"Sen Chucky'm ol ben Tiffany'n olurum."

1.4K 114 79
                                    

Bu bölümün ardından yorumlar fazla olana kadar bir iki hafta beklemeyi planlıyordum çünkü son üç bölüme gelen yorumlar 17, 24 vb vb geliyordu.

Bu hikaye için diğerine ara verdim. 

Bu bölüme gelen yorum sayısı devam mı yoksa iki hafta ara mı onu belirleyecek.

Iyi okumalar

Bir süre sonra Umut geldi. Kendi çekimlerini tamamlamış olmalıydı. Artık Umut'u ilk gördüğümun aksine çekici bulmuyordum. Ona karşı düşüncelerim değişmişti. Zaten saçları Zürafalarin saçını andırıyordu.

Akşama kadar zaman geçmek bilmedi. Sonunda otele geri döndük. 

Odaya geçer geçmez buna bir çözüm gerektiği fikrindeydim ve bunu İzel'e danışacaktım.

''Ne olacak şimdi?''

''Ne ne olacak?'' dedi gayet sakin bir şekilde.

Ni ni ılıcık bin sını gistiricim şimdi.

Ben Izel'e söylemedim ki. Kız haklı tabi söylemeyen benim. Yok canım, yine de ben haklıyım.

Ama herkese ayrı ayrı anlat dilimde tüy bitti yemin ediyorum. Megafon verin tek seferde halledelim.

''Ekin geldi''

Aniden söylemiş olacağım ki işini gücünü bırakıp yanıma koştu.  Hayır işi falan yoktu lafın gelişi öyle dedim kendisi tam bir işsiz. 

Adeta bir ben kısaca.

''Ne demek Ekin geldi? Gördün mü? Burada mıydı?''

Mahallenin dedikoducu teyzelerinden kalır yanı olmadığı anladığım zaman yanıma oturmuştu bile.

''Sakin ol, mesaj attı ve yanına gittim. Bir daha karşıma çıkma diyerek döndüm işte''

İzel bana lafın gelişi hafifçe vurdu. Tam anlamı ile geçirdi aslında.  Omzumda belediye çukuru açıldı sanki. 

''Aptalsın''

Süzme beyinli Izel nasıl aptal olan ben olabiliyorum?

''Ne alaka ya? O Hazal ile birlikteyken beni kandırdı ve kolyemi suya attı. Şimdi de gelmiş pişkin pişkin özür diliyor? Burada babasının uşağı vardı ya zaten gel deyince gelecek, git deyince gidecek. Yok öyle bir dünya''

İzel gülmeye başladı. Bu kız değişik diyorum ya beni dinleyen yok.

''Favori çiftim olacaksınız Armağan.''

Ona yüzümü buruşturarak baktım. Yavşak kral ve masum prenses mi?

Ne masumu ne prensesi Armağan, o rolü Ekin'e verip değerini sen alsan yeridir.

Ayıptır söylemesi kendimi iyi göstermeyi çok severim. Anladığınızı var sayıyorum.

''Benim favori çiftim Chucky ve Tiffany.''

Chucky ve Tiffany birbirlerinin kafasını da kesse, kollarını kopartsa, gözlerini oysa yine de birbirlerini hakediyorlardı. İki katil bebek. Biz ise asla o uyumu yakalayamadık. Ortak noktamız da yoktu.

Ama Ekin'i çok güzel kesip biçebilirdim o konu rahat.

Bir aralar dayımın biri hapse girmeden önce kasaptı. Staj yapmıştım yanında küçükken.

Kapı tıklanınca geriye sıçradım.  Chucky mi geldi ne oluyor allahım sen koru .

''Gir''

Merak Kediyi ÖldürürHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin