capitolul 10

137 3 2
                                    

- Acum e bine, zise el zambind si strangand-o mai tare in brate.
- Mhm, ai dreptate, raspunse ea acoperindu-i mainile cu una dintre palmele ei, si ridicand-o pe cealalta pentru a-i mangaia parul moale.
- Mi, in legatura cu azi dimineata...incepu el.
- Da? raspunse fata incet, aproape fara sa respire, nestiind ce dorea Junmyeon sa spuna.
- Nu regret nimic! Din contra, mi-a placut enorm sa te sarut, si....mmm...as repeta experienta la nesfarsit...si nu doar atat, ii sopti el la ureche, sarutandu-i usor gatul. Crezi ca e prematur sa iti spun ca vreau sa fii prietena mea? Doar a mea, a mea, a mea, repeta el rontaindu-i lobul urechii.
- Poate e devreme, dar nu conteaza. Pentru ca imi doresc sa fiu prietena ta, nu ai idee cat de mult, zise ea cedand tentatiei pe care o simtea cand era aproape de el, si intorcandu-se catre el sarutandu-l, inlantuindu-i gatul cu bratele.

      Baiatul o stranse in brate la randul lui, si ii ataca buzele muscandu-le si facand-o sa geama usor. Se lasa usor pe spate si o trase dupa el, pana ce fu complet intins pe iarba iar fata era sprijinita de pieptul lui. Continua sa o sarute cu patima, pana ce amandoi ramasera fara aer. Se despartira si se uitara unul in ochii celuilalt. Miyoung fu uimita sa citeasca dragoste in ochii lui. Baiatul vazu sclipirea din ochii ei si intelese ca si sentimentele ei erau la fel de puternice.
- La naiba Mi, te iubesc!
- Si eu te iubesc Myeon, zise ea simtind ca lacrimile stateau sa ii curga.
- Shhh, nu plange dragostea mea. Totul va fi in regula, o sa vezi. Iti promit ca voi face tot posibilul sa te fac fericita.
- Am incredere in tine iubitule, zambi ea sarutandu-l din nou. Mhh, incepe sa fie cam racoare aici. Vrei sa mergem?
- Hmm....
- De ce ai brusc privirea aia?
- Pentru ca imi veneau in minte doua intrebari, dar nu stiu cat de potrivite sunt, chicoti el.
- Ei, acum zi, nu conteaza, ii zise ea.
- Pai ai intrebat daca mergem...si as fi vrut sa intreb..unde? Apoi ai spus ca iti e racoare si vroiam sa te intreb daca vrei sa te incalzesc.
- Hmm, nu ar fi rau, sa stii! Cam cum ai avea de gand sa faci asta? Mm? il provoca ea.
- Aaa, asa deci, ma provoci! Imi vin in minte cateva metode prin care as putea sa fac asta, si nici una nu include foc...sau haine prea multe.
- Serios? Uuu, suna bine, dar sunt doar vorbe! Mai bine treci la fapte, nu?
- Mmm, cu cea mai mare placere doamna mea! Si acum revin la prima intrebare...mm...vrei sa mergi la mine?
-La tine? Credeam ca stai cu baietii...
- Mare parte din timp, da. Dar in seara asta as merge acasa la ai mei, si asa sunt plecati. Ce zici? spuse el incet, privind-o direct in ochi.
- Suna bine iubire, raspunse fata sustinandu-i privirea si muscandu-si buza de jos.

      Se ridicara de pe iarba, iar Junmyeon o lua de mana si se indreptara amandoi catre masina. Inainte ca el sa ii poata deschide portiera, Miyoung se agata din nou de gatul lui si il saruta cu patima. Simtea ca nu poate rezista impulsului de a-i simti buzele moi peste ale ei. Baiatul gemu si o impinse usor, lipind-o de masina, iar mainile lui coborara care soldurile ei, si urcara apoi incet catre sanii ei pe care ii mangaie incet, facand-o sa isi arcuiasca spatele. Gura lui cobora incet catre gatul ei, muscandu-l usor. Miyoung isi cobora mainile catre talia lui, si isi puse palmele in buzunarele lui de la spate, tragandu-l mai aproape de ea.
- Iubito, opreste-te te rog.
- De ce? zise ea zambind lenes.
- Pentru ca ma tentezi prea mult. Si as vrea sa ajungem acasa totusi.
- Dar ce am facut? Gresesc daca vreau sa iti simt mainile pe corpul meu?
- Nu doar ca, nu rezist, si...as fi vrut sa fie ceva deosebit pentru tine, zise el inrosindu-se usor.
- Pentru mine tu esti deosebit, nu conteaza altceva, zise ea mangaindu-i buzele.
- Mhhh, doamne, atunci nu pot decat sa te multumesc dragostea mea, zambi el cu subinteles, deschizandu-i apoi portiera din spate.

      Fata rase incet, dandu-si seama de intentiile lui. Inima ei batea tare. Junmyeon intra si el si inchise usa masinii. Ii facu semn sa vina langa el, iar Miyoung se urca in poala lui si incepu sa ii descheie camasa, fiind nerabdatoare sa il vada fara ea. Ii saruta umerii si gatul, si cobora apoi incet spre pieptul lui. Degetele lui cautau cu nerabdare nasturii camasii ei. Se inrosi cand reusi in sfarsit sa ii descheie pe toti, si vazu sutienul din dantela pe care il purta fata. O saruta din nou, in timp ce mainile lui alunecau pe spatele ei gol, cautand inchizatoarea sutienului. I-l scoase si il arunca, iar mainile lui se oprira apoi asupra sanilor ei pe care incepu sa ii mangaie si sa ii framante. Buzele lui coborara incet si incepu sa ii alinte si sa ii sarute pe rand, facand-o pe fata sa geama din ce in ce mai tare.
      Vrand sa isi ia revansa pentru tratamentul primit, fata incepu sa ii desfaca incet cureaua pantalonilor, apoi si nasturii si fermoarul. Mana ei se strecura incet inauntrul lor pentru a-l mangaia. Fu uimita sa constate ca era deja excitat. Se uita in ochii lui zambind.
- Mhhh, iubito, e doar vina ta, gemu el, innebunit de atingerea mainii ei. Vreau sa...mhh, sa te ating si eu.
- Nu te impiedic sa o faci dragul meu, zambi ea muscandu-i buza de jos.
- Dumnezeule, ma innebunesti, zise el indreptandu-si atentia catre blugii ei.

     Ii facu semn sa se ridice, ii desfacu nasturele si ii cobora de-a lungul picioarelor ei, impreuna cu bikinii pe care ii purta. Fata simti ca i se face brusc cald, atunci cand observa privirea lui fierbinte alunecand pe trupul ei. Junmyeon ii sopti ca e frumoasa, si observand ca era rosie in obraji, isi puse mainile pe soldurile ei, tragand-o din nou in bratele lui. Miyoung incepu sa geama necontrolat atunci cand simti degetele lui mangaind-o. Era ca si cum i-ar fi cunoscut corpul si ar fi stiut exact ce butoane sa apese ca sa o excite la maximum.
- Junmyeon, te rog, tipa ea cand ii simti degetele inauntrul ei.
- Ce anume ma rogi iubito? ranji el si incepu sa miste mana din ce in ce mai repede.
- Ahhhhh, da, e perfect, gemu ea in timp ce corpul ei se misca urmarind miscarile degetelor lui. Nu te opri te rog.
- Imi pare rau, dar aici nu pot fi de acord cu tine, sopti el oprindu-se brusc. Te vreau iubito, am o idee mai buna.

Se ridica putin pentru a-si indeparta de tot pantalonii si boxerii, si apoi o ghida usor pana se potrivi perfect deasupra lui. Miyoung gemu cand il simti complet inauntrul ei, si ramase cateva clipe nemiscata, rosie in obraji. Il saruta scurt, apoi incepu sa se miste incet. Junmyeon isi puse mainile pe soldurile ei si incepu sa ii ghideze miscarile. Timp de cateva minute alternara ritmul, pana cand amandoi simtira ca incepeau sa cedeze. Degetele lui o stransera si mai tare si incepu sa o miste din ce in ce mai repede.

Life in KoreaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum