capitolul 15

83 3 8
                                    

- Bun, deci astea 3 sunt fiintele alaturi de care am crescut eu, intelegeti? rase Miyoung. Suntem nebune toate, si le ador oricat m-ar tachina. Pe Ana o stiti, ea este fotografa noastra. Pana de curand locuia la New York, insa a hotarat sa o ia de la capat impreuna cu noi, in alt colt al planetei. Ea este Laura, zise ea aratand catre bruneta cu parul scurt si suvite albastre, si este bucatarul nostru oficial. Desi nu e cea mai mare dintre noi, ii place sa ne cocoloseasca pe toate, si sa ne gateasca tot felul de chestii bune. Stie sa ne faca o gramada de chestii din multe bucatarii internationale, si acum invata foarte bine de la bunica si mancarurile coreene. Inainte sa vina aici locuia la Londra, dar si ea a decis sa renunte la viata de acolo pentru Coreea. Pitica ce a fugit in casa insa este sora mea, Lia. La prima vedere este cea mai timida dintre noi, insa va asigur ca este si cea mai nebuna. Inainte sa vina aici locuiam impreuna in Bucuresti. Ea a terminat facultatea de medicina, si este specialista in kinetoterapie.
- Ce prezentare frumoasa ai facut Miyoung, ii raspunse Jongin batand din palme. Sora ta pare un ingeras!
- Pare, da, rase fata. Laura? Vii sa ii saluti pe baieti? rase ea catre bruneta care inca ii privea socata fara a scoate vreun cuvant. Nu musca, sa stii!

Fata inspira adanc, si cobora de pe prispa casei. Se apropie incet de cei 12 baieti care se uitau la ea zambind. Ii saluta si facu o plecaciune in fata lor. Isi ceru apoi scuze pentru reactia ei, spunandu-le ca nu se astepta sa ii cunoasca atat de curand. Le spuse si ca ea si prietenele ei ii admirau foarte mult si ca sa ii aiba in fata ochilor era ca un vis devenit realitate.
Intre timp Miyoung disparuse in casa in cautarea surorii ei. O gasi in camera ei, si dupa ce o convinse sa ii deschida usa, o apuca de mana si o trase afara din casa. Ii repeta de cateva ori faptul ca sa ii cunoasca pe baietii din Exo era unul dintre visele ei. O aduse de mana pana in fata celor 12 baieti.
- Baieti, va rog sa o iertati, dar uneori deste putin timida. Ea este Lia, surioara mea iubita. Este si cea care a avut de fapt ideea ca noi sa ne mutam aici in Coreea, si cea care ne-a dat tututor forta sa avem curaj sa o luam de la capat. Haideti cu totii in casa, vom avea ocazia sa vorbim mai multe si sa ne cunoastem, adauga ea zambind.
Intrara cu totii in casa si se asezara pe jos in jurul mesei traditionale pe care o aveau in camera de zi. Miyoung si Ana asezara masa refuzand orice ajutor din partea baietilor. Se asezara si ele apoi printre ei. Cina decurse foarte bine pentru toti cei prezenti, iar cele Laura si Lia uitara in curand de timiditate, simtindu-se in largul lor alaturi de baieti. Spre finalul cinei facura cu totii schimb de numere de telefon pentru a putea tine legatura. Baietii le tachinara putin pe cele 3 fete deoarece refuzara sa spuna cine erau preferatii lor. Miyoung decise sa rezolve si aceasta problema, si ridica o mana pentru a le atrage tuturor atentia.
- As vrea sa fac un anunt, daca tot suntem cu totii stransi aici, zise ea uitandu-se catre iubitul ei ce o privea curios si clatinand usor din cap. Legat de prietenele mele nebune aici de fata: Lia il adora pe Jongin de multi ani de zile si are camera de acasa plina de poze cu el. Este evident dansatorul ei preferat. Ana noastra il adora pe Luhan pentru ca este vocea ei preferata din kpop si pentru ca este un actor fantastic. Iar preferatul Laurei este Yixing deoarece este un artist complet. Asta pe scurt si ca sa nu mai existe dubii si intrebari, rase ea incet.
- Unnieeeeeee!!! Ce ai facut? tipa Lia uitandu-se urat la sora ei. Nu era cazul sa spui deja tot adevarul!
- Pai de ce ma? Nu ma bazai de ani de zile cu asta? Uite ca acum i-ai cunoscut pe baieti cu adevarat, si cred ca era corect sa stie cine sunt preferatii vostri. Nu-i asa? ranji ea uitandu-se catre ceilalti. Va multumesc mult de tot ca ati acceptat sa veniti aici in seara asta si ca m-ati ajutat practic sa le indeplinesc un vis fetelor mele.
- Ne bucuram si noi ca am putut face asta, si va multumim pentru invitatie, zise Junmyeon zambindu-le celor 4 fete.
- Unnie, dar nu spui si cine e preferatul tau? ranji Lia.
- Cred ca deja toata lumea stie cine e preferatul meu, zise ea rosie in obraji, uitandu-se la iubitul ei. Iepurasul asta mi-a furat inima pur si simplu.

Dupa ce terminara de mancat decisera cu totii sa iasa afara in curte, la aer. Junmyeon o lua pe Miyoung de mana si ii saruta degetele. Fata se intoarse catre el si ii zambi, sarutandu-l apoi pe obraz.
Luhan se apropie incet de Ana si ii spuse:
- Hei, ai auzit ca maine se deschide o expozitie de fotografii facute in Coreea in mediul rural?
- Serios? zise ea mirata. Unde??
- Da. Nu am retinut numele salii, insa e undeva in apropiere de parcul Namsan. Ma gandeam ca ar fi ceva interesant de vazut. Mai ales ca nici unul dintr noi nu cunoaste aceasta parte a Coreei. Ai vrea sa mergi?
- Ahhmm, d-da, sigur ca as vrea! E prima chestie de genul asta pe care o gasesc de cand sunt in Coreea. Chiar ar fi ceva super!
- Perfect atunci! ii zambi el. Vrei sa mergem impreuna maine seara? Din pacate nu stiu la cat termin la agentie insa daca e ok te sun spre dupa amiaza si iti zic cam la ce ora as putea veni sa te iau.
- Wow, da....ahh....mi-ar place sa mergem impreuna, zise fata balbaindu-se.
- Perfect atunci, replica Luhan zambind. Sper sa nu terminam tocmai tarziu, imi pare rau ca nu iti pot spune o ora exacta de pe acum.
- E ok Lu, nu iti face griji. Ahhh ooopps, scuze, nu te-am intrebat daca iti pot zice asa, zise ea incet, inrosindu-se.
- Imi poti spune cum vrei! rase baiatul zambindu-i.

     Cei 12 baieti se retrasera la putin timp dupa. Se facuse tarziu, si a doua zi urmau sa inceapa repetitiile devreme. Miyoung decise sa nu ii urmeze, si sa ramana acasa cu fetele. Statura de vorba pana noaptea tarziu, prietenele ei fiind foarte fericite ca isi cunoscusera preferatii.
     A doua zi cand ajunse la sediul SM, fata de la receptie o anunta ca era asteptata in biroul domnului Lee. Miyoung se indrepta catre biroul lui aflat la ultimul etaj.

- Buna dimineata sunbaenim, il saluta ea zambind. Ce s-a intamplat de ne-ati chemat asa devreme?
- Nimic grav draga mea, ii zambi el inapoi. Doar te-am chemat pentru ca astazi vom face un anunt in presa, si trebuia sa fii prima care afla, desigur.
- Despre ce este vorba sunbaenim?
- Vom face un anunt despre relatia lui Junmyeon cu Jieun, ma gandeam ca este timpul sa se afle despre asta.
- Relatie? Junmyeon? despre ce vorbiti aici? zise ea nedumerita si socata.
- Da, este perfect pentru publicitate, nu crezi?
- Dar, ei doi chiar....sunt impreuna sau e doar o strategie? zise fata incet.
- Cu siguranta sunt impreuna, din cate am auzit. L-am intrebat pe Junmyeon daca are ceva de zis, si nu a comentat. In plus, daca nu are o relatie oficiala, putem declara asta.
- Serios?? Junmyeon a zis ca nu are nici o relatie?? aproape tipa fata socata.
- Da, uite-l aici, zise el ridicandu-se si deschizand usa biroului. Junmyeon, tocmai discutam cu Miyoung strategia pe care trebuie sa o urmam. Nu ai nici o relatie de declarat, nu?
- Nu domnule, nu am nici o relatie, zise el incet.
- Domnule Lee, putem discuta intre 4 ochi va rog? zise fata cu glas dur, fara a se uita la baiatul de langa ea, care iesi din camera incet.
- Sigur Miyoung, zambi el. Ce vrei sa imi spui si nu trebuie sa auda Junmyeon?
- Imi dau demisia, zise ea cu voce stinsa.
- Poftim??? replica el socat.
- Nu vreau sa mai lucrez aici in minciuna, rase ea amar.
- Stai putin, Miyoung! Stii ceva despre Junmyeon si eu nu stiu?
- Chiar nu conteaza ce stiu si ce nu, zambi ea amar. Nu vreau sa mai lucrez aici nici o secunda. Va rog sa imi respectati decizia. Nu vreau sa mai vad aceasta agentie de maine. De fapt de acum, zise ea ridicandu-se de pe scaun. Va multumesc pentru sansa pe care mi-ati dat-o, insa lumea asta nu este pentru mine.
- Miyoung, totusi, gandeste-te bine. Baietii te adora!
- Nu are nici o legatura ce simt eu sau ei, zise ea trista.

Life in KoreaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum