לורן
״מה עכשיו לא תבואי אלינו יותר?״ אמילי שאלה כשליוותי אותן קצת מחוץ לשכונה, ״אני אבוא, באמצע השבוע״ אמרתי, ״אין לך מה לנסות להתרחק ממתן, אם הוא עם שחר הוא לא יעשה כלום״ אליה אמרה, ״אני יודעת, אבל אני מפחדת שאני אתחיל להרגיש יותר ממה שאני מרגישה עכשיו״ מילמלתי, הבנתי שהן חברות שלי ואני צריכה לפתוח בפניהן הכל, ״יותר? זאת אומרת שכבר יש משהו?״ אליה שאלה, ״כן אבל אל תדאגי, בידיוק בגלל זה אני לא רוצה להתקרב יותר מידי כשהוא שם״ אמרתי מיד, ״עכשיו לא תהיי אצלנו בשבתות בכלל?״ אליה שאלה, ״עד שיעבור לי״ מילמלתי בחצי חיוך, זה באמת מבאס הסידור הזה, אבל אני לא רוצה לראות אותו עם שחר יותר, זה הורג אותי.
״היי אמא״ אמרתי כשנכנסתי לבית קפה שקבענו בו, ״היי יפה שלי, איך התגעגעתי״ היא אמרה וחיבקה אותי, ״איך אצל אבא?״ היא שאלה, ״ממש בסדר, גדלה לי כרס״ אמרתי ותפחתי על הבטן והיא צחקה, ״אז איך בבית שאת מתנדבת בו?״ היא שאלה, ״הכרת מישהו?״ היא הוסיפה, ״לא״ מילמלתי, ״הכרת מישהו!״ היא קבעה, ״לא אמא, לא הכרתי אף אחד״ אמרתי, ״מה קרה יפה שלי, דברי איתי״ היא אמרה, ״סתם, זה יותר מידי מסובך כדי להתממש״ אמרתי, ״כל מה שמסובך שווה מלחמה״ היא אמרה, ״אז למה את ואבא לא נלחמתם?״ שאלתי, ״כי כשאין על מה להילחם יותר, המלחמה חסרת תועלת, אבל תקשיבי לאמא שלך! כל עוד יש לך על מה להילחם, תילחמי״ היא אמרה, ״יש לו חברה״ מילמלתי, ״אם זה אמיתי, זה יקרה״ היא אמר, ״תודה אמא״ אמרתי בחיוך.
מתן
״היי מאמי״ שחר אמרה כשהיא באה לשבת לידי בחדר אוכל, ״שמעת את המפקד? הוא משחרר את כולם ברביעי״ היא הוסיפה בחיוך, ״וואלה?״ שאלתי לא מרוכז, ״אפשר ללכת לסרט או משהו״ היא אמרה, ״אפשר״ מילמלתי, ״מאמי, אתה לא כאן, מה קורה לך?״ היא שאלה והבטתי בה, ״אני פשוט לא מרגיש טוב״ אמרתי וחייכתי אלייה, ״אולי תלך לנוח? אני אגיד למפקד״ היא אמרה, ״לא זה בסדר״ אמרתי.
אני לא מצליח להפסיק לחשוב על הילדה הזאת! נדפק לי המוח, היא כן הרגישה אליי משהו! למה היא לא באה ואמרה לי, זה היה פותר הכל כוסעמק, עכשיו אני לא רוצה לפגוע בשחר ואני גם לא בטוח אם היא תרצה אותי, נדפקתי.
״מה אחי מה עובר עלייך?״ גולן חבר טוב שלי מהבסיס, ״מסובך״ אמרתי והעברתי את היד בשיער, ״נו אני אוהב דברים מסובכים״ הוא אמר, ״מישהי שהכרתי לפני שחר, מה זאת אומרת הכרתי, באיזה אתר התחלנו לדבר עברנו לוואצאפ אחרי איזה חודש, לא ידעתי מי היא אחרי שהיא גילתה מי אני, החליטה שאני לא ארצה אותה, הפסיקה לדבר איתי. הזמן הזה התחלתי לשחרר והכרתי את שחר, גילתה לי מי היא, עכשיו אני אוכל את עצמי מה לעשות״ אמרתי בקצרה, ״באמת מסובך אחי״ הוא אמר, ״אתה מבין כמה, ויותר מזה היא מתנדבת בבית שלי״ אמרתי, גולן יודע שאני נמצא בנוער לסיכון, הוא החבר היחיד שיודע מה קרה להורים שלי, ״וואי אחי, והיא יפה?״ הוא שאל, ״היא מושלמת! והכי הורג אותי, היא חסרת ביטחון משהו מפחיד אחי, היא בטוחה שאף אחד לא ירצה בחברתה, הכל בגלל הבית ספר המזדיין שלה״ אמרתי, ״למה? מה יש לה בבית ספר?״ הוא שאל, ״איזה אחת כלבה, מורידה לה את כל הביטחון, ואם תראה אותה גולן אני נשבע לך, המלאך הכי יפה שתראה כל חייך״ אמרתי, ״בואנה אחי, אתה אמור לדבר ככה על שחר״ הוא אמר, ״לך תזדיין, אני יודע אני לא צריך שתגיד לי את זה״.
-
שבת שלום❤️
YOU ARE READING
At risk students
Romanceלורן יהב, בת 17 ילדה להורים גרושים, לורן אוהבת לתרום ולתת מעצמה, מגיעה להתנדב בפנימייה לנוער בסיכון, אולי שם היא תמצא קצת חברה? מה שהיא לא מצאה בבית ספר.