Boş boş Ekin'e baktım.
Arda beye baktım.
Ekin bana baktı.
Arda bey bana baktı.
Öküz trene baktı.
Tren öküze bakamadı.
Zorla gülümseyerek elini sıktım. Arda beye de oldukça yapmacık hatta belki de olabilecek en yapmacık gülümsememi attım.
Bazen sadece tren olup öküzün sana baktığını bile bile bakamamak istersin.
Arda bey ''Ben şu çekimlerin başına döneyim siz de daha iyi tanışın'' diyerek gitti.
Diyemedim ki ben bu beyi tanıyorum, diyemedim ki hayallerimdeki bey bu değil.
"Oo tabi tanışırız siz rahat olun, bıçakla falan saldırmam merak etmeyin. "
Arda bey önce baktı sonra gülümsedi. "Pekâlâ"
Aynı filmlerdeki gibi Arda bey bir adım gider gitmez ya beni duyarsa, aramızda az mesafe var, biraz beklemeliyim düşüncelerini aşarak Ekin'e döndüm.
''Bunu bilerek mi yaptın?'' kaşlarımı çatarak kollarımı bağladım. Ellerini iki yana açtı.
''Neyi bilerek mi yaptım?'' Sinirle gözlerimi devirdim.
"Bunu işte" diyerek çevremi işaret ettim. O sadece "Bu kavramına göre değişir." demekle yetindi.
"Beni saf mı sandın? " kafasını iki yana hafifçe salladı.
"Neden böyle bir soru sordun? "
"Çünkü beni saf sandın. "
"Daha cevap vermedim. "
"Ben cevabımı aldım. "
Bağlı olan kollarımı çözdüm. "Ve sen hâlâ ilk sorumu yanıtlamadın. "
"Ilk sorunun ne olduğunu nereden bileyim afedersin? Bir bilgi yarışmasına bile bu kadar çok soru sorulmadı! "
Elimi he he gibisinden sallıyordum ki elime vurdu.
"Ekin! Elime vurdun"
Cevap vermesine fırsat kalmadan İzel ''Armağan ne uzun sürdü gelmen!'' diye bağırarak bana doğru koştu.
Elimi salladım. Ekin'i görünce önce biraz şaşıran sonra da mutlu ifadesiyle ona sarıldı.
''Nasılsın Ekin''
Nisilsin Ikin.
Bazen daha önceden de tanışıyor olduklarını unutuyorum. Anlaşılan İzel'de Ekin'in bana yaptıklarını unutuyor.
''İyiyim İzel, uzun bir aradan sonra ilk defa aynı filmde yer alacağız''
Oyoyom ozol ozon bor orodon sonro olk dofo oyno folmdo yor olocoğoz.
Ve o harfi bu cümlenin ardından alfabeden istifa etti.
İzel'de ''Evet ya birlikte filmlerde oynamayı özlemişim, keşke Çağan da olsa'' diyerek güldü.
Hey, bende buradayım! Bir saniye ya İzel nereden biliyor Ekin'in kadroya dahil olduğunu? Yine her şeyi en son öğrenen ben mi oluyorum?
Izel bana nasıl söylemez? Vay köpek aklı sıra aramızı yapacak.
"Çağan şuan başka bir şehirde tatilde onu uzun süre görebileceğimizi sanmıyorum"
İzel "Ben senin gelmen bir haftayı bulur sanıyordum hemen gelmişsin" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merak Kediyi Öldürür
Humor''Her şeyin başı merak'' derler, Eminim duymayanımız yoktur. Armağan'ın hayatı merak ile başlayan bir bağımlılık hikayesi değildi. Armağan'ın hayatı ''Eğer bu bir film olsaydı...'' cümlelerinden ibaretti. Ama bunun bir film olacağını nereden bilebi...