¤41

6.3K 415 164
                                    

Olayları tamamen anlamak için Portakal 34 ve 35.bölümü okuyun. Okumayan varsa işte. Gerçi okumasanız da burada anlayacaksınız şimdi.

Multiye Doğan kolajı yaptımm👀 Kolaj bağımlısı oldum tşk.

Doğan

Lale bana bir peçete daha uzattı. Sesli bir şekilde burnumu sildim. Gözlerim ağlamaktan yanıyordu. Saatlerdir film izleye izleye ağlıyordum.

"Ee yarram anlatacak mısın?"dedi Lale bininci kez.

"Mendebur ya! Aldatmış beni!"diye hıçkırıklarım arasından konuştum. "Hani onun erkeğiydim?"

"Mert mi? Alçin'e mi dönmüş?"dedi şaşkınlıkla. Ben de bu tavırlarından sonra ihtimal vermezdim. Kalp krizi geçirmekte haklıydı.

"Hayır. Evran var ya..."

"Alp'in sevgilisi?"

"İkisi bizi boynuzlamış!"

"Ne?"diye bağırdı. "Ama Evran... Öyle birisine benzemiyordu. Fotoğraflar, hikayeler..."diye geveledi.

"Jylan bitince ben de böyle oldum,"dedim burnumu çekerek.

"Oğlum yalandır ya. Kim dedi?"

"Ay Allahım ben ne günah işledim?"dedim yukarı bakarak.

"Düzgün anlat lan şunu."

"Ya Alp gruba fotoğraf attı. Evran'ın kucağında Mert var, öpüşüyorlar. Sarmış onu. Sevgilisi gibi." Torkumu kaşıkladım. "Sonva..." Yuttum. Bir yandan ağlıyordum.

"Anonim birisi ona bunları göndermiş. Mert'in bana gel git yapmasının, sevişememisinin sebebi Evran'mış. Sadece onunla rahat ediyormuş. Gizlice fotoğraftaki yerde buluşuyorlarmış. Kavga etseler de arada böyle birbirlerine karşı koyamayıp buluşuyorlarmış."

Lale bir kahkaha patlattı. "Anonim sizi yiyor."

"Fotoğraflar öyle demiyor ama kankacım."

"Orada mıydın? Değildin. Bir fotoğraf çok farklı şekilde yorumlanabilir."

"Al bak geri zekalı!"deyip telefonu verdim.

"Oha yarram bu ne?"diye bağırdı.

"Ne oldu?"dedim gülerek.

"Gördüm."

"Neyi?"

"Boynuzunu."

Ofladım. "Neyse aşkitoşkom. Alp ile bunlara tuzak kurduk. Şimdi buluşacağız."

"Mal mal şeyler yapmayın."

"Kanka vallahi ne diyeyim ya? Evran afet yani. Aldatması normal."

"Doğan salak mısın?"

"Bir de bana bak, Allah şunu da yaratayım aradan çıksın demiş."

Lale bol bir tişörtü üstüme attı. "Giyin, git. Sakince konuşun."

Başımı sallayarak pembe camlı güneş gözlüklerimi taktım. "Gittim."

"Hadi koş. Geldiğinde anlat hemen."

Başımı sallayarak kapıya yürüdüm.

Hadi bakalım. Saldım çayıra mevlam kayıra.

KOKUYU ALDINIZ MI?
K A O S.

Kamyon | boy×boyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin