''Senin burada ne işin var?''
Yatağın üzerinden kaptığım yastığı kapı koordinatlarına doğru fırlattım. Umut ahlaksızı odama girmiş gizlice beni dinliyordu.
En azından odada götünün tepesinde şort giyip de ne de olsa kimse görmez diyen bir tip değildim de pantolon ile oturuyordum.
''O kişi nereden senin kuzenin oluyor?" Bana yastığı geri fırlatırken kafamdan bir darbe aldım.
''Amcam ve yengemin oğlu olduğundan kuzenim oluyor. Daha detaylı da anlatırım istersen de neden bu kadar şaşırdın?''
Kafamı aldığı darbe yüzünden kötü hissederken geri yollamaya çalıştım. Hadi Armağan Internetteki dart oyunları gibi işte at şu yastığı.
Yastığı havada kaptı. ''Ama o benim eski bir arkadaşım.'' Yastığı geri fırlatacaktı ki hızla ayağa kalktım.
''Ne?''
''Eski bir arkadaşım dedim duymuyor musun?''
''O kadarını duyduk. Senin nereden eski bir arkadaşın oluyor? Sen İzmir'de yaşıyorsun o Aydın'da.''
''Eskiden burada yaşıyordu ama.''
Evet eskiden İzmir'de yaşadıkları doğruydu ama tesadüf dediğin filmlerde olur.
Aklıma atacağım yeni tivit geldiğinde hemen aklıma not ettim. 'Hayatım film olurkene'
''Yani o eve seni görmeye geldi ve seni göremeyince delirdi mi? Nesin sen eşcinsel?''
Fena koydum, Armağan 1 ve ilk defa bilinmeyen kişi dışında biri olan Umut 0.
''Saçmalama Hediye, o çocukla kavgalıyız muhtemelen intikam falan alamayınca sinir krizine girdi.''
Kanka olmalarını da bekleyemezdim zaten. O çocuğun nasıl birisi olduğu hatırlamak bile yetiyordu.
''Olayınız ne?''
Tabi ki de kız meselesidir başka ne olacak, sen benim bacima yamuk yaptın olayı olamaz ya bu devirde.
''Fazla merak iyi değildir.'' Söylemeyeğini anlamam için yeterli olan bu cümle karşısında başka bir soruya geçtim.
''Odamda ne işin var?'' Kapıyı dinlemeye çalıştığını itiraf edecek misin bakalım Umut bey.
''Çünkü odaları karıştırdım.'' Işte bu olmadı.
''Hayatımda duyduğum en klişe yalan.''
''Aynı zamanda en doğru olanı''
''Bir anlaşma yapalım. Sen o çocuğun kuzenim olduğunu sakla, ben de o çoçuk ile senin tanışıyor olduğunu saklayabileyim. Sonuçta o eve senin yüzünden geldi.''
Benim burada olduğumu biliyor olması kulağa mantıklı gelmiyordu. Üstelik ne zamandır konuşmuyorduk da. Kuzen olduğumuzu unutsa yeridir, o derece.
''Anlaştık o halde.''
"Şimdi git buradan. " kollarımı bağlayarak odanın bana ait olmasının keyfini çıkardım.
"Anlamadım. "
"Git işte, burayı terket, defol, hoşt artık hangisi sana hitap ediyorsa."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merak Kediyi Öldürür
Humor''Her şeyin başı merak'' derler, Eminim duymayanımız yoktur. Armağan'ın hayatı merak ile başlayan bir bağımlılık hikayesi değildi. Armağan'ın hayatı ''Eğer bu bir film olsaydı...'' cümlelerinden ibaretti. Ama bunun bir film olacağını nereden bilebi...