Multi: Umut
Sabah her zamankinden garip hissediyordum. Yeni bir dünyadaymışım gibi. Aman Armağan uykunu alamadığın içindir.
İzel benim ile aynı sorunları yaşamıyordu belli ki. Demek ki iyi uyumuştu. "Iyi mi uyudun yine?"
Hayat benim dışımdakilere güzel. "Kes sesini Armağan uyku sende kafa mı yapıyor? "
Uyku kimde kafa yapmaz ki?
Sanırım Izel ' de. Her zamanki gibi neşeli haline bürünmüştü. İtiraf kağıtlarını ve diğer kağıtları yakmıştık.
Içim hiç rahat değildi zaten o kağıtları atarken de neymiş kimse okuduğumuzu bilmeyecekmiş.
Telefonumdan gelen ses ile o tarafa ışık hızı ile uçtum. Oyun bildirimleri yine dolmuş taşıyordu.
Hepsini silerek Banji bananasa girdim. Resmen Maymunum yaşlanmıştı. Bir sonraki levelde ölürse yakarım ortalığı yemin ediyorum.
Bundan bir kaç dakika sonra bedenim evde aklım banji ormanındaydı.
Evin oraya geldiğimizde indik. Aklımda yapılacaklar listesinin 6. Maddesini dikkate alarak İzel'i dürttüm. ''Rüya'yı gözlemle''
Şimdi siz diyorsunuz ne listesi bu, neden böyle bir şey 6. Sırada. Anlatırım ama anlayamazsınız..
1) Banji banana oyununda 50.000 muz toplama görevini yap.
2)Kitten simulation'da 6000 puandan fazlasını topla.
3) Hungry Shark'ta dev köpekbalığını al.
4) Rolünü güzel oynamak için Izel'den ders al.
5) 2 kilo ver.
6) Izel'e Rüya'yı gözlemleyeceğinizi hatırlat.
Şeklinde ilerliyor.
Izel kafasıyla onay verdi. ''Sende Berkan'ı gözetle.''
''Sen Erica'ya da bak.'' diyerek bir daha dürttüm.
Izel yine anladım anlamında kafasını salladı. ''Tamam ama sende Emir'e bak bir şeyler çalıyor mu?''
Ajan Armağan iş başında. Hemen gözlerimle etrafı süzdüm. Bip bip hedef belirlendi.
Beste, Hande ve Bera ile birkaç oyuncu daha evde değillerdi. Çekimin diğer kısmı için gitmişlerdi ve bu bizim işimizi kolaylaştıracaktı.
Güneş gözlüklerimi gözüme geçirerek ajan psikolojisine girdim. Matrix gibi olsun çıkar şunu allahın cezası diyen iç sesim fasulyeden.
İzel'e döndüm. ''Erica ile Berkan mı? Yoksa Rüya ile Berkan mı?''
''Tabi ki Rüya ile Berkan'dan yanayım. Rüya yakın arkadaşım kız sadece üç gündür burada ama her şeyi mahvedebiliyor. "
O bacaklar ve göt bende olsa bende mahvederim çekinmeden.
Yaratan allah yaratıyor naparsın.
''Daima Rükan!'' diyerel elimi havaya kaldırdım. Izel yüzünü buruşturdu. ''Rükan 'da ne komik bir isim oldu.''
"Bir kere de havamı bozma Izel" Hayır yani Rükan da ne var? Rükan demeyek de ne diyek Mahmut mu diyek?
Saat ilerlediği zaman hâlâ gözlem yapıyordum. Dikkat edince Rüya'nın sürekli Berkan'a baktığını farkettim.
Berkan ise Erica'ya bakıyordu. Vay canına tam cinayetli aşk filmi konusu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merak Kediyi Öldürür
Humor''Her şeyin başı merak'' derler, Eminim duymayanımız yoktur. Armağan'ın hayatı merak ile başlayan bir bağımlılık hikayesi değildi. Armağan'ın hayatı ''Eğer bu bir film olsaydı...'' cümlelerinden ibaretti. Ama bunun bir film olacağını nereden bilebi...