מתן
״אני שנייה חוזרת״ לורן מילמלה כשהתקשרו אלייה, ״אני הולך לשירותים״ אמרתי וקמתי גם כן, ״אה ירין?״ שמעתי אותה אומרת, ״אני לא יכולה היום, אבל אפשר מחר״ היא אמרה, ״סבבה דבר איתי״ היא אמרה לאחר דקה של דיבורים מהצד השני של הפלאפון, ״מי זה היה?״ שאלתי לפתע, ״אמאלה מתן, הפחדת אותי״ היא מילמלה, ״מי זה היה?״ שאלתי שוב, ״ידיד שלי״ היא אמרה, ״לא רוצה להישמע רע, אבל חשבת שאמרת שאין לך חברים״ אמרתי, ״כן הוא די חדש״ היא אמרה וגירדה בעורפה, ״אני מבין, יוצאים לדייט?״ שאלתי, מה כלכך אכפת לי? ״מה זה משנה?״ היא שאלה, ״מה הבעיה לענות, דייט או לא?״ שאלתי, ״גם אם כן? מה אכפת לך?״ היא שאלה לא מבינה, ״סתם מתעניין״ אמרתי, ״אוקיי, זה לא דייט״ היא אמרה ונשפתי בהקלה, היא כיווצה את גבותייה בבילבול, ״בכל מקרה, אני צריכה ללכת, אני אלך להגיד ביי לאליה ואמילי, שיהיה לך בהצלחה עם שחר, היא ממש חמודה ומתאימה לך״ היא אמרה והתקדמה לסלון, גם את ממש חמודה ומתאימה לי, למה אני כלכך מפגר?
לורן
״אני זזה״ אמרתי לבנות שישבו בסלון, ״מה? כבר?״ אמילי ואליה שאלו ביחד, ״כן, אם בא לכן תבקשו אישור מאוסי לבוא אליי מחר״ אמרתי, ״סבבה, אז נדבר איתך מחר״ אליה אמרה וחיבקה אותי ומיד אחרייה אמילי חיבקה אותה בחוזקה כנאה לאמילי, ״ביי שחר, שמחתי להכיר אותך״ אמרתי בחיוך מזויף, ״גם אני שמחתי להכיר אותך״ היא אמרה וחייכה אליי, יצאתי מהדלת ומתן ישב על המדרגות מעשן סיגריה, ״ביי״ אמרתי לו, ״חכי שנייה לורן״ הוא אמר, ״מה?״ שאלתי, ״בואי נדבר רגע על מה שהיינו מדברים אז באתר״ הוא אמר והתחלתי להילחץ, זה יהיה מוזר לדבר איתו על זה פנים אל פנים, ״אז תוכל ללוות אותי לבית? כי אני לא רוצה שאמילי או אליה יראו אותנו, או יותר גרוע שחר״ אמרתי והוא הנהן, ״אני נכנס להגיד להן שאני הולך לחבר ואני בא״ הוא אמר וכיבה את הסיגריה לפני שהגיעה לסופה.
״אפשר לזוז״ הוא אמר והנהנתי מתחילה ללכת לכיוון הבית שלי, ״אז? למה בעצם אין לך חברים?״ הוא שאל, ״אני בעצמי לא יודעת, כאילו אחותי החורגת זאת אומרת לא כלכך אחותי אבל אמא שלי ואבא שלה נשואים, אז היא זאת שהתחילה את זה בעצם, אני אפילו לא יודעת למה אבל כל הבית ספר זרם איתה ומאז אף אחד לא מעז לדבר איתי, חוץ מירין״ אמרתי, ״וירין הזה? את רוצה אותו או משהו?״ הוא שאל ולא הבנתי מה יש לו, קודם הוא שאל אותי אם אני וירין יוצאים לדייט עכשיו הוא שואל אותע אם אני רוצה את ירין, ״לא, הוא רק ידיד שלי״ אמרתי, ״אני אגיד לך את האמת, יהיה מוזר לראות אותך עם מישהו אחר, מאז שהתחלנו לדבר אני דיי רציתי אותך לעצמי״ הוא אמר ולחיי החלו להיצבע באדום, ״טוב, אבל עכשיו אתה עם שחר אז אני מניחה שזה יהיה פחות מוזר״ אמרתי, ״אני חושב שהם טיפשים״ הוא אמר, ״מי?״ שאלתי לא מבינה, ״אלה שלא מדברים איתך״ הוא אמר, ״למה אתה חושב ככה?״ שאלתי, ״כי אני רואה איך את נראית, איך את מתנהגת ואיך את מדברת, אני יודע שאת יכולה להיות החברה הכי טובה שיש, אני רואה את זה עם אמילי ואליה, הן כל הזמן מדברות עלייך ועל כמה שאת חמודה ומושלמת״ הוא אמר וראיתי בעיניו כמה הוא התכוון לזה, הרגשתי שאני חייבת לעצור את השיחה הזאת לפני שאני אצא מפה יותר שבורה ממה שאני, ״תודה, עכשיו אני חושבת שכדאי שתלך לשחר, שלא תחכה יותר מידי״ אמרתי, ״אבל עוד לא הגענו לבית שלך״ הוא אמר, ״לא נורא אני אמשיך לבד״ אמרתי בחיוך, ״תשלחי לי הודעה שתהיי בבית?״ הוא שאל, ״בסדר, ביי מתן״ אמרתי והתקדמתי לכיוון הבית.
YOU ARE READING
At risk students
Romanceלורן יהב, בת 17 ילדה להורים גרושים, לורן אוהבת לתרום ולתת מעצמה, מגיעה להתנדב בפנימייה לנוער בסיכון, אולי שם היא תמצא קצת חברה? מה שהיא לא מצאה בבית ספר.