לורן
״היי!״ אמרתי כשנכנסתי לחדר של אליה ואמילי, ״היי, גיסתייי״ אליה קפצה עליי והבנתי שמתן סיפר להן, ״הוא סיפר לנו מה שעשית לו עם אבא שלך״ אמילי אמרה וצחקה, ״לא ידעתי שהוא ישאל כלכך הרבה שאלות״ אמרתי וצחקתי, ״איפה הוא?״ שאלתי, ״בריצה״ אליה אמרה, ״אז מה איתכן?״ שאלתי, ״אמילי לגמרי מאוהבת בידיד שלך״ אליה אמרה, ״ומה איתך?״ שאלתי והרמתי גבה, ״היא ויניב זה סיפור אהבה״ אמילי אמרה, ״מה!? איך לא סיפרת ליי?״ שאלתי בהלם, ״כי זה לא רציני בכלל״ אליה אמרה, ״היי״ שמעתי מאחורי ומיד לאחר מכן ידיים נכרכו סביב מותניי והבנתי שזה מתן, ״היי״ מילמלתי, ״אני מפריע?״ הוא שאל, ״קצת״ אמרתי והוא צחק, ״יופי״ הוא אמר ונישק את שפתיי, ״אוקיי, קחו את זה לחדר״ אמילי אמרה ואני מיד הסמקתי, ״אני הולך להתקלח, ארד לקרוא לך כשאסיים״ הוא אמר והנהנתי, הוא יצא מהחדר לאחר שנישק שוב את שפתיי, ״אוקיי אח שלי לחלוטין מאוהב״ אליה קבעה ואני צחקתי, ״אל תתחמקי, פרטים!״ אמרתי, ״יצאנו פעם אחת, לסרט״ היא אמרה, ״מה ולמה לא ידעתי?״ שאלתי בהלם, ״לא כלכך רציתי לדבר על זה, אמילי יודעת כי היא איתי בחדר והוא בא לפה כמה פעמים״ היא אמרה, ״נו אז למה אתם לא ביחד?״ שאלתי, ״מתן והוא לא מדברים כבר הרבה זמן, והוא יכעס עליי״ היא אמרה, ״תשאירי לי את מתן״ אמרתי וחייכתי, ״יש לנו מישהי מבפנים!״ אמילי צעקה וצחקנו.
״מאמי את באה?״ מתן שאל כשהוא הגיע ללא חולצה ושורט בד על גופו, היממתי כתשובה ונפרדתי מאליה ואמילי לאחר שקרצתי לאליה, ״מה איתך?״ מתן שאל לאחר שהגענו לחדרו, ״בסדר, איך אתה?״ שאלתי וחייכתי, ״מושלם״ הוא אמר ונישק את שפתיי, ״תפסיק כבר״ מילמלתי וציחקקתי מהנשיקות המדגדגות שלו, ״לא רוצה״ הוא אמר ונישק את שקע צווארי, ״אתה לא רגוע״ אמרתי וצחקתי, ״איך אני אהיה רגוע כשאת לידי?״ הוא שאל וחייך אליי, ״מאמי אתה יודע שאליה מאוהבת״ אמרתי, ״מה? במי?״ הוא שאל והרים גבה, ״קודם תרגיע את העצבים״ אמרתי וחייכתי חיוך מתגרה, ״היא ילדה, מה היא צריכה חבר עכשיו״ הוא אמר ועכשיו אני הרמתי גבה, ״אני בגיל של אליה, מה אני צריכה חבר עכשיו?״ שאלתי, ״אוי נו לא התכוונתי לזה ככה, את יוצאת עם מישהו שיש לו כוונות טובות בלבד, מאיפה אני יודע עם מי היא יוצאת״ הוא אמר ואני צחקתי, ״כוונות טובות בלבד?״ שאלתי, ״בטח, אז מה עוד?״ הוא שאל וחייך, ״בכל מקרה היא יוצאת עם מישהו שאתה מכיר״ אמרתי, ״עם מי?״ הוא שאל, ״קודם תבטיח שאתה לא מתחרפן והולך אליו״ אמרתי, ״הוא גר פה!? מי זה?״ הוא שאל בהלם, ״נו תבטיח״ אמרתי, הוא גילגל את עיניו ומילמל משהו שאמור להיות הבטחה, ״זה יניב״ מילמלתי, ״מה?? מתי זה קרה?״ הוא שאל בהלם, ״אני לא יודעת, רק היום גיליתי, הם לא ביחד כדי שלא תכעס״ אמרתי, ״איך לא שמתי לב״ הוא אמר לעצמו יותר מאשר לי, ״אתה בצבא מאמי, הם כל היום בבית״ אמרתי, ״יופי עכשיו זה מה שחסר לי, הם כל היום יהיו פה ביחד ואני אפילו לא אדע״ הוא אמר, ״אין לך מה לדאוג אבל, יניב חבר שלך ואתה צריך לסמוך על שניהם״ אמרתי, ״אבל אני בכל זאת דואג״ הוא אמר בטון תוקפני, ״אוקיי״ מילמלתי, ״נו לא התכוונתי״ הוא אמר וחיבק אותי, ״תן להם צ'אנס״ אמרתי, ״תפסיקי להשפיע עליי כבר״ הוא אמר וצחק, ״רק לטובה״ אמרתי ונישקתי אותו.
YOU ARE READING
At risk students
Romanceלורן יהב, בת 17 ילדה להורים גרושים, לורן אוהבת לתרום ולתת מעצמה, מגיעה להתנדב בפנימייה לנוער בסיכון, אולי שם היא תמצא קצת חברה? מה שהיא לא מצאה בבית ספר.