פרק 11

3.3K 217 27
                                    

לורן

״נו די!״ מילמלתי כשירין לא הפסיק לזרוק עליי פופקורן בזמן הסרט, ״זה דורש״ הוא אמר וצחק, ״ירין נו, יוציאו אותנו מכאן״ מילמלתי בשקט, ״בסדר בסדר״ הוא מילמל ומיד לאחר מכן ציחקק.

״אני צריכה ללכת, היה כיף״ אמרתי, ״לאן את הולכת?״ הוא שאל, ״למקום שאני מתנדבת בו, הנוער בסיכון״ אמרתי, ״אולי אני אבוא איתך, תכירי את החברות שלך, אליה ואמילי נכון?״ הוא שאל והנהנתי, ״אני אשאל את אוסי אם אני יכולה להביא אותך״ אמרתי וחייגתי לאוסנת, ״לורן! נו איפה את? אנחנו מחכים לך״ היא אמרה איך שהיא ענתה וצחקתי, ״אני בדרך אוסי, רציתי לשאול אם אני יכולה להביא את ידיד שלי״ אמרתי, ״ברור!״ היא אמרה, ״טוב אז אנחנו בדרך״ אמרתי, ״ביי מתוקה״ היא אמרה וניתקה.

מתן

״עם מי דיברת?״ שאלתי, ״לורן, חמודה התקשרה לשאול אם היא יכולה לבוא עם ידיד שלה, אני כלכך שמחה שהיא הכירה ילדים עכשיו״ היא אמרה ואני כבר איבדתי אותה בידיד שלה, לא יודע למה אפילו זה עיצבן אותי, ״התיק שלך מוכן?״ היא שאלה והנהנתי, ״טוב עוד מעט תעלה לישון, אתה צריך לקום ב5״ היא אמרה והנהנתי, בגלל שאני נמצא בבית אומנה לנוער בסיכון אז השירות שלי הוא עדיין קרבי רק שהסופ״ש שלי ארוך במקום לחזור בראשון בבוקר כמו כולם אני חוזר בשני, ״לורן!״ שמעתי את אמילי צועקת, התקדמתי לכניסה וראיתי אותה שם ומאחוריה עמד ילד בגילה, אני מניח שזה ירין, היא כלכך יפה.

לורן

״היי״ אמרתי למתן כשהוא עמד לי בדרך, ״אני צריך לדבר איתך״ הוא אמר והרמתי גבה, ״על?״ שאלתי, ״ירין הזה לא מוצא חן בעיניי״ הוא אמר, ״אז מזל שלא שאלתי אותך מה מוצא חן בעינייך ומה לא״ אמרתי, ״אני רציני לורן, הוא לא בשבילך״ הוא אמר, ״מה אתה יודע על מה בשבילי ומה לא?״ שאלתי, ״אני רק אומר, אל תצאי איתו או משהו״ הוא אמר ועכשיו אני ממש כועסת, ״אתה לא מבין מה אתה עושה? אתה לא יכול לרקוד על שתי חתונות, אתה לא יכול להיות עם שחר ולבקש ממני לא לצאת עם בנים!״ אמרתי בעצבים והתקדמתי לסלון ששם ישבו, ירין, אמילי ואליה, שמעתי את צעדיו אחריי וגילגלתי את עיניי, הסתובבתי לאחור והתקדמתי למטבח ושוב הוא אחריי, ״מתן, אני רצינית בבקשה תפסיק את זה, אוקיי? עד שיש לי את זה ירין שהוא מגן עליי בבית ספר ובאמת כיף לי איתו אל תהרוס לי את זה״ אמרתי, ״את אוהבת אותו?״ הוא שאל, ״בתור ידיד״ אמרתי, ״הוא ידיד יותר טוב ממה שהייתי?״ הוא שאל וכיווצתי את גבותיי בחוסר הבנה מוחלטת, ״מה זה הסצנות קנאה האלה פתאום מתן?״ שאלתי בכעס, ״רק שאלתי״ הוא אמר, ״לא אתה לא רק שאלת, אתה מוכן להפסיק את זה? אני לא שאלתי אותך אם ירין בשבילי או לא, אתה בכלל לא מכיר אותו כדי להגיד שהוא לא מוצא חן בעינייך, אני לא אמרתי לך כלום על שחר, כי דווקא נחמדה ומאוד מצאה חן בעיניי, אתם ממש מתאימים, אני לעומתך מפרגנת ושמחה בשבילך, אני לעומתך זוכרת את השיחות שלנו!״ אמרתי בכעס ויצאתי מהמטבח והפעם הוא לא בעקבותיי.

-
תהנו!
מקווה שנהנתן ביום הראשונה של השנה!
לאיזו כיתה עליתן?

At risk studentsWhere stories live. Discover now