לורן
״איזה טעם בא לך?״ ירין שאל אותי, ״אייס קפה״ אמרתי, ״תביא לי 3 כדורים אייס קפה ו3 כדורים שוקולד״ ירין אמר למוכר, לא הבנתי איך נתתי לעצמי לבוא איתו, זאת עדיין יכולה להיות מתיחה מאוד מוצלחת שלהם, ״תפסיקי לחשוב כבר״ הוא אמר כשהוא מגיש לי את הגלידה, ״כמה זה עלה?״ שאלתי, ״אוי נו את מעליבה אותי״ הוא אמר, ״ירין אני לא יודעת לאיזה כיוון אתה מנסה להגיע אב-״ התחלתי להגיד אך ירין קטע אותי, ״אל תדאגי, סך הכל דואג לך טיפה, היית נראית לא משהו, אנחנו יכולים להיות אחלה ידידים שתדעי״ הוא אמר וחייך אליי, ״אולי״ מילמלתי.
״היה סבבה אחרי הכל לא?״ ירין שאל כשהגענו לבית שלי, ״כן היה בסדר״ אמרתי וחייכתי, ״ואוו! חייב לתעד את זה״ הוא אמר והוציא את האייפון שלו, ״מה?״ שאלתי, ״החיוך שלך״ הוא אמר, ״בואי נעשה תמונה״ הוא הוסיף והפעיל את המצלמה, חייכתי קצת למצלמה והוא צילם, ״פצצה״ הוא אמר, ״אל תעלה או משהו״ אמרתי, ״אין בעיה, מתביישת בי״ הוא אמר, ״לא רוצה שאתה תתחיל להתבייש בי״ אמרתי, ״בך? לא נראה לי״ הוא אמר וגרם לי לחייך.
אליה: מה יש לך את לא באה יותר?
ראיתי שבזמן שהייתי עם ירין אליה שלחה לי את ההודעה הזאת, מה אני אגיד לה? אה שמעי אני ואחיך דיברנו , פגעתי בו ועכשיו אחרי שסיפרתי לו הוא מצא לו מישהי אחרת.
אני: מצטערת, אני אבוא בשבת.
אליה: יש! התגעגענו אלייך כולנו, גם חברה של מתן תבוא.
שיט איך אני יוצאת מזה? זה הולך להיות הרבה יותר קשה מרק לראות אותו אלא לראות אותו עם חברה שלו.מתן
״תגידי דיברת עם לורן? היא לא באה כבר שבוע״ שמעתי את אמילי אומרת לאליה, ״כן דיברתי איתה, היא אמרה שהיא תבוא בשבת״ אליה ענתה לה, ״שמעי חשבתי על זה! והיא ומאור יתאימו בול!״ אמילי אמרה. תירגע מתן, היא לא שלך ואתה עם שחר עכשיו, היא יכולה לצאת עם מי שהיא רק רוצה.
לורן
״ביי אבא״ אמרתי לאבא אחרי שהוא שם אותי בבית של אוסנת, ״תהני יפה שלי״ הוא אמר וחייכתי אליו, בטח שאני אהנה.
״היי״ אמרתי ליניב כשראיתי אותו יושב על המדרגות, ״מה המצב?״ הוא שאל כשהתיישבתי לידו, ״הכל טוב, איפה כולם?״ שאלתי, ״מתלהבים על חברה של מתן״ הוא אמר וגיחך, ״אה הבנתי, ולמה אתה לא מתלהב עלייה?״ שאלתי, ״אני ומתן לא מדברים כבר שנתיים כמעט״ הוא אמר, ״מה? למה?״ שאלתי, ״רבנו על בחורה, מאז לא מדברים״ הוא אמר, ״בגלל בחורה, תגיד מה אתם רציניים? זה הדבר שאתם הכי לא צריכים לריב עליו״ אמרתי, ״גדלתם ביחד לא?״ שאלתי, ״כן״ הוא אמר, ״אז הוא כמו אח שלך לא?״ שאלתי, ״כן״ הוא אמר שוב, ״אז איך נתתם למישהי לסובב לשניכם את הראש?״ שאלתי, ״וואלה לא יודע״ הוא ענה, ״דבר איתו על זה״ אמרתי, ״את חכמה את״ הוא אמר וחיבק אותי, ״יאלה בוא נלך להתלהב על חברה של מתן״ אמרתי וחייכתי חיוך מזויף.
״היי! לורן! סוףסוף באת״ אמילי קפצה עליי, ״שלום גם לך אמילי״ אמרתי כשאני נחנקת ממנה, ״אנחנו צריכים אותה בחיים״ אוסנת אמרה וכולם צחקו, אחרי שחיבקתי את יתר הילדים ואת אוסנת כמובן, לקחתי לעצמי רגע להסתכל על חברה של מתן, היא ממש יפה והם ממש מתאימים, אולי ככה זה היה אמור להיגמר? ואנחנו גם בכלל לא דומות אז כנראה שגם לא הייתי הטעם של מתן בכל מקרה, ״היי, אני לורן! אני מתנדבת כאן, את החברה המפורסמת של מתן?״ שאלתי אותה והושטתי לה את ידי, ״היי, כן זאת אני, קוראים לי שחר״ היא אמרה ולחצה את ידי, דווקא חמודה, מתן הסתכל עליי בפרצוף שלא כלכך מובן, הרי זאת הפעם הראשונה שאנחנו נפגשים כשאנחנו יודעים זה על זאת.
-שבת שלום❤️❤️
YOU ARE READING
At risk students
Romanceלורן יהב, בת 17 ילדה להורים גרושים, לורן אוהבת לתרום ולתת מעצמה, מגיעה להתנדב בפנימייה לנוער בסיכון, אולי שם היא תמצא קצת חברה? מה שהיא לא מצאה בבית ספר.