מתן
״אני לא יודע מה אני מרגיש אלייך, אבל זה חזק ממני״ אמרתי, ״לא יכולתי להישאר עם שחר בידיעה שמה שאני מרגיש אלייך לא מתקרב אפילו למה שאי פעם ארגיש אלייה״ הוספתי, ראיתי את לחייה הלבנות הופכות לאט לאט לאדמדמות, ״תהיי שלי״ ביקשתי, ״אני לא יכולה מתן, אני לא מפסיק טוב-״ היא התחילה להגיד אך קטעתי אותה במהירות לפני שתסיים את המשפט המטופש הזה מהפה שלה, ״שלא תעזי בכלל, את יותר מידי טובה בשבילי!״ אמרתי בכעס, ״אני יכולה לחשוב על זה?״ היא שאלה, ״ברור, כשתהיה לך תשובה אני פה״ מילמלתי, קיוויתי שהיא תגיד לי באותו ברגע שהיא רוצה אותי בידיוק כמו שאני רוצה אותה, אבל אני מבין אותה אחרי כל מה שעושים לה בבית ספר, ״לך תדבר עם אליה, היא בוכה בגלל איך שהיית״ היא אמרה ועיניי גדלו, ״בוכה?״ שאלתי והיא הנהנה, ״אני עכשיו אלך״.
לורן
״מה אני עושה?״ שאלתי את אמילי בזמן שמתן ואליה מדברים בחדר שלהן ואנחנו יושבות בסלון, ״אני באמת לא יודעת מה להגיד לך, את מרגישה אליו משהו?״ היא שאלה, ״ברור, אבל אני לא יודעת אם אני בנויה לזה, הוא הולך לשרת עוד שנה שלמה עם האקסית שלו, ועזבי את זה שנה שלמה של פגישות פעם בשבוע, ואף פעם לא היה לי חבר אני לא מבינה בזה כלום״ אמרתי, ״אל תהיי לחוצה מזה, זה משהו שלומדים עם הזמן, מתן ילמד אותך הכל״ היא אמרה וקרצה לי, ״סתמי כבר, זה מביך ברמות!״ אמרתי, ״מה מביך בזה? שאת ומתן תתנשקו?״ היא שאלה מתגרה בי בכוונה, ״נו תסתמי! הוא ישמע אותך״ אמרתי בלחץ, ״שישמע, כאילו שהוא לא מתכנן את זה מהרגע הראשון שראה אותך״ היא אמרה וצחקה, ״טוב אני הולכת לחשוב על זה קצת בבית״ אמרתי, ״טוב יפה שלי, תשלחי לי הודעה אם תצטרכי עוד כמה עצות״ היא אמרה וצחקה, ״אני אתקשר אם ארצה להתחרפן או משהו״ אמרתי לה וצחקתי, ״תמסרי לאליה שאני מצטערת על מה שקרה״ אמרתי והיא הנהנה.
״אני בבית!״ צעקתי כשנכנסתי לבית, ״בואי למטבח, הכנתי שקשוקה״ אבא אמר, ״יש!״ אמרתי בהתלהבות, ״אני אמזוג לך״ הוא אמר כשנכנסתי למטבח והתיישבתי בכיסא ליד השולחן, ״אבא אני צריכה לשתף אותך במשהו״ אמרתי, ״דברי יפה שלי״ הוא אמר כשהוא הגיש לי את הצלחת והתיישב מולי, הסברתי לו את כל המצב עם מתן, את כל הפלוסים והמינוסים, ״מצד אחד, יש סיכוי שתיפגעי, מצד שני אם תנסי לא תדעי אף פעם״ הוא אמר, ״אני ממש מפחדת אבא, אני מפחדת שאם אני אתן בו אמון מלא ואתן לו את הלב שלי, ואז הוא יפגע בי אני לא יודעת מה אעשה, זאת תהיה תחושה איומה״ אמרתי, ״יפה שלי, את צריכה לסמוך עליו, ככה זה בתחילת הזוגיות, את צריכה להיות בטוחה שהוא לא יפגע בך, שהוא ידאג לך, רק אז תדעי שזה אמיתי״ הוא אמר, ״אני חושבת שאני מרגישה אליו משהו ממש חזק, אבא״ אמרתי, ״אני רואה יפה שלי״, זה עד כדי כך שקוף?
-
מצטערת שלקח לי מלא זמן, מאז שחזרנו ללמוד אין לי בכלל זמן לכתוב, מצטערת שוב.
YOU ARE READING
At risk students
Romanceלורן יהב, בת 17 ילדה להורים גרושים, לורן אוהבת לתרום ולתת מעצמה, מגיעה להתנדב בפנימייה לנוער בסיכון, אולי שם היא תמצא קצת חברה? מה שהיא לא מצאה בבית ספר.