capitolul 22

76 3 4
                                    

Toate cele 3 fete fura fericite sa afle ca Miyoung era insarcinata si ca toate problemele dintre ea si Junmyeon se rezolvasera. Il adorau pe baiat, si se bucurau ca prietena si sora lor isi gasise pe cineva atat de bun imediat cum sosise in Coreea.
Dupa ce plecara inapoi catre casa, Miyoung isi aduse aminte ca vroia sa o sune si pe mama ei, deoarece avea sa ii povesteasca foarte multe lucruri. Baiatul veni cu ideea sa ii propuna sa vina in Coreea sa ii viziteze, deoarece ar fi vrut sa o cunoasca si el.
- E o idee foarte buna iubire, sper sa o conving, nu a mai fost in Coreea de o viata!
- Ii luam biletul de avion si nu va mai avea ce sa spuna, nu? Ce zici?
- Mhh, vezi de ce te iubesc eu? Pentru ca esti perfect! ranji ea sarutandu-l si scotand apoi telefonul pentru a-si suna mama.

- Alo? Draga mea, chiar tu esti? Nu ti-am mai auzit vocea de atata vreme, zise femeia. Ce mai faci??
- Bine mami, imi e tare dor de tine! Niciodata nu a mai trecut atata timp fara sa ne vedem!
- Stiu draga mea, asa e! Nu mai vii pe acasa?
- Mhh, nu prea pot mami, in perioada asta...mhh...zise ea uitandu-se la iubitul ei. Stii,
Dar ne gandeam ca poate vii to sa ne faci o vizita! Te roooooog!
- C-ce? Sa vin eu in Coreea? Mhh, nu stiu iubito, nu am mai fost de atata vreme, si...
- Bine, tu ia-ti concediu ca noi iti luam biletul de avion. Saptamana viitoare, si sa stai doua saptamani e bine?
- Ceeee? Stai asa Mia, nu ma lasi sa ma gandesc?
- Nuuuuu mai mami, hai lasa nu mai comenta. Sunt multe persoane pe care trebuie sa le cunosti. Junmyeon vrea si el sa te vada, si in plus...mmm, mai bine nu iti mai spun nimic, insa avem mai multe vesti bune.
- Nu pot sa cred ca ma faci sa fac asta. Ai noroc ca imi e tare dor de voi amandoua. Si vreau sa il cunosc pe iubitul tau. Bine, vin!
- Ok, perfect. Atunci imediat cum ajung acasa iau biletul si ti-l trimit, da?
- Bine draga mea!
- Yesssss, nu pot sa cred, am convins-o. Si asta fara sa ii spun prea multe despre noi, zambi fata.
- Si eu ma bucur, abia astept sa o cunosc pe mama soacra.

Cei doi isi petrecura restul zilei in liniste in apartamentul lor. Luara biletul de avion pentru mama fetei, si apoi isi statura restul timpului pe canapea, imbratisati, si gandindu-se cum sa isi decoreze si sa modifice apartamentul pentru sosirea celor doi membri noi ai familiei. Reusira sa se hotarasca asupra unor decoratiuni care le placeau mult amandurora, insa decisera sa mai astepte cu decorarea si amenajarea camerei copiilor pana mai aproape de momentul nasterii.
- As merge si in momentul asta la cumparaturi. Sunt atat de entuziasmat ca avem locul nostru pe care ni-l putem aranja cum vrem.
- Si eu sunt bucuroasa iubire, le sunt recunoscatoare alor tai. Nu pot sa cred ca au facut asta! Zau!
- Stiau ca te iubesc enorm, si ca te vreau cu mine tot timpul. Mama stie cat de greu mi-a fost fara tine din cauza greselii mele. Nu vreau sa mai trec prin asta si sa mai stau departe de tine iubire. Promit ca voi fi cuminte, si ca te voi face fericita.
- Shh, gata, hai sa trecem peste, da? Ne iubim, asta e important. Hai sa mergem maine la cumparaturi, mergem pe la tine si pe la mine, si vedem care e acasa si vrea sa mearga cu noi. Ce zici?
- Da, ar fi super sa mergem cu baietii sau cu fetele. Ce mancam in seara asta? Ai pofta de ceva anume? zise el.
- Hmmm da, cred ca incep sa am pofte desi pana acum nu am avut. Doar ca nu stiu unde putem gasi asa ceva, zise ea incurcata.
- Ce anume vrei?
- Pai...ahmm...yachae hotteok? Stiu, nu te uita asa la mine, dar de asta avem pofta acum, se scuza ea.
- Nu, nu, doar ma mir ca iti place asta. O sa va pregatesc eu.
- Stii sa faci asa ceva? zise ea socata.
- Nu am mai facut, dar da, stiu. Pentru tine incerc orice, sper sa nu te dezamagesc.

Cei doi se mutara in bucatarie si incepura sa prepare cele necesare. Miyoung il ajuta sa taie legumele desi el incerca sa se impotriveasca spunand ca era capabil sa se descurce si singur. Rezultatul final fu pe placul amandurora, iar fata ii multumi ca depusese atata efort pentru ea. Spalara vasele impreuna, din nou, contrar insistentelor baiatului, si apoi decisera sa se uite impreuna la un film. Se asezara inapoi pe canapea, si Miyoung se cuibari la pieptul lui, adormind in scurt timp. Facandu-i-se somn si lui, Junmyeon stinse televizorul, si se intinse pe canapeaua comoda, strangand-o in brate pe iubita lui.
     A doua zi de dimineata se ridicara si se organizara sa plece la cumparaturi. Sunara fiecare echipa lui.
- Ok, la mine e doar Lia acasa. A zis ca merge cu noi. Tu ai gasit pe careva?
- Tot o singura persoana, restul sunt disparuti. E doar Jongin, si da, a zis ca e bucuros sa ne insoteasca.
- Ok perfect, hai ca sunt numai buni. Le dam intalnire la Ikea?
- Da, e perfect, daca ajung amandoi acolo.

     Miyoung le dadu mesaj celor doi si ii ruga sa se intalneasca direct la sediul Ikea din sudul Seulului. Jongin se gandi ca nu avea rost sa faca drumul separat deoarece magazinul era foarte departe, si decise sa o sune pe Lia si sa ii propuna sa se intalneasca undeva in oras.
- Alo? raspunse fata in graba fara a se uita la ecranul telefonului, stergandu-se de apa pe maini.
- Buna Lia, sunt Jongin.
- O..aa, adica buna Jongin. Ce s-a intamplat? zise ea mirata, fiind aproape de a scapa telefonul din maini.
- Pai nimic, dar Myeon si Mia vor sa ne intalnim la Ikea si fiind asa departe si in afara orasului ma gandeam sa ne intalnim undeva. Sau daca iti e comod, vin sa te iau de acasa.
- Nu te deranja sa vii pana aici! Zi-mi unde vrei sa ne vedem in oras si voi fi acolo.
- Nu e nici un deranj. Vin sa te iau atunci. Intr-o ora e ok?
- D-da, e...ahm, e ok! Multumesc, pa! mormai ea inchizand telefonul si bombanind-o in gand pe sora ei. La dracu Mia!! Nu pot sa cred ca ai facut asta! Tu vrei sa ma intalnesc cu...shit a zis ca vine peste o ora, ce ma fac?? tipa ea panicata. Ok, shh, calmeaza-te, inspira adanc! Si incearca mai ales sa nu te faci de ras cand il vei vedea. Doamne cu ce ma imbrac? Sa imi prind parul sau sa il las asa? De ce naiba sunt singura acasa?? mormai ea.

     Reusi sa se calmeze putin, isi facu dus si se imbraca lejer, fiind pregatita pentru o zi lunga alaturi de sora si cumnatul ei. Era fericita si inca mirata de faptul ca cei doi erau in sfarsit impreuna. Era gata de cateva minute si isi rodea nervoasa o unghie atunci cand telefonul ii vibra in mana: Jongin era in fata portii. Se incalta in fuga si zbura pe usa, pentru ca nu vroia sa il faca sa astepte. Inlemni cand il vazu in fata masinii, imbracat intr-un outfit alb ce ii punea in valoare tenul masliniu.
- B-buna Jongin, sopti ea sperand ca nu se inrosise. Scuze ca am intarziat.
- Glumesti? Eu am venit un pic mai devreme de fapt. Esti gata? zambi el deschizandu-i portiera.
- Da. Multumesc pentru ca ai venit sa ma iei de acasa. Nu am mai fost pana acum aici la Ikea.
- Cunosti magazinul? zise el mirat.
- Da, bineinteles. In Europa este destul de extins. Sunt curioasa cum este mancarea aici, la noi este foarte cautata.
- Este interesanta sa zicem. Nu tocmai traditionala dar...
- Ah, apropo de traditional, aici sigur imi poti da un sfat, pentru ca stau in Coreea doar de cateva luni.
- Sigur, spune-mi! zambi el.
- Am incercat nu foarte multe, sa zicem, insa inca mai caut restaurantul perfect pentru bulgogi. Ai vreo recomandare?
- Ai fost la Byeokchae Kkalbi?
- Ahmm, nu imi suna cunoscut. Unde e mai exact?
- In apropiere de Mapo Daegyo.
- Nu il stiu. Trebuie sa imi dai adresa, sunt curioasa. E clar ca e bun din moment ce un localnic spune asta.
- M-ai facut sa imi fie dor de el, nu am mai fost de mult, si baietii nu prea vor sa mearga pentru ca nu este asa aproape de casa. Daca ai vrea sa mergi mi-ar face mare placere sa te duc eu acolo candva.
- Pai Jongin, nu, stai linistit, nu trebuie sa...se fastaci ea.
- Insist, mi-ar face placere. Si in plus, cam suntem o familie acum, deci ar fi normal sa iesim uneori, nu?
- D-da poate ca ai dreptate, mormai ea, continuand apoi in gandul ei: 'la naiba daca vreau sa ies cu tine doar pentru ca esti prieten cu viitorul meu cumnat!! Oare ce trebuie sa fac sa ma observi??'
- Hai ca glumeam, de ce te uiti asa la mine? chicoti baiatul. As vrea sa iesi cu mine si gata, nu pentru ca vom fi o familie. Ne-am tot vazut de atatea ori, insa nu am avut ocazia sa fim singuri pana acum.  Hai sa iesim sa ne cunoastem mai bine, ce zici?
- Ahm, eu, da, adica....si mie mi-ar face placere Jongin-ah!

Life in KoreaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum