lucreze impreuna cu ei pentru ca rezultatul final sa fie unul pe placul tuturor. La sfarsitul sedintei hotara sa le arate toate pozele, pentru a decide impreuna daca erau ok, sa le aleaga pe cele pe care vroiau sa le publice si sa le foloseasca mai departe.

      Baietii ii multumira din nou dupa ce reusira sa puna la punct toate detaliile legate de ceea ce avea sa urmeze. Ea le multumi la randul ei pentru ca ii facusera ziua mai placuta si pentru ca reusisera sa ii faca emotiile sa dispara.


- Fetelor, daca tot am terminat si cu pozele pe ziua de azi, ce ziceti, mergem sa mancam ceva impreuna? In curand va fi ora cinei,le zise Junmyeon.

- Pfff, ce facem Anina? zise Miyoung uitandu-se intrebatoare la prietena ei. Eu am lipsit si aseara, crezi ca se supara fetele?

- Stati asa, interveni si Kris. De ce nu le chemati si pe fete? Oricum daca sunt prietenele voastre e clar ca sunt dragute ca voi, asa ca... Voi ce ziceti baieti? intreba el intorcandu-se spre colegii lui.

- Daaaaa, noi votam pentru! tipara la unison Jongdae si Baekhyun.

- Baieti, nu, nu astazi. Daca noi plecam toate ramane bunica singura acasa, nu e bine. Haideti sa gasim alta solutie, nu stiu, sa ne vedem in alta zi?

Life in KoreaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum